III edycja Dewo-Strike

Dewo-StrikeSerdecznie zapraszamy graczy do III edycji Turnieju „Dewo-Strike”. Dla najlepszych zawodników przewidziane są nagrody m.in. Wszystkomający medal.

Zasady gry:

1. Aby rozpocząć grę musi zgłosić się 16 graczy. Zgłoszenia będą przyjmowane 18 sierpnia 2011 od g.17.00 czasu bloga (nie mylić z czasem polskim). Wcześniejsze zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.

1a. Gracz, który zgłosił się o nieprawidłowej godzinie ma prawo wysłać kolejne zgłoszenie. Trzeciej szansy już nie ma.

2. Gracze zostaną połączeni w pary. Schemat drabinki turniejowej można zobaczyć tutaj.

3. Każda para stoczy ze sobą pojedynek. Zwycięzca awansuje dalej. Przegrany odpada z rozgrywki.

3a. Jednego dnia mogą odbywać się pojedynki tylko jednej fazy (1/8 finału, ćwierćfinał, półfinał, finał). Kto walczy z kim wynika z drabinki turniejowej. Może się zdarzyć, że w danym dniu nie odbywają się żadne walk. Stanie się tak jeżeli żadna informacja na temat walk nie pojawi się na blogu (najpóźniej do 9.00 – wg czasu bloga) tego dnia.

4. Na czas pojedynku każdy z graczy dostaje do dyspozycji 1000 dewotek o sile ataku 1 i obrony 2.

5. Własne jednostki gracz musi rozdzielić między 3 formacje: prawą flankę, centrum i lewą flankę. Przy czym w każdej z formacji musi być przynajmniej 1 dewotka.

6. Przebieg walki:

I faza: walka na flanach

Dla uproszczenia – walczą osobno flanki lewa z lewą a prawa z prawą. Na początku określane są obrażenia zadawane przeciwnikowi. Są one równe ilości atakujacych jednostek na danej flance. Przeciwnikowi ginie tyle jednostek ile wynoszą obrażenia podzielone przez 2. Jeśli przeciwnik ma mniej jednostek na tej flance niż wynoszą zadane mu obrażenia to po prostu giną wszystkie jego jednostki na tej flance. Gracz, który zabił więcej jednostek wrogi na flance dostaje bonus 100 pkt. Gracz, który zabił wszystkie jednostki przeciwnikowi na flance dostaje 100 pkt. Bonusy kumulują się i są osobno liczone dla każdej z flank.

II faza – walka w centrum

Gracze wyliczają obrażenia zadane przeciwnikowi analogicznie jak przypadku flank ale z uwzględnieniem bonusów wcześniej zdobytych. Przeciwnik traci tyle dewotek ile wynoszą wyliczone obrażenia. Jeśli przeciwnik ma mniej jednostek niż wyliczone obrażenia to giną wszystkie jego jednostki z formacji centrum.

6a. Komentarze z podziałem dewotek na grupy przyjmowane są w dniu walki do godziny 21.00 (czasu bloga – nie mylić z czasem polskim). W przypadku braku zgłoszenia w określonym czasie przyjmowana będzie strategia 998-1-1.

7. Wygrywa ten gracz, któremu zostanie więcej jednostek w formacji centrum. W przypadku remisu porównywana jest ilość wszystkich żywych jednostek. Jeśli mimo wszystko nie da się ustalić zwycięzcy to obaj gracze odpadają.

8. Nagrody:

I miejsce: Wszystkomający medal (relikwia w grze) + Czipsy (relikwia w grze)

II miejsce: Wszystkomający medal (relikwia w grze)

III miejsce: Księga Ognistego Kazania (relikwia w grze)

Nagrody trzeba będzie odebrać z wolnego rynku w ciągu 48h od ogłoszenia listy zwycięzców na blogu. Koszt odebrania pojedynczej nagrody to 10C$. Nagrody nieodebrane w terminie przepadają.

9. Spory związane z grą rozstrzyga Marcin.

Uwaga:

Gracze nie mogą brać udziału w tej samej edycji Dewo-Strike´a i Ministranckiego Młynu. Np gracz, który brał udział w III edycji Dewo-Strike´a może wziąć udział dopiero w IV edycji (lub późniejszej) edycji Młyna. Reguła obowiązuje również przy zgłaszaniu się do rozgrywek.

Przykład rozgrywki

Gracza 1 wysyła komentarz (nie jest on publikowany aż do momentu wysłania komentarza od przeciwnika)

„1 vs 16

100-800-100″

Gracza 16 wysyła komentarz (nie jest on publikowany aż do momentu wysłania komentarza od przeciwnika)

„16 vs 1

220-705-75″

Po otrzymaniu obu komentarzy następuje wyliczenie:

I faza:

Lewa flanka

Gracz 1 zadaje 100 obrażeń i zabija 50 dewotek graczowi 16

Gracz 16 zadaje 220 obrażeń i zabija 100 (choć z wyliczenia obrażeń wynika, że powinien zabić 110 wrogich jednostek to nie ma ich aż tyle na tej flance), tj wszystkie dewotki na tej flance graczowi 1.

Gracz 16 dostaje bonus 100 za więcej zabitych i 100 za zniszczenie wszystkich jednostek

Prawa flanka

Gracz 1 zadaje 100 obrażeń i zabija 50 dewotek graczowi 16

Gracz 16 zadaje 75 obrażeń i zabija 38 (bo zaokrąglić trzeba do 1 jednostki) dewotek na tej flance graczowi 1.

Gracz 1 dostaje bonus 100 pkt za zabicie większej ilości jednostek.

Centrum

Gracz 1 zadaje 800 +100 = 900 obrażeń i zabija 450 jednostek graczowi 16.

Gracz 16 zadaje 705+100+100=905 i zabija 453 jednostki graczowi 1.

Po walce więcej jednostek w centrum zostało graczowi 1 (800-453=347) niż graczowi 16 (705-450=255) i przechodzi on do następnej rundy.

Kto wyśle wiadomość bez którejkolwiek części (np: nie  poda numeru swojego lub przeciwnika, ewentualnie suma dewotek nie będzie 1000) będzie traktowany jak ktoś, kto nie wysłał żadnego zgłoszenia. Błędnie wysłane zgłoszenie można poprawić ale trzeba to zrobić przed upływem regulaminowego czasu i przed publikacją go na blogu.

I niech wygra najlepszy.

Autor

Marcin

Jak nie siedzę na parafii to tworzę gry planszowe dla dzieciaków. Teraz są dostępne na www.debinski.edu.pl

68 komentarzy do “III edycja Dewo-Strike”

  1. Wszystkie numery startowe przyznane. Tych co się nie załapali zapraszam do zgłaszania się do turnieju Ministranckiego Młyna. A od tych z numerami oczekuję jutro do 21:00 (czasu bloga) komentarzy z taktyką walki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *