Seria Questów Złamana Noga wraz z relikwiami

Pierwszy z serii questów. Wykonanie jednego questu – pozwala na wykonanie kolejnego. Za każdą ukończoną część questu – można otrzymać relikwię. Zresztą przekonacie się o tym osobiście.

RELIKWIE

Błędna Diagnoza

Błędna DiagnozaTo jest błędna diagnoza, którą postawiono tuż po wypadku. Miałeś już ją wyrzucić gdy okazało się, że potrafi zdziałać cuda. Potrafi załatwić rentę, pozwala na parkowanie w niedozwolonych miejscach i na wiele innych rzeczy, których nie mogą robić zwykli ludzie. Zwykli to znaczy zdrowi. Użycie korektora i długopisu przedłuża ważność tego dokumentu w nieskończoność. A najważniejsze, że możesz sobie zatrudnić rehabilitanta na koszt Narodowego Funduszu Zdrowia. Nie żeby był ci potrzebny, ale dobrze jest mieć wikarego utrzymywanego przez NFZ.

BONUSY:

  • poziom energii: +5
  • miejsce na C$ +60907
  • ilość wikarych +1
  • przyrost C$: +25

INFORMACJE:

Relikwia do zdobycia w queście Złamana Noga 1

 

Gips Bojowy

Gips Bojowy

Niby zupełnie niepraktyczny. Niby utrudnia poruszanie się. Niby. Bo tak twierdzą tylko chorzy. A ty zdrowym już jesteś. Tak samo jak twoi żołnierze tj. ministranci, lektorzy i organiści. Złożenie im gipsu na ręce oraz klatę powoduje, że stają się niewrażliwi na ciosy. Bo gips działa jak kewlar a jest znacznie tańszy. A w obronie ruchliwość nie jest tak ważna. Ba nawet to lepiej, bo w tych gipsach nigdzie nie pouciekają. I staną żywym murem w obronie twoich włości.

BONUSY:

  • ilość wiernych +10
  • Ministranci: +0,1 do ataku i +0,1 do obrony
  • Lektorzy: +5 do ataku i +0,2 do obrony
  • Organiści: +100 do ataku i +0,3 do obrony
  • Małe Dewotki: +0,1 do ataku i +1 do obrony
  • Babcie Moherowe: +0,2 do ataku i +10 do obrony
  • Gospodynie Proboszcza: +0,3 do ataku i +200 do obrony

INFORMACJE:

Relikwia do zdobycia w queście Złamana Noga 2

 

Platynowe Wzmocnienie

Platynowe WzmocnienieNormalnie platynowe wzmocnienie trzeba zwrócić. I nie ma zmiłuj. Państwo nie rozdaje takich drogich prezentów byle komu. Ale ty nie jesteś byle kto. Poza tym, to nie było rozdawanie tylko wymiana. Twoje błogosławieństwo dla szpitala w zamian za ten kawałek platyny. Transakcja korzystna dla obu stron. Znaczy twojej prawej strony i twojej lewej strony ciała. A platyna przyciąga do siebie znawców i jubilerów. Dzięki niej nabierze sensu budowana przez ciebie kaplica złotników i jubilerów. Bo w centralnym miejscu umieścisz te relikwię. A ty po jej wyjęciu czujesz się zdrowszy i znów możesz uganiać się za gospo… E, lepiej na razie o tym nie myśleć. Trzeba poczekać do wieczora.

BONUSY:

  • poziom zdrowia: +25
  • miejsce na C$ +20000
  • ilość wiernych: +5
  • przyrost zdrowia: +1

INFORMACJE:

Relikwia do zdobycia w queście Złamana Noga 3

QUESTY

Ukończenie questu Złamana Noga 1 pozwala na rozpoczęcie questu Złamana Noga 2 a jego ukończenie pozwala na rozpoczęcie questu Złamana Noga 3. Za ukończenie każdego z questów otrzymujemy relikwię.

Questy te są questami stałymi dostępnymi dla graczy od 8 LVL. Quest rozpocznie się 2.08.2011 o godzinie 21:00.

Relikwie oraz questy stworzył Marcin. Tworzy on także gry planszowe. Jedną z nich jest gra planszowa Przekręt.

 

 

zdjęcia: Freight train by Steve Karg, wikipedia, wikipedia, Windows of old house on Public Domain Images, Mini Van przez Ellen Sholk, Old Book Page przez Lucas Jeszke, wikipedia, wikipedia, wikipedia, wikipedia, wikipedia, wikipedia, wikipedia, wikipedia, wikipedia,

 

24 komentarze do “Seria Questów Złamana Noga wraz z relikwiami”

  1. I pewnie bedzie puste bo system ukrywania questow dziala na tyle dobrze, ze nie pokaze cz 2 dopoki sie nie zrobi cz 1. Zaloze sie zw cz 2 w wymaganiach jest informacja o tym ze musisz zrobic cz 1, co bedzie juz zbedne bo mozna to zobaczyc tylko jak sie zrobi cz 1. Parafianin pewnie to naprawi zanim ktokolwiek zobaczy cz 2 i powie ze nie mialem racji 😛

  2. A pomyslalem jeszcze ze questy moglyby dawac obrone. atak, zdrowie, czy energie za klikniecie w nagrode zamiast exp czy kasy.

  3. llllllllll – prosty i szybki Quest- nie badz taki kozak, Odpusty sa to ladujesz zdrowie, energie na nowo i jazda z qestem. Super powod do dumy 😛 Żal.com 🙂

  4. a poza tym, czy nie dałoby się zrobić tak, że gracz sam decyduje które questy mają być ukryte? antymaterię np. kupiłem na rynku, a duperele w rodzaju skarbonki czy ręki judasza mnie nie interesują ;P

  5. @Marcin-a czy można skrócić czas ładowania energii i zdrowia o minutę?Jak możesz to spytaj sie adminów o to.Bardzo bym prosił aby tak sie stało

  6. Bardzo bym chciał więcej questów robić w szybszym czasie a jak minutą będzie szybciej asie ładowac energia i zdrowie to szybciej i wiecej przez dzien zrobiec questow.A co do odpustów to mnie tak zabardzo niestać na wyżucanie pieniędzy co chwilę-kuopuje raz na miesiąc 5 odpustow i mysle ze to jest i tak dużo.Muszę być rozsądny niepoto dostaje kieszoknkowe na wytracanie takich bzdur(zaprzeproszeniem ale to jest prawda)Więc prosze o wstawienie sie do adninistratorów panie Marcinie oczywiście chciałbym więcej minut aby się skruciło ale to i tak już minuta to dużo.Prosze o rozwazenie mojej prośby z pozdrowieniami

  7. Może zamiast zmniejszać odstęp między „doładowaniami” energii/zdrowia zainwestuj w przyrost. Dzięki SPA, dosyć łatwo dojśc do przyrostu 50 obu rzeczy. Pozbywając się trefnych relikwii tez sporo zwiększysz przyrost. No ale widocznie wolisz łatwą drogę.

  8. Hahaha 😀
    @Tomaszsz jeśli używasz opery to też można gdzieś włączyć opcje sprawdzania pisowni w danym języku. Także musiał byś pogrzebać.

  9. @Jacek

    Nie wysilaj się, wszak w każdej wsi musi być Jasio Przewrotny. „Możesz go zabić – pojawi się nowy”.
    „Uniwersalizm Chłopów” – myth confirmed! 😛

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *