Podatki

112

Aby skończyć z kosmicznymi cenami na rynku, wprowadzono dzisiaj podatki na wolnym rynku. I tak: wystawienie relikwii kosztuje od teraz 8% sumy za jaką chcemy sprzedać relikwię. Procent może być zmieniany. I czasem będzie niższy, czasem wyższy. Jednak bez szaleństw.

Uważamy, że 8% to uczciwa stawka. Oczywiście chętnie wysłuchamy rzeczowych propozycji.  Dlatego zapraszamy do udziału w ankiecie:

Proponuję aby podczas wystawiania relikwii na wolnym rynku, była pobierana opłata w wysokości:

Zobacz Wyniki

Loading ... Loading ...

 

112 komentarzy

  1. Xecutioner napisał(a):

    To jeszcze tylko będzie brakowało oprocentowania od tego co samo rośnie w kasie. Ten podatek to chyba Belka wymyślił a tu zmieńmy nazwę na PODATEK ADMINA 🙂

    • Parafianin napisał(a):

      No nie popadajmy w patologię 🙂 Ale być może pojawią się lokaty. BEZ PODATKU – Belki ani Admina 😛

  2. Igon napisał(a):

    Dodajcie jeszcze kredyty, i zlecenia wtłuczenia komuś :S

  3. Xander napisał(a):

    I kebaba. Z ostrym sosem. Bo skasuję konto!

  4. Laska napisał(a):

    Jasne że mogę coś dodać od siebie 🙂

  5. rook napisał(a):

    a ja w sumie nie rozumiem tej zmiany, bo z jednej strony mamy powód:
    eliminacja kosmicznych cen na wolnym rynku
    z drugiej jego rozwiązanie:
    wprowadzenie opłaty za wystawienie przedmiotu.

    Wynik:
    – kosmiczne ceny jak były tak są (były wystawione wcześniej),
    – wzrost cen na WR o około 30%-40%
    – dogodzenie handlarzom
    – wydaje mi się że mniej ludzi wystawia teraz relikwie (zakładam tylko bo nie siedzę od strony serwera)
    – wprowadzenie płatnego systemu (i to drogiego) „wyłączania” relikwii

    Chcąc wyeliminować patologię kilku osób uderzyliście w tysiące.

    Nie wiem może ta zmiana ma jakiś drugi sens (zwiększenie kosztów gry, skłonienie do zakupu odpustów) lub jest częścią większego planu wprowadzanych zmian w grze. Jasne, można powiedzieć, że przecież podatki są w życiu to i tu też mogą, ok, ale w życiu podatki na coś jednak idą no i obok nich są jeszcze odsetki w bankach, zakupy ratalne, kredyty.

    Oczywiście nie od razu Rzym zbudowano ale ta zmiana nie ma żadnej wartości dodanej, bo czy rzeczywiście traktowanie przez kilka (może jedną ?) osób WR jak galerii relikwii było aż takim wielkim problemem że wymagał poświęcania akurat teraz czasu na tą zmianę i czy musiała być to aż taka zmiana (od strony użytkowników nie kodu).

    Jestem w stanie zrozumieć (nie zaakceptować) każdą zmianę jeżeli faktycznie ma jakiś sens, tą niestety przyrównać mogę do stosowania chemioterapii tylko dlatego że mi się golić nie chce.

  6. pixter napisał(a):

    jednak musze stwierdzic ze te podatki sa super sprawa zmniejszyla sie liczba relikwi a ich ceny poszly znacznie w gore
    jestem zadowolony z wprowadzenia podatkow maly handlarz 🙂

  7. filiusz napisał(a):

    Pomysl z podatkiem nie do konca wypalil. Widac to po ilosci wystawianych relikwi na WR (stanowczy spadek). Tak jak napisal rook ceny wzorsly o ok. 30%. Teraz zeby byc do przodu musze dosc sporo ceny podniesc, a nabywcy i tak sa 🙂 Wniosek: pomysl nic nie wniosl korzystnego, a wrecz zaszkodzil mniej zamoznym Proboszczom.

  8. Neider napisał(a):

    @filiusz, cel wprowadzenia podatku zostął osiągnięty, miało być bardziej realnie i jest, każdy podatek zawsze szkodi tym mniej zamożnym 😉

  9. pixter napisał(a):

    jak nie wypalil handlarze (zarowno mali jak i hurtownicy) maja wiekszy zarobek 🙂

    gospodarka kieruje sie popytem i podaza i proby recznego sterowania koncza sie tragicznie

  10. rook napisał(a):

    @Neider to wytłumacz mi proszę w takim razie co masz na myśli przez „miało być bardziej realnie i jest” ?

    @pixter: a to zdanie to podajesz jako argument za czy przeciw ?

  11. korbik napisał(a):

    podatek to durny pomysł, a jeżeli już, to powinien być pobierany w momencie sprzedaży

  12. korbik napisał(a):

    i jeszcze jedno, ograniczcie ilośc nowych relikwii bo cała kasa mi idzie na rozbudowe sejfu

  13. korbik napisał(a):

    no i znowu to samo, wystawiłem felonion za 648 K a jakiś typ po mnie wystawił za 647999, dajcie możliwość zmiany ceny albo ponownego wystawienia bez opłat po mniej niz 24h bo to zaczyna być wkurzające ;P

  14. korbik napisał(a):

    wiem, psuję rynek handlarzom, bo kupuję i natychmiast wystawiam 10% taniej, ale handlarze to wrzód tej gry i tak należy ich traktować ;P

  15. korbik napisał(a):

    ejj, podatki nic nie zmienią, dochodzi do absurdów typu Cingulum za milion albo Cukiernica za dwa miliony, mnie to nie rusza bo mam ten szajs w sejfie, ale słabe relikwie nie powinny tyle kosztować, zróbcie z tym coś

  16. Neider napisał(a):

    @rook miałem na myśli że jest tak jak w życiu, podatek zawsze uderza w biedniejszych lub tak jak w przypadku VAT w ostatecznego konsumenta. Handlarze nic na tym podatku nie tracą, po prostu wliczają to do ceny relikwii i niczym się to nie różni od działań osób w prawdziwym świecie. O to chodzi że miało być realniej i tak teraz jest. Rynkiem nie da się sterować, zawsze sprzedaje się po tej cenie, jaką ktoś jest w stanie wyłożyć. Prawda jest taka, że rynek mógłby mieć niższe ceny, ale tylko gdyby aktualni handlowcy mieli dobrą alternatywę zarobienia C$, niestety na pewno nie są to walki, bo większośc handlarzy to raczej hi-levele, a tam po prostu nie opłaca się walczyć. Co jakiś czas pojawia się quest do zamiany energii i zdrowia w C$ ale to tylko półśrodek moim zdaniem „Jeśli dasz człowiekowi rybę, nakarmisz go na jeden dzień. Jeśli nauczysz go, jak łowić ryby, nakarmisz go na całe życie”. Niestety nie mam pomysłu co by mogło wpłynąć pozytywnie na atrakcyjność gry dla wysokich leveli, jednocześnie nie pogłębiając różnic między nimi a początkującymi. Z drugiej strony, niestety taki urok gier, gdzie nie są resetowane statystyki co jakiś czas. W każdej takiej grze ludzie którzy grają od początku mają ogromną przewagę nad początkującymi i z tym trzeba się pogodzić.

    @korbik założe się że te tańsze relikwie które wstawiasz bardzo cieszą handlowców 😉 w końcu mogą kupić jeszcze więcej, za mniejszą kwotę 😀

  17. korbik napisał(a):

    w związku ze wzrostem ilości graczy następuje dewaluacja C$, należałoby dać nowe możliwości zarobku

  18. pixter napisał(a):

    Rzym nie powinien sie wtracac w dobrze dzialajacy rynek

    sa inne narzedzia niz wprowadzanie podatkow i czyszczenie rynku na obnizke cen (nie powiem jakie bo czasami rowniez bawie sie w handlarza i zalezy mi na wysokim zysku)

    wyzej jest napisane co mysle o wprowadzeniu podatku – okazalo sie ze moje przewidywania sie sprawdzily

    prosze tworcow gry o nie zmienianie zasad gry

    wazniejsze niz podatki sa np biskupstwa ktore mialy juz powstac w maju

    dlaczego caly czas utrudnia sie gre graczom ktorzy graja od marca, kwietnia a ulatwia sie zycie nowym (nie przecze ze kilka nowych questow bylo bardzo fajnych np metro ale naprawde trudno jest zarobic na nowy lvl sejfu, wikarego, budynkow itp )

    stosujcie zasade zyjcie i dajcie zyc innym przeciez gracze ktorzy zaczeli grac wczesniej tez chcia miec jakas satysfakcje z gry – a nie caly czas wsciekac sie ze nowi maja prosciej

    proponuje zlikwidujcie podatek, nie czysccie rynku nie mieszajcie sie w wolny rynek

    ps kiedys proponowalem by zakres atakowanych parafi byl zalezny od osiagnietego lvl tzn
    np
    0-5 lvl – +/- 3
    6-10 lvl – +/- 4
    11-15 lvl – +/- 5
    16-20 lvl – +/- 6
    21 – 25 – +/- 7
    26 – 30 – +/- 8
    31 – 35 – +/- 9
    36 – 40 – +/- 10
    41 – 45 – +/-11
    itd

    uslyszalem ze o podobnym rozwiazaniu myslicie ?
    czy dalej jest szansa na zmiane w tym temacie ?

    wiem ze krytykuje was ale staram sie by nie byla to krytyka bez podstawna, by posiadala odpowiednia argumentacje i rozwiazania

    mysle ze powinno wam zalezec na osobach z wysokich lvl gry bo sa one wam wierne i juz kilka PLN na odpusty wydaly a wam rowniez o to chodzi (nie krytykuje was za to przeciez za dobra robote nalezy sie wynagrodzenie – ale nie utrudniajcie nam zycia bo nawet najwierniejsi maja ograniczona cierpliwosc i wytrzymalosc)

    pozdr

  19. Neider napisał(a):

    @korbik i dewaluacja C$ będzie jeszcze szybsza 😛 Im więcej pieniędzy na rynku tym jest mniej warty. Dobrze że ceny budynków/armii są stałe 😉

  20. spantek napisał(a):

    Co do samej idei podatków – jestem za,
    natomiast co do idei czyszczenia rynku – przeciw…

    – po pierwsze – skoro wystawiając relikwię wnoszę opłatę(podatek) – to jeśli nie sprzedam relikwii i będę musiał ją wystawić drugi raz – poniosę ten sam koszt po raz kolejny – nie znam się widocznie na podatkach – ale nie powinno się kilkukrotnie opodatkowywać tym samym podatkiem tej samej sprzedaży…

    – po drugie – czyszczenie rynku – ma być robione raz na miesiąc czy po miesiącu przebywania relikwii na rynku – niby drobiazg ale bardzo istotny.
    jeśli wystawię relikwie np 25 a 30 ma być czystka – to płacę podatek za 5 dni sprzedaży, gdy tymczasem ktoś kto wystawi relikwię 1 – będzie miał czasu na sprzedaż 30 dni – nie nazwałbym tego równością wobec prawa…

    – po trzecie – skoro nie będzie można deaktywować relikwii wystawianiem ich na rynku – powinna być inna forma wykonania takiego zabiegu…

  21. spantek napisał(a):

    – po czwarte – jest drobna różnica pomiędzy „nowymi” graczami, a tymi z wyższych poziomów – porównajcie KOSZTY rozbudowy budynków, o ile na początku są to kwoty rzędu 10kC$, o tyle później przekraczają 1mlnC$ – różnica nie jest drobna, gdyż nie chodzi o jeden budynek, czy też jeden poziom.

    Ograniczenie w zakresie ataków, przy jednoczesnym ograniczeniu w handlu oznacza znaczne utrudnienie „życia” graczom na wyższych poziomach.

    „Co chwila” pojawiają się kolejne relikwie,
    Miejsce w sejfie kosztuje coraz więcej,
    budynki kosztują … dużo…
    gdzie/jak zdobywać na to kasę…

    Rzucanie questów z zyskiem 20-30k jest może znaczącym przychodem, jak ktoś ma wydać 200k, ale nie gdy musi odłożyć 7-10mln (7 budynków*1 poziom po >1mln + sejf >1mln + wojsko)…

    Owszem, można rozłożyć to w czasie,
    lecz odkładanie przez tydzień – aby mieć na rozbudowę budynku czy sejfu o jeden poziom – to nawet brzmi idiotycznie…

    Kiedy/za co zatem mamy kupować kolejne rzuty relikwii – pewnie chodzi o większy udział graczy w odpustach, ale to gra do jednej bramki, gdyż z fajnej, łatwej i ciekawej gry robi się maszynka do ściągania kasy z graczy…

  22. Neider napisał(a):

    @spantek, troche przesadzasz z tym tygodniem, jak ktoś dba o ilośc wiernych + przyrost C$ to ma dzienny przychód ponad 600K, więc taki budynek po 1mln to kwestia 1,5 dnia.

    • larrry napisał(a):

      Neider i wlasnie dzieki takiemu rozumowaniu mamy sporo farm w grze:), jutro zrobie z ciebie farme obiecuje :)))

    • spantek napisał(a):

      @Neider
      pisalem umownie,
      raz w ciagu dnia zbiera sie 6mln,
      innym razem 100k…
      tylko ze kazdy kolejny poziom oznacza wyzsza cene,
      tak ze dzis odkladasz po te 600k przez 1,5 dnia, ale juz na kolejny poziom bedziesz odkladal 2 dni, kolejny-3, itd
      moze dla Ciebie odkladanie kasy z kilku dni na rozbudowe jednego poziomu budynku/sejfu jest ok,
      ja znam przyjemniejsze sposoby na spedzanie wolnego czasu…

  23. Neider napisał(a):

    Zapraszam, może w końcu będę miał powód usunąc konto 😀

  24. Tomaszsz napisał(a):

    Drodzy przyjaciele księża a czy jeśli relikfie bedą mniej kosztować to czy odpusty też?

  25. Elizjasz_wiecznie_liżący napisał(a):

    Wcześniej byłem za zniesieniem blokady rynku dla upłynnienia i uwolnienia wahań cen a teraz jestem wniebowzięty wizją 8% podatku od sprzedaży!!! Jako dobrze zapowiadający się handlarz o mało nie spadłem z radości z krzesła. Podatki ZAWSZE są scedowane na kupującego. ZAWSZE! ;D
    Cóż, tak rozumiana przez Adminów ekonomia to fajna sprawa 😉

    I pomyśleć, że ja tylko chciałem dodać pieprzyku przy przewidywaniu przyszłych zmian na rynku…

  26. Podatnik napisał(a):

    W ankiecie na razie prowadzi propozycja 2% podatku, zaraz za nią jest 10%. Czyli obecny podatek zostanie chyba bez zmian.

  27. skoworonek napisał(a):

    Niech zostanie te 8% ale proponuję dołożyć możliwość jednorazowej bezpłatnej zmiany ceny w ciągu 24h od wystawienia.

Dodaj komentarz

© 2011 - 2017 Parafia.biz – informacje z placu budowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.