Budynki

38

Już niedługo pojawią się w grze dwa nowe budynki. Mamy oczywiście swoje pomysły. Ale może ktoś podrzuci lepszy pomysł od naszego i zaproponuje coś ciekawego?

Ktoś może się zapytać: no co w tym wielkiego, że pojawią się nowe budynki? Przecież, to nic specjalnego. Pojawią się. Wszyscy je wybudują i będzie ok. A właśnie nie. Nie będzie tak prosto.

O ile dobrze się orientuję, to będzie to bardziej skomplikowane. Ktoś, kto zdecyduje się na zbudowanie jednego z tych budynków, nie będzie mógł wybudować drugiego. Takie małe utrudnienie. Być może jeden z budynków będzie typowo defensywny, a drugi ofensywny? Jeden będzie dawał więcej max C$, a drugi szybszy przyrost C$?

Mamy swoje plany – jednak chcemy dać szansę aktywnym graczom, aby i oni mogli uczestniczyć w jej rozwoju. Zapraszamy do dyskusji.

ps. Uprzedzę ewentualne pytania. Tak, będą sojusze. Trwają nad nimi prace. Ale droga przed nimi długa i wyboista. Jednak robimy co się da.

38 komentarzy

  1. Yoda napisał(a):

    wypasowo – gra robi się coraz lepsza – brawo 😀

  2. Yoda napisał(a):

    Zgłaszam projekt budynku : Stacja Radiowa Rydzyka :D:D:D

  3. bartusia napisał(a):

    Parafialna sala kinowa.

    Można oglądnąć propagandowe filmy dla ministrantów, lektorów a nawet organistów 🙂

    Parafialna altana.

    Wszystkie „narzędzia” obronne można w niej schować…

  4. zulatino napisał(a):

    Tarcza Rakietowa i Silos rakietowy 🙂
    Tarcza do obrony, a silos do ataku ;\

    Bank i Kantor
    Bank zwiększa limit, a kantor zwieksza ilość C$/5min

    Siłownia i Apteka
    Siłownia zwiększa limit zdrowia i zmniejsza limit energii, a apteka zwiększa limit energii, a zmniejsza limit zdrowia.

  5. devil napisał(a):

    ja mam fajna propozycje nowy budynek zakon i dzieki niemy mozna robic zakonnice które mogo szpiegowac wroga

  6. Dobro napisał(a):

    Zakrystia moze 😀
    tam mozna podliczac pieniadze zarobione na wiernych 😉

  7. Katsura napisał(a):

    Jak budynek defensywny proponuję pomnik Chrystusa Króla. Jako że jego widok buduje morale wierzących w naszej parafii, sprawia także, że lepiej walczą w obronie takiego symbolu wiary. No i bonus do przyrostu C$ dzięki sprzedaży figurek i pamiątek 😉

  8. Katsura napisał(a):

    PS. Sugeruję, aby wyżej wymieniona Stacja Radiowa dawała bonus do ataku, jako, że podburza wiernych do bogobojnych czynów i szerzenia wiary

  9. ANAL TERROR napisał(a):

    jak zgłaszasz propozycje to dawaj od razu opisy , koszty i bonusy na poszczególne lvl

    Stacja Radiowa Rydzyka

    nie mam talentu do opowiadań więc zostawię to Marcinowi 😀

    1lvl

    40 h

    Koszty:
    150000C$ , 150 energii, 100 zdrowia

    bonusy:
    przyrost wiernych + 10 , przyrost C$ + 30 , ilość wiernych + 15

    lvl 2

    Time : 34h

    Koszty:
    200000C$, 100 energii , 20 zdrowia ,kościół 11lvl

    bonusy:
    przyrost wiernych + 3, przyrost C$ +20 , ilość wiernych + 10

    lvl 3

    Time: 30h

    Koszty : 220000C$ , 250 energii , 150 zdrowia

    bonusy :

    przyrost wiernych + 5 , przyrost C$ + 2 , Babcie obrona + 20, gospodynie obrona + 250

    lvl 4 END

    time 50h

    Koszty:
    400000C$, 300 energii , 200 zdrowia, kościół 13 lvl , plebania 12 lvl

    bonusy:

    dewotki obrona + 3, babcie obrona + 40, gospodyni obrona + 600

    AMEN

  10. Grosik napisał(a):

    Kuźnia Przeznaczenia

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/97773f715cef4f5d.html

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aec0380b19359557.html

    Gospodynie złączyły się z rozproszonych parafii w potężną organizację, zdolną do obrony przeciw najeźdźcom. Poznawały tam sekrety wałkowania włosów i rzemiosło krawiectwa. Inni nie byli nawet świadomi ich istnienia. Dopiero podczas wojny, kiedy królowe gospodyń dołączyły do walki przeciw organistom, zostały one szerzej poznane. Gdy najazd się skończył, wróciły on do swoich kuchni zrobić jajecznice. Zamknięte przy garach nie miały one styczności z innymi rasami przez wieki. Wszystko się zmieniło, gdy pierwsi organiści osiedlili pod granicami ich państwa. Stale powiększające się napięcia i konflikty między obiema nacjami doprowadziły do wybuchu „Wojny po Zlewem” w której gospodynie, prowadzone przez Świszczącą Zośkę i Szerokoustą Martę pokonali Mrocznych organistów i przepędzili ich ze swoich terytoriów. Miasta były zniszczone a granice gospodyń zabezpieczone. Mimo, że minęło juz 666 lat od tego wydarzenia,
    gospodynie wciąż utrzymują czujność. Pilnie strzegą zwych wałków i widelców, i żadna plotka nie przechodzi przez ich usta nie zmieniona. Powiększają swoje kuchnie ostrożnie i z rozwagą. Rzeczy króre widziały oraz bitwy, które stoczyły pozostają po dziś dzie mistyczną tajemnicą…

    Czas budowy

    66 Godzin 6 Minut

    Koszt budowy

    1350001 C$
    450 Energii
    Kościół Poziom 18
    Cmentarz Poziom 13

    Bonusy

    Gospodynie Proboszcza: 0 do ataku i +3500 do obrony

    Budynek Trwały. Bez możliwości dalszej rozbudowy.
    Tylko dla prawdziwych imba którzy naprawdę szaleją.

  11. Yoda napisał(a):

    podoba mi sie takze ten pomysł co ksiądz wczesniej napisał z zakonem i zakonnicami – dobre 😀

  12. ANAL TERROR napisał(a):

    Kuźnia Przeznaczenia ma przyszłość 😀 szefie dodawaj ją ^ ^

  13. MOnika napisał(a):

    a ja proponuje prywatne i potajemne SPA, zwiększy limit energii, zdrowia, a także ich przyrost. Może jeszcze zwiększa siłę ataku i obrony – w końcu uprzywilejowani parafianie też czasem skorzystają. Poza tym, coraz więcej wikarych będzie ubiegać się o przydzielenie ich do parafii, gdzie mogą pełnić swoją posługę w komfortowych warunkach.

    • Marcin napisał(a):

      Takie wszystkomające budynki to tylko w Plusie może mieć, Pamiętajcie, że będą 2 budynki do wyboru. Czymś więc muszą się różnić.

  14. Fillohypos napisał(a):

    Ja proponuje coś takiego

    1. Parafialne przedszkole

    lvl 1
    Wspaniała wiadomość! Komisja ds. zwrotu majątków kościelnych postanowiła w końcu „zwrócić” ci ziemie w pobliżu twojego kościoła. Miałeś pewne trudności z przekonaniem jej członków, że ta ziemia naprawdę ci się należy, ale w końcu się udało. Niestety od razu pojawił się problem: jak ją zagospodarować? Problem rozwiązała sąsiednia parafia budując u siebie przedszkole. Przecież nie może tak być, że oni mają coś czego ty nie masz! Ale twoje przedszkole będzie większe i lepsze! No, może nie od razu. Ale plany masz ambitne
    Koszt:
    100000C$ 100 energii
    Bonusy:
    +5 do przyrostu wiernych +10 do przyrostu C$

    lvl 2
    Przedszkole już stoi i przynosi pierwsze zyski! Dzięki niemu możesz kierować rozwojem swoich parafian już od najmłodszych lat, a i C$ przy okazji zarabiasz. Ale żeby zarabiać więcej trzeba mieć większe przedszkole, albo podniść opłaty. A najlepiej i to i to.
    Koszt
    200000C$ 150 energii
    Bonusy
    +8 do przyrostu wiernych +15 do przyrostu C$

    lvl 3
    Ziemia jest dość duża, a przedszkole małe. A ty nie lubisz marnotrastwa. Dlatego wpadłeś na pomysł zbudowania dużego placu zabaw i parku. A wszystko żeby twoi najmłodsi parafianie mieli się gdzie bawić i uczyli się szacunku i miłości dla swojego księdza dobrodzieja. A ich rodzice z pewnością zrozumieją, że utrzymanie takich rzeczy kosztuje.
    Koszt
    300000C$ 200 energii
    Bonusy
    +10 do przyrostu wiernych +20 do przyrostu C$

    lvl 4
    Coraz więcej rodziców chce posłać swoje dzieci do twojego przedszkola. Aby wyjść na przeciw ich oczekiwaniom rozpocząłeś kolejną rozbudowe. Teraz twoje przedszkole z pewnością będzie największe w okolicy. Musisz też zatrudnić więcej przedszkolanek, ale to nie jest dla ciebie problem. Oczywiście jeśli będą odpowiednio młode i ładne. A o to już się postarasz
    Koszt
    400000C$ 250 energii
    Bonusy
    +10 do przyrostu wiernych +20 do przyrostu C$

    lvl 5
    Twoje przedszkole jest już największe w okolicy. Ale rozbudowa nigdy się nie kończy. A przynajmniej nie kończy się, dopóki przynosi zyski. A przynosi. I będzie przynosić jeszcze więcej. Zwłaszcza odkąd pobliskie publiczne przedszkole spłoneło w niewyjaśnionych okolicznościach i wszystkie przedszkolaki trafiają do ciebie. A to oznacza więcej wiernych i więcej C$.
    Koszt
    500000 C$ 300 energii
    Bonusy
    +10 do przyrostu wiernych +25 do przyrostu C$

    2. Zakon

    lvl 1
    Wspaniała wiadomość! Komisja ds. zwrotu majątków kościelnych postanowiła w końcu „zwrócić” ci ziemie w pobliżu twojego kościoła. Miałeś pewne trudności z przekonaniem jej członków, że ta ziemia naprawdę ci się należy, ale w końcu się udało. Niestety od razu pojawił się problem: jak ją zagospodarować? W końcu wpadłeś na pomysł założnia zakonu. Taki zakon przynosi przecież mnóstwo korzyści. Przyciąga nowych wiernych, a ty możesz korzystać ze skarbca. Jak mogłeś wcześniej na to nie wpaść!
    Koszt
    100000 C$ 100 energii
    Bonusy
    +10 do ilości wiernych +50000 do iloścmiejsca na C$

    lvl 2
    Siedziba zakonu zbudowana! Masz do dyspozycji skabiec, wiernych przybywa i papiestwo patrzy na ciebie przychylniej. Oczywiście im większa siedziba tym większe korzyści. Więc do dzieła!
    Koszt
    200000 C$ 150 energii
    Bonusy
    +100000 do miejsca na C$ +20 do ilośi wiernych

    lvl 3
    Zakon bardzo szybko się rozwija i odnosi liczne sukcesy w walce z niewiernymi. Ostatnio w ramach obrony wiary zniszczył siedzibę Świadków Jehowy. A ty przy okazji skonfiskowałeś ich majątek. . Zastanawiasz się tylko gdzie pomieścisz całe to bogactwo. Rozbuowa skabca będzie nieunikniona. Wartoby się też zapoznać z metodami wyłudzania pieniędzy stosowanymi przez Jehowyh. Ale to może zaczekać
    Koszt
    300000 C$ 200 energii
    Bonusy
    +30 do ilości wiernych +100000 do miejsca na C$

    lvl 4
    Skoro zakon wciąż się rozwija może warto by rozbudować siedzibę? Tanie to nie będzie, ale z pewnością przyciągnie nowych wiernych, a nowi wierni to więcej C$, więc koszt z pewnością się zwróci. Może nie od razu, ale trzeba myśleć przyszłościowo.
    Koszt
    400000C$ 250 energii
    Bonusy
    +40 do ilości wiernych +100000 o miejsca na C$

    lvl 5
    Papież jest bardzo zadowolony z twojego zakonu. Jest tak zadowolony, że sam nakazał ci dalszą rozbudowę. I nawet zapewnił ci wsparcie finansowe. Niewielkie, ale nawet to graniczy z cudem. Ty w tym czasie zamieściłeś reklamę zakonu w tygodniku „Idziemy” Efekt jest natychmiastowy. Wszyscy chcą do niego wstąpić! NIestety reklama w tym niezwykle prestiżowym tygodniku nie była tania.
    Koszt
    500000 C$ 300 energii
    Bonusy
    +50 do ilości wiernych +200000 do miejsca na C$

  15. Xander napisał(a):

    A może pojawi się możliwość kosztownego (za kupę kasy), okresowego (raz na dłuższy okres czasu) lub odpustowego (za odpusty) wyburzenia budynku? Oczywiście nie tak żeby bogatsi gracze mogli sobie zmieniać codziennie – ale czasem może się okazać, że np. bonus do C$ który kiedyś miesiąc temu wydawał się spory teraz jest symboliczny, albo po kilku tygodniach niektóre relikwie poszły w górę tak że bez zwiększonego limitu C$ nie da rady ich kupić. A przy „zmianie profilu gry” (np. defensywny na ofensywny) w przypadku relikwii można jakoś powoli wyprzedawać nieużyteczne i kupować te użyteczniejsze (choć kosztuje to niemało wysiłku i C$) i ta „ograniczona plastyczność” jest fajna (nie jak w grach gdzie rozwija się postać i jeśli po miesiącu zorientujemy się że jednak chcemy grać inaczej niż myśleliśmy na początku to trzeba zaczynać od nowa). Z budynkami też fajnie byłoby mieć taką możliwość. Ale jeśli nie to po prostu poczekam pewnie z budową z kilka tygodni aż się wyklaruje sytuacja.

  16. xxx napisał(a):

    Mam już cmentarz ,ale brakuje KAPLICY do katapultowania kapucyna(to jakaś tam nazwa mnicha, więc bez skojarzeń ;>) – ten mógłby przerabiać część zabitych jednostek w jakieś mnicho-zombi do ataku 🙂

    Do tego przydałaby się jakiś obronny, może konfesjonał – tam można wyznać grzechy i nabyć łaski zbawiennej ochrony – może też przerabiać jednostki na mochero-zombi 😛

  17. IIIlllIII napisał(a):

    Ech Wy samolubnicy i inne wredne istoty! Pomyslcie o budynku na Chwałę Bożą, a nie o własnych doczesnych zyskach!
    Jako że serce me krawawi na krzywde i niesprawiedliwość optuję za:

    DOM SAMOTNEJ MATKI.

    Tyle jest niewiast samotnych, pokrzywdzonych nawet i w inny sposób przez Pana doświadczanych chocby(fuuuu!) prostytucją się parajacych! My wzorem Jezusa i Magdaleny wyciągamy do nich dłoń pomocną:

    Dom Samotnej Matki to jest to!

    1.Znaczny przyrost C$ – dotacje z urzędu, od ZUS i spnsorów
    2. Po nawróceniu na jedynie słuszną religię i zadaniu pokuty wzrost Wierzacych lawinowy i to od razu na poziomie dewotek, czasem gospodyń nawet!
    3. Dzieciaki jako ministarnci i małe dewotki wrost przynosić musza.
    4. Kobiety owe jako masazystki zdrowia przyrost zapewnią
    5. Nipoprawne jednostki można sprzedać do burde… do zakonów znaczy w Hamburgu czy Amsterdamie, w zamian za tablety pod wpływem której oszołomione zastępy ministarntów wzrost atak podnoszą niesamowicie.

    Przykłady i zastosowanie można mnożyć.
    Dzieci do adopcji zagranicznej za kasę, ewentualnie na częsci do przeszczepów sprzedać mozna.

    3. z dzieciaków

    • Parafianin napisał(a):

      No i super – ale 2 budynek? Wszystko pięknie i ładnie, ale tutaj chodzi o to aby gra nie była zbyt łatwa. Pomyślcie: jeden budynek daję atak, drugi daje obronę. I od tego co wybierzesz zależy jak potoczy się gra 🙂 A nie same plusy 🙂

  18. IIIlllIII napisał(a):

    Czyli zasadniczo pobięznie Dom Samotnej Matki który daje atak w osobach młodego narybku czy młodych matek do wykorzystania w celach… Ano takich że mając takie „damy” na parafii wdziękami swemi rozpraszają atakującyh ujmując im mocy!

    Lub tez budynek Dom Spokojnej Starości, gdzie stacjonują oddziały wiernych Babć Moherowych, wspomaganych przez ich rentki i emeryturki ku chwale Pana.

  19. Igor napisał(a):

    Czyli który budynek jest zaliczony?

  20. Xqwzts napisał(a):

    Moim zadaniem propozycje budynków są ciekawe, więc nie wiem czemu żaden nie został zaliczony. Trudno wymyślić jeszcze coś innego

  21. Fillohypos napisał(a):

    Pomysł z domem spokojnej starości bardzo mi się podoba. Mógłby to być budynek obronny, zwiększający współczynniki jednostek defensywnych. A i C$ mógłby przynosi wszak wiele starowinek w domu spokojnej starości stoi już nad grobem, a nie było by problemem skłonienie ich by zapisały cały swój majątek swojemu proboszczowi. Drugim budynkiem mógła by być np. diecezjalna szkoła organistowska, zwiększająca współczynniki jednostek ofensywnych. Przygotuje opis tych budynków, ale teraz mi się nie chce :).

  22. rook napisał(a):

    Nazwy zakrystia lub salka przykościelna – byłby to budynek obronny np poprzez wprowadzenie nowej jednostki – służby „Semper Fidelis”
    Widzę ich jako drogie jednostki, ich obecność/kupno obniżałaby przyrost C$ (koszty utrzymania porządkowych) ale za to dawaliby bonus do obrony dla innych jednostek.
    np. koszt jednej – 1 000 000 i max energii i zdrowia lub jeszcze wiecej przy „questowej”/klikanej budowie budynku i jednostki, bonusy-sumowane wraz z każdą nową jednostką:
    -30% aktualnego przyrostu C$ czyli przy 4 jednostkach zaczynamy tracić kasę
    +30% bonusu do obrony
    Za atak analogicznie odpowiedzialni byliby np członkowie Opus Dei.

  23. rook napisał(a):

    lub budowę klasztoru – sprowadzenie zakonników (nowe jednostki do normalnego kupowania np Jezuici (ci od inkwizycji) – Atak;
    Benedyktyni – Obrona
    Tutaj można wprowadzić np ograniczenie max. ilości posiadania takich jednostek, która zwiększana będzie wraz z rozbudową klasztornych komnat.

  24. rook napisał(a):

    przepraszam za mnożenie postów:
    w sumie budowa klasztoru ciągnąć może stworzenie kilku nowych jednostek (opat, przeor, zakonnik/mnich)

  25. NowyGracz napisał(a):

    Proponowalbym 2 rodzaje budynkow
    1 defensywny (nazwe sobie wybierzcie ^^ )
    zalozmy ze 10 poziomow i kazdy 1 poziom daje 2% obrony, +1 przyrost wiernych, i +10000c$ pojemnosci
    2 ofensywny ( jak powyzej)
    takze 10 poziomow i kazdy daje 2% ataku, +20 wiernych i +50 przyrost C$
    oczywiscie bardzo drogie, pierwszy 100k, drugi 200k,trzeci 300k, 400k, 500k,…

  26. zonk napisał(a):

    a ja proponuje cudowne zrodelko z woda z lourdes. to powazna inwestycja bo trzeba przeciez poprowadzic rure z kranu z piwnicy plebani do ogrodka. do tego cala infrastruktura dla pielgrzymow.
    ale na pewno sie oplaci. raz, ze po wode cuda czyniaca ustawiac sie beda pielgrzymi ze wszystkich stron swiata, dwa, ze po spozyciu w nasze dewotki i babcie moherowe wstepuje niezwykla sila 😀

  27. rook napisał(a):

    pielgrzymi to też fajny pomysł, zamieniać mogliby się na wiernych.
    Np. „Dom pielgrzyma” – pielgrzymi ciągnący do parafii z całej Polski mogą zostać odpłatnie zamienieni na jednostki bojowe. (będą się np odradzać co tydzień/miesiąc, a ich liczba uzależniona być może od ilości relikwii w parafii, bo przecież im więcej fantów tym więcej odwiedzających).
    Przeciwieństwem „Domu Pielgrzyma” może być „Sklep z pamiątkami”, który sprzedając pamiątki zapewni dodatkowy wzrost C$, który też można powiązać z ilością relikwii.

  28. lolo napisał(a):

    Psi kojec:) Piwnica obronna:) Szkoła snajperów 🙂

  29. Tomaszsz napisał(a):

    Ja proponóję kaplicę krzyża i zakon który był wyżej opisany.

  30. Jacek napisał(a):

    Ja proponuje budynek 1 : rozgłośnia radiowa
    budynek 2: naziemna stacja telewizjii parafialnej 😉

    ps. super że będą sojusze 😀

  31. Amenhotep napisał(a):

    A ja proponuję stworzyć cały kompleks edukacji przyparafialnej, czyli od przedszkola poprzez podstawówkę, gimnazjum i liceum aż do uniwersytetu. Katolickiego. 🙂

  32. Eustachy napisał(a):

    A może : Przystanek Autobusowy w Parafii ? 😀

    Opisu nie wymyślę 😛

    Ale może dawać tak :

    1.
    Przyrost wiernych +15
    Przyrost zdrowia +5
    Miejsce na C$ 100000

    Koszt :

    60h
    400000
    200 Energi

    2.
    Przyrost wiernych +5
    Przyrost zdrowia +1
    Miejsce na C$ 50000

    Koszt :

    70h
    450000
    300 energii

    3.
    przyrost wiernych + 10
    Przyrost zdrowia + 1
    Miejsce na C$ 15000

    Koszt :

    80h
    320 Energii
    500000

    A przeciwny to : Sala komputerowa :>
    Opis : Zdobyłeś trochę miejsca koło plebani już wiesz co wybudować sala komputerowa to dobry pomysł . Można się nieźle odprężyć a także będzie więcej miejsca dla plebsa …. znaczy wiernych. I twój genialny mózg od razu wymyślił że młodzi parafianie mogą ci płacić za wejście !

    1.
    Do ilości wiernych +30
    Przyrost energii +5
    Przyrost C$ 40

    Koszt : 200 energii
    60h
    450000

    2.

    Do ilości wiernych + 15
    Przyrost energii +3
    Przyrost C$ 30

    Koszt : 300 energii
    70h
    500000

    Opis :

    No skoro sala już wybudowana i komputery kupione to czas pomyśleć o jakichś fajniejszych przedmiotach. Hmm. A może nowe Plejstejszyn 3 słyszałeś jak jakichś 2 dzieciaków o tym rozmawiało ciekawe co to jest….. I jakieś automaty z grami … Tak jesteś genialny. A i może wprowadźmy jeszcze płatne łazienki .

    3. Do ilości wiernych +10
    Przyrost wiernych +1
    Przyrost c$ +3

    Koszt :
    250 energii
    550000
    50h

    Opis : No plajstajszyn już kupione i automaty wstawili. Teraz trzeba wstawić jakieś roślinki do sali aby było ładniej więcej dzieci przyjdzie na ładniejsza salę. A także zbudowałeś nową salę tylko nie wiesz na co ją przeznaczysz jeszcze. A i z automatów zdobywasz pokaźne pieniądze.

    4. END
    Do ilości wiernych 5
    Przyrost zdrowia +5

    Koszt : 600000
    90h
    300 energii

    Opis : Nooo już wiesz salę przeznaczyłeś na salę sportową. A więc tak wstawiłeś stoły do ping-ponga , kort do tenisa a takzę siatkę do siatkówki. Codziennie sam grasz a więc trochę ci ubywa brzuszka i polepszasz swoje umiejętności aż młodzi ministranci przychodzą popatrzeć jak grasz w ping-ponga !

Dodaj komentarz

© 2011 - 2017 Parafia.biz – informacje z placu budowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.