Tabletki

24

Jako dobry proboszcz dbasz o swoje zdrowie. Łykasz witaminy, mikroelementy, Viagrę a czasami też coś przeciwko niestrawności. To coś na niestrawność sprawdza się w sytuacji kiedy parafianie ugoszczą cię podczas kolędy.

Jako, że lubisz eksperymentować postanowiłeś wypróbować jakie są interakcje między lekami. Już wiesz, że rycyna + mydło powodują, że całe jedzenie opuszcza twoje ciało nie bacząc na twoje zwieracze i zaciśnięte szczęki. A zwieracze masz tak wytrenowane po seminarium, że mysz się nie przeciśnie. Nie żeby się przeciskała, no ale…

Wiesz też, że Pavulon + kofeina + pseudoefydryna najpierw sprawiają, że wyglądasz jak całkiem interesujące zwłoki a potem tryskasz zdrowiem. To niby nic ciekawego ale… No właśnie, ma swoje plusy. Po zażyciu Pavulonu przestają cię kopać wrodzy ministranci a w momencie kiedy się odwracają – walisz ich sztachetą po krzyżu, albo krzyżem po… Taki religijny jesteś.  Interesująca sztuczka i działa za każdym razem. Dobrze, że tabletki są takie tanie i nie uzależniają. Kiedy ich nie potrzebujesz, po prostu je wyrzucasz, bo przed wizytą w PUBie czy innym domu rozpusty, musisz wyglądać normalnie – inaczej nikt cię nie obsłuży.

BONUSY:

  • poziom zdrowia: -75
  • przyrost energii: +2
  • przyrost C$: -1
  • Organiści: atak +250

INFORMACJE:

Jest to relikwia typowo obronna z małych haczykiem ofensywnym. Nie pozwala na przeprowadzenie zbyt dużej ilości ataków na ciebie. Niestety ogranicza też wykonywanie niektórych questów i prowadzenie większej ilości walk. Ale coś za coś.

 

Za pomoc w przygotowaniu relikwii Tabletki dziękujemy Marcinowi, który tworzy też Darmowe Gry Planszowe dla Dzieci.

zdjęcie: Medication przez Anna Cervova

24 komentarze

  1. Xander napisał(a):

    O co chodzi z tym, że relikwia ogranicza ilość ataków na posiadacza?

    • Parafianin napisał(a):

      Ogranicza ilość zdrowia jej posiadacza – jesli spada ono poniżej 10 – nie można zostać zaatakowanym.

  2. jamrozy napisał(a):

    ale sie nadzialem

  3. jamrozy napisał(a):

    wczesniej czipsy teraz to

  4. blablabla napisał(a):

    jamrozy: włącz myślenie – wyrzuć z sejfu i wrzuć na wolny rynek skoro nie potrzebujesz redukcji zdrowia..

  5. Dorian napisał(a):

    Co wy za gówno dodajecie!!!!!!!? wpeirw relikwie które dodaja po 5 a teraz relikwia ktora odejmuje 75!! co za **** to wymysla?? rozumie jak byłby przyrost energii +10 wtedy by sie to oplacało ale nie za taka cene nikt tego nie kupi!!!!!

  6. zulatino napisał(a):

    Jak dla mnie relikwia nie przydatna, bo na tym poziomie co jestem ataku nie mialem już od tygodnia albo i dwóch, ale ogólnie jest na + ;]

  7. Ksionc Macaliusz napisał(a):

    Doskonały pomysł z tą relikwią! Skończą sie skumulowane ataki „kolesiów” co sami są słabi a w kilku mocni, biorę taką relikwie i mam spokój moge iśc sobie na spacer i wiem że mi nikt wojska nie wytłucze.

  8. Zumar napisał(a):

    A można miec zdrowie na minusie?
    Np kupując relikwię ze stanem zdrowia +15
    Wyjdzie -60?

  9. MarDeb napisał(a):

    Dokładnie. Nie musisz kupować a bronić cię może albo słabe zdrowie albo armia.

  10. Xander napisał(a):

    Aaa, w ten sposób. A to chyba chroni graczy na 1-5 levelu z małym przyrostem zdrowia i małym zdrowiem w ogóle (którzy i tak nie mają kasy na taką relikwię). Myślałem że np. ogranicza liczbę ataków na dobę.

  11. nowyGracz napisał(a):

    uwazam akurat, ze ta relikwia jest akurat fajna +2 do przyrostu energii to calkiem sporo, szczegolnie, ze masz przyrost zdrowia np 20 a energi tylko 13, troche to wyrownuje. 🙂 Nie mowiac juz, ze szybciej sie robi questy, ktore wymagaja ostatnio glownie energi ^^ 250 energi 50 zycie/ 120 zycie 20 energii / 50 zycie 50 energii np.

  12. MarDeb napisał(a):

    Gracze początkujący mający 100 punktów zdrowia przy używaniu relikwii będą mieli 25 co daje maks 2-3 ataki pod rząd od kilku osób a nie 5 od jednej a potem kolejnych pięć od drugiej i średnio jeszcze 3 inne ataki są w stanie wziąć na siebie. To powoduje, że ich armie nie zostaną wyniszczone ale za to trudniej będzie im rozwiązywać questy wymagające punktów zdrowia. Relikwia daje tez niewielki wzrost szybkości odnawiania energii i pomaga początkującym organistom. I tak IMHO to nie jest dobra relikwia dla bardziej zaawansowanych graczy.

  13. radzio napisał(a):

    Dobra ludzie wyluzujcie już chyba nikt nie prowadzi takich rzeźni jak przed paroma dniami, że aż się posypały konta starcy tego może do 10 obniżycie poziom zdrowia ?

  14. Grosik napisał(a):

    Relikwia pełen wypas
    Pozdro.

  15. blablabla napisał(a):

    @jamrozy: powiem Ci jeszcze, bo może nie zauważyłeś, że relikwia którą wystawisz na wolny rynek a która nie jest w sejfie nie działa na Twoją parafię.. Co z tą wiedzą zrobisz to już Twoja sprawa ;]

  16. nowyGracz napisał(a):

    @blablabla ona moze byc w sefie i na rynku ^^ wtedy tez nie dziala 😛 wystarczy ze jest na rynku juz nie dziala w zasadzie ;D

  17. blablabla napisał(a):

    @nowyGracz: ciekawe, sprawdzę to kiedyś, thx 🙂

  18. Xander napisał(a):

    @nowyGracz jeśli tak to rynek za chwilę znów zapełni się „minusującymi” relikwiami po 999999 C$ które ktoś akurat potrzebuje „wyłączyć”. Przydatna rzecz, warto wiedzieć

  19. Marcin napisał(a):

    Xander – szybko się uczysz 🙂

  20. nowyGracz napisał(a):

    @Xander To jest chyba oczywiste o.O Bylo mowione wiele razy, relikwia na rynku nie dziala i to chyba logiczne nawet, jak sprzedajesz cos na rynku, to raczej slabo by z tego moc korzystac. D:

Dodaj komentarz

© 2011 - 2021 Parafia.biz – informacje z placu budowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.