Sprytny Ministrant

56

Sprytny Ministrant to relikwia startowa. Każdy początkujący w zawodzie ksiądz powinien ją mieć. I przy niewielkim nakładzie sił, może ją mieć. Taki sprytny ministrant potrafi skołować miejsce na kasę, wie jak zająć się swoim księdzem aby przywrócić mu zdrowie. Potrafi także delikatnie podnieść mu energię. Jest sprytny i z tacą pod pachą potrafi przelecieć szybko po całym kościele i zebrać trochę C$. A w nocy… W nocy straszy małe dewotki i stają się silniejsze. Cóż, to taka naprawdę miła relikwia. I bardzo przydatna jak widać.

BONUSY:

  • poziom energii: +5
  • miejsce na C$ +2000
  • ilość wiernych +1
  • przyrost zdrowia: +1
  • przyrost C$: +1
  • Małe Dewotki: obrona +0,5

INFORMACJE:
Relikwia do zdobycia za wykonanie questu: Mój Pierwszy Raz. Quest jest questem stałym. Przeznaczony dla nowych graczy, choć i starzy mogą się za niego zabrać. Jednak nie powinni narzekać, że mało daje. Dla nowych graczy jest to sporo.

56 komentarzy

  1. Ooo.Sama? napisał(a):

    🙂
    fajne ale następna relikwia mogłaby dać przyrost energii conajmniej +2 co 5minut, bo teraz za duża różnica jest pomiędzy przyrostem energii a życia, nawet ze wszystkimi relikwiami do tej pory.
    Np. mam 15 przyrost życia, a energii 10. Kolejne dwie relikwie dajcie z przyrostem energii.

  2. Ooo.Sama? napisał(a):

    A na dodatek energii ma się dużooo więcej od życia to czemu tak mało w relikwiach jest przyrostu energii, ze wszystkich od początku gry to kiepskie mam ładowanie, sporo się marnuje, nie jest wyrównany poziom energii z życiem, panowie „to jest epic fail”.

    I jeszcze jedno, moim zdaniem te pkt ap za lvl powinny mieć lepsze funkcje, np. co 5pkt dodane w energie dałoby +1 przyrost energii, w innych opcjach podobnie coś ciekawego.
    „Dlaczego tak.. I po co?” Dlatego, że nie wiem czy proboszcz i parafianin zauważyli, ale wszyscy wydają punkty ap tylko w przyrost wiernych bo inne rzeczy się nie opłacają.
    Przyrost kasy, po co są gracze, energia.. po co marnować na 1pkt energii 😀 jak są relikwie tak samo życie, albo obrona i atak +1 za 1pkt ap hahahahaha 😛 system levelowania w tej grze jest przekomiczny, a właśnie podstawa to levelowanie w innych grach, a nie tylko walka. Nie zapomnijcie o tych zmianach. Pozdro.

  3. radzio napisał(a):

    zgadzam sie Ooo.Sama? ja mam różnicę 4pkt ładowania życia i energii, ale niestety nie gram od początku i nie mam wszystkich relikwii, żałuję i liczę, że kiedys pojawi się dostawa starych rupieci, a teraz jak gracz wyżej chciałbym poprosić o relikwie z przyrostem energii 😀

  4. ANAL TERROR napisał(a):

    radzio nie narzekaj relikwie będą jak będzie 6666 graczy

  5. stefan napisał(a):

    Sprytny ministrant i daje obronę dla dewotek? Powinien dawać atak do ministrantów.

  6. Abrakadabra napisał(a):

    Stefan,
    Tutaj wszystko działa na opak.
    Zdążyliśmy się już przyzwyczaić.

  7. Atak! napisał(a):

    Panowie powiedzcie mi czy to jest max czy coś przeoczyłem jeśli chodzi o relikwie bądź coś?
    Ministranci:
    Siła ataku: 1 (40)
    Siła obrony: 0,5 (8,2)
    Lektorzy:
    Siła ataku: 20 (465)
    Siła obrony: 0,6 (14,3)
    Organiści:
    Siła ataku: 280 (6570)
    Siła obrony: 0,8 (37,7)

    Dewotki:
    Siła ataku: 0,5 (7)
    Siła obrony: 1 (49)
    Mohery:
    Siła ataku: 0,6 (6,6)
    Siła obrony: 20 (745)
    Gospodynie:
    Siła ataku: 0,8 (30,6)
    Siła obrony: 280 (11920)

    Chodzi mi głównie o wartości w nawiasach. Czy jest to max czy czegoś mi brakuje hmm?

  8. Bronek napisał(a):

    @Atak! To jest siła jednostki, podniesiona budynkami i reliwiami. Ogólnie to oznacza, że masz całkiem przyzwoite wartości.

  9. Atak! napisał(a):

    Bronek naprawdę? No nie żartuj ;D
    Dlatego pytam czy to jest max jaki dają wszystkie możliwe do zdobycia rzeczy i budynki ;]

  10. Ooo.Sama? napisał(a):

    A jest jakis maks poziom budynkow? 🙂 jaki poziom?

  11. Atak! napisał(a):

    Niespodziewana dostawa relikwi ;d
    Godzina i prawie wszystkie sie rozeszły 😉
    Poziomy max budynkow to:
    13/13/10/10/8

  12. aabbcc napisał(a):

    13 poziom kościoła który osiągnąłem, teraz plebania, wiele nie daje, ale chcę osiągnąć max poziom może też 13 lvl?

  13. Jacek napisał(a):

    A ja uważam że powinna być taka relikwia, żeby gracze na poziomie 12-15 mogli mieć np 200k kasy (bez sejfu).

    Jak schować kasę do banku? Nie ze sprzedaży relikwii?
    pzdr dla Proboszcza niech będzie pozdrowiona Parafia, zawsze antyklerykalna!

  14. Jacek napisał(a):

    Co najlepiej rozbudować by mieć dużo kasy i dużo obronnych jednostek? A atakujących??

    Proszę o\ info do czego potrzebni są wikarzy na 12 poziomie? Czemu są tacy drodzy???

    Zróbcie Questy z wykorzystaniem tylko zdrowia, bo energia jest potrzebna na budynki???

    Jak zrobić, by szybciej budować budynki? Cmentarz na 3 robił się ponad 40h!!! Skandal na Parafii

  15. Jacek napisał(a):

    Godzinę dodawania komentów macie złą! – Jest 14:44 a nie 13:37

  16. Jacek napisał(a):

    To samo jest z cenami relikwii?? Czy tam jest normalnie?

  17. Jacek napisał(a):

    Polecam Gazetę Fakty i Mity

    http://www.faktyimity.pl

    Od poniedziałku do piątku antyklerykalne radio FiM nadaje o 12 (we wtorek o 17)

    Włączcie się w zycie Jonasza!

  18. Jacek napisał(a):

    Jak dostać kod promocyjny na Odpusty?

    Nie wiem czemu dostałem za free 1 odpust? Czy ktoś umie to wyjaśnić?

  19. Proboszcz napisał(a):

    @Jacek: masz ADHD?

  20. Atak! napisał(a):

    Jacek takich jak ty leczy się gdzie indziej, nie na parafii.
    Chociaż jakiś egzorcysta mógłby pomóc.

  21. ANAL TERROR napisał(a):

    ministrant powinien być nie do ukradzenia bo zamykanie go w sejfie to patologia 😀

  22. lolek napisał(a):

    mam pytanie do fachowcow – czy cmentarz na 9 poziomie dodaje cos specjalnego , jak np. kosciol na 10 150000C$ czy dalej po 1 oczku?

  23. lolek napisał(a):

    Proboszcz ilu graczy brakuje jeszcze do 6666 (podobnierz maja byc wszystkie relikwie na sprzedaz), bo nie wiem na kiedy w odpusty sie zaopatrzyc

  24. Benedictus napisał(a):

    Jakie były relikwie na dzisiejszej wyprzedaży? Ja sie załapałem na Krochmal i Krew i Szatę 😀 Były jeszcze jakies? 🙂

  25. lolek napisał(a):

    Grabie Świętych z Bostonu Grabki Świętego Pankracego Lekka Alba Chciwości Lekki Ornat Bojowy Okulary do Czytania Zestaw Mały Organista plus te dwie co wymieniles i tez jestem ciekaw czy bylo wiecej?

  26. Jakub napisał(a):

    Na statystyki spojrzeć nie łaska ?? 🙂 Jest 4508 użyszkodników 🙂

  27. nomatter... napisał(a):

    Tylu userów miało przynajmniej jedną walkę, zarejestrowanych może być więcej, nie wprowadzaj w błąd ;]
    Cmentarz na 8 daje glównie +kasa do kasy^^

  28. djF napisał(a):

    relikwii było 4 strony. w sumie 3/4 się przydało. resztę kupiłem na wszelki wypadek 🙂 i z 50k ataku przeszedłem na 150 🙂

  29. ziomal666 napisał(a):

    kiedy relikwie beda na rynku bo nie wiem na kiedy kesz przygotowac

  30. evil13 napisał(a):

    Bank jest do bani ! Wypłaciłem kasę ,ale miałem mniej miejsca na C$
    niż kasy w banku ,różnica poszła chyba do Rzymu ,bo u mnie jej nie ma.Powinna być możliwość określenia wypłacanej kwoty i możliwość przelania jej do sejfu.
    Proszę o jakąś relikwię z przyrostem energii.
    Dla Proboszcza wielu grzesznic na wieczór!

  31. Sylwester napisał(a):

    A mam jeszcze takie pytanko: Cena powiększenia sejfu? Jak było wcześniej a jak jest teraz? Nie jestem pewny ale chyba „starsi” gracze rozbudowali sobie sejf za grosze… a młodsi.. a „jebał ich pies” Proboszczu jak to było?

  32. Wiktor napisał(a):

    Czy coś się w końcu zmieni w systemie walki? Ktoś mnie atakuje z kilkoma dewotakmi a ja trace 10 gospodyń, które są warte 100x tyle.

  33. Ooo.Sama? napisał(a):

    Moim zdaniem powinno być tak że gospodynie jak ma się mało to powinno się też mało tracić po warunkiem że będzie sporo dewotek. Dlaczego tak? Dlatego że słabsi gracze jak nawet zrobią kilka gospodyń to zaraz mają je skasowane, więc wręcz się im to nie opłaca, nie tylko powinny mieć lepszą obronę ale ich kasowanie podczas obrony powinno być mniejsze niż do tej pory.
    Co do sejfu ach prawda 🙂 ja za grosze rozbudowałem do ponad 20poziomu 😀 ale dziękujcie Proboszczowi, to on was zrobił w… no sami wiecie 🙂
    I ostatnia sprawa Proboszcz weź trochę dodaj informacji w faq, np. czy jest jakiś maksymalny poziom budowli, a jeśli tak to jaki dla poszczególnych, tylko nie pisz ze tu podasz, bo to nie jest miejsce do tego typu odpowiedzi tylko powinno być na stronie gry, już nie mówiąc, że na tym blogu to się pisze tylko o nowych relikwiach.

  34. lavista napisał(a):

    system walki jest o dupę rozbić raz tak raz tak… jak może być tak, że ja tracę np 5 gospodyń a atakujący tylko 5 ministrantów np.. ? To chyba dziwne nawet jeśli on ma 1000000 ministrantów to powinien stracic tyle ile ja tracę. Człowiek buduje wojsko kilka dni, które następnie traci po paru walkach. COŚ TUTAJ JEST NIE TAK PANOWIE

  35. lolek napisał(a):

    odjebcie sie panowie od systemu walk bo jest naprawde dobry,
    widocznie twoj przeciwnik mial duzo wieksza sile ataku ,dlatego staracil niewiele np. 1kk obrony vs 50k ataku

    Zabiłeś: Ministranci – 1018, Małe Dewotki – 2661
    Straciłeś: Małe Dewotki – 622, Babcie Moherowe – 13, Gospodynie Proboszcza – 2

  36. Proboszcz napisał(a):

    „jeśli on ma 1000000 ministrantów to powinien stracic tyle ile ja tracę”

    nie no co ty, to jakaś straszna bzdura 😉 nie mówiąc o tym, że twój 1 mini nie równa sie jego 1 mini. Tak wszyscy w kółko przeliczacie te sztuki zapominając bez przerwy, że każdy ma inna siłę.

    Ja udaje się na urlop, szefu (parafianin) się wami zajmie.
    do miłego.

  37. blablabla napisał(a):

    @Proboszcz, @Parafianin:

    Panowie.. Przedstawię wam obecną sytuację w grze.. Mamy hiperinflację, wolny rynek okupują gracze z bardzo silną obroną lub ogromnym sejfem.. Wydawało się, że po zmianach nastąpi kres lichwiarstwa i blokowania relikwii, wydawało się.. Jako gracz z top5, były top1, grający od dawna, mogę powiedzieć, że obecna sytuacja szkodzi grze. Sam jestem zmuszony przy obecnym systemie farmić słabszych, atakować ich po kilka razy dziennie, zniechęcać do gry.. tylko po to by wydrzeć im przeważnie nawet nie 1-3k C$… Gracze z kasą i relikwiami, dzięki mechanice walki, zwłaszcza tej poprzedniej mają ogromne armię.. Atak na ich kasę jest nieopłacalny – większe straty niż zysk… Kolejna rzecz to bilans jednostek – obrona w tej chwili jest znacznie mocniejsza od ataku..

    Panowie, gdzie zmierza ta gra ? Czy założyliście, żywotność gracza na 1-2 mc ? Czy chcecie bazować tylko na nowych graczach ?

    Dobrze, nie chcę tylko krytykować, chcę tylko byście potraktowali sprawę poważnie ponieważ to tak naprawdę Wasz interes, ja i wielu innych możemy po prostu zakończyć grę.. Wasza wola..

    A więc zbiór faktów:
    * hiperinflacja w wyniku brak pieniądza na rynku – za mały przyrost C$, za wysokie ceny budynków i wojsk, zły wolny rynek
    * nieopłacalność ataków równych sobie farmienie słabszych..
    * wolny rynek w rękach jednostek będących lichwiarzami..

    Recepty:
    * zmiany na wolnym rynku – nie może być tak, że najsilniejsi, najsprytniejsi lub z najlepszym botem farmią dzień i noc, słabych i nieaktywnych a następnie masowo wykupują relikwie i wystawiają je po astronomicznych cenach.. Zróbmy może inaczej.. Np: gracz wystawia relikwie na wolnym rynku, im cena bliższa bazowej, tym dłużej relikwia może być na wr a im wyższa tym krótszy czas oferty, po upłynięciu czasu relikwie kupuje papiestwo po cenie papieskiej (przeważnie marne grosze). To jeden pomysł.. Może ktoś ma inny..
    Jedno jest pewne, obecna sytuacja jest chora..

    * Przestańcie słuchać płaczu przygłupów.. Kto tu biadolił jak to ma za dużo kasy i nie ma co z nią robić ? Wy w to uwierzyliście ? Podobno sami gracie a nie widzicie finansowej zapaści ? Przez głupie zmiany gra ma być bardziej wymagająca ? … Gra będzie bardziej wymagająca gdy ją rozbudujecie a nie gdy podwyższycie kosmicznie ceny budynków i sejfu.. Teraz nie ma kasy na wojsko a co dopiero mówić o sejfie.. Ja nie widzę tutaj wyższego poziomu trudność tylko większe zniechęcanie graczy.. Pisałem już ponad miesiąc temu by zmiany robić przemyślane, podawałem propozycje i pomysły, parafianin kilka wpisał na listę rzeczy do zrobienia.. ale niektóre zmiany naprawdę wołają o pomstę do nieba..

    A teraz nadam trochę wiarygodności swojej wypowiedzi, uprzedzając atak no mój post: jestem graczem z top5 od grubo ponad miesiąca, nie ma multikont, nie mam bota na walczenie, nie mam mani bycia top1, chcę by było jak najwięcej aktywnych, chcę fajnych sojuszy, wspólnych akcji ale nie zerowania graczy. Każdy stary wyjadacz który jest handlarzem a raczej lichwiarzem aby prowadzić swoje niecne procedery na pewnie nie ma nawet z dwóch moich cech. Ci gracze mają w dupie rozwój gry, innych graczy, adminów i w ogóle wszystko. Na bambus ich posłać, nie chcemy abuserów :/ Przynajmniej ja nie chcę..

    Ps
    Proboszczu, Parafianinie: jak miło, że mój gorzki post pod adresem Proboszcza i sytuacji z graczem „nrm” nie przeszedł moderacji.. no i dziękuję w imieniu swoim i nomatter za niezwrócenie nam jednostek utraconych na skutek Waszych testów..

  38. Bronek napisał(a):

    zabierzcie te relikwie ze sklepu!
    Wiadomo, relikwie powinny się pojawiać, ale nie aż takie ilości. to psucie rynku. ceny na wolnym rynku gigantycznie spadną, gdzie będzie nasz zarobek?

  39. Soulfly21 napisał(a):

    no inastal okres stagnacji w grze… wszystko uczkonczone – budynki, questy, relikwi tych co nie mam nie zdobede bo jakos nie odnawiaja sie 🙁 czekamy na zmiany Panowie i Panie (oczywiscie) 🙂

  40. bart napisał(a):

    gram od 2 tygodni i powiem ze gra bardzo mi sie podoba.
    Wiadomo jeszcze jest sporo do poprawy ale coż nie od razu Kraków zbudowano grałem w Traviana w Holy War i zobaczymy ile tutaj zabawie.

  41. lavista napisał(a):

    A i w ogóle przy ataku na mnie nie giną jedynie jednostki defensywne tak jak miało być w założeniach. Ginie wszystko co jest i szczerze mówiąc nie ma jak zrobić armi jak paru bucy kilka razy z rzędu zaatakuje. Bucy którzy grają z 2 miesiące – bo gdyby zaczęli tak np od 10dni to juz dawno dalib sobie dość

  42. pixter napisał(a):

    kiedy bedzie mozliwosc podniesienia ogrodzenia > 10 lvl ?

  43. ks-Junior napisał(a):

    ehh, relikwie wystawiane na wolnym rynku miały być bezpieczne pod warunkiem że są w sejfie. Otóż, miałem relikwie schowaną w sejfie i wystawiłem ją na wolny rynek. 10 minut temu patrze a tu: Kasa: -41C$ oraz relikwię Parafialna Elektrownia Atomowa

  44. nafing napisał(a):

    Bonusy do punktów doświadczenia za utratę wojsk już były proponowane? Przydałyby się, bo czasami trafi się na godnego przeciwnika który rozwali ci sporą część wojska co podłamuje xD (ALE CAŁY CZAS DO PRZODU, NIE MA OPIERDZIELANIA SIĘ)

    Słodki przykład po którym dwa dni musiałem poświęcić na odbudowę: http://i.imgur.com/xMUcg.png

  45. Bart napisał(a):

    Może ograniczenie wjazdów zrobić np. na różnicę leveli +/-3 albo 5? Jakie mam szansę będą pod koniec 3 setki z kimś z pierwszej 10? Przecież te lamy, których jedynym sukcesem życiowym są wygrane walki w tego typu grach, zniechęcają do normalnej rozgrywki…

  46. Atak! napisał(a):

    Panowie coś zastój na parafii. Nic się nie dzieje.
    QUestów brak, relikwi też…
    Mam pytanie odnośnie statystyk. Proponuje zrobić tak jak w poczcie, że wystarczy kliknąć na nazwę przeciwnika i już się go atkauje.
    Na wyższych levelach jest bardzo malo przeciwników do wyboru w „Walka” i trzeba ręcznie wklepywać ze statystyk…
    Taka mala rzecz a bardzo by usprawnila 😉
    POZdro.

  47. Grosik napisał(a):

    Może dajcie komuś możliwość sprawowania władzy na blogu bo aktualizacja jest co 24 godziny jak nie rzadziej…

  48. obi napisał(a):

    zgadzam sie z blablabla
    Jako gracz z top 40 moge stwierdzic( dodać) ,że to co sie stalo w tym tygodniu z relikwiami to masakra…. Mielismy dobry rynek juz( przed dostawa) ceny byly wysokie,ale to normalne. Jak chce sie cos miec to trzeba wylozyc. dodaliscie relikwie, teraz siedza w sklepie po 15 000 jak wczesniej byly ceny po 40-50 000. usuncie teraz relikwie ze sklepu to wszystko powinno wrocic do normy. to normalne ze graczy przybywa, potrzebane sa aktualizacje relikwii…. no ale…. nich liczba bedzie maks 25% z tego ilu jest AKTYWNYCH!!! uczestnikow…. aktywnych w tym momencie pewnie nawet 1000 nie bedzie…

    Do tego masakralna cena sejfu i budynkow( i tutaj powtorze slowa grosika ktorego zdanie jest podobne do mojego) . To zmusza mocniejszych graczy do farmienia słabszych. Sam choć tego przez długi okres czasu nie robiłem. Teraz nie ma wyboru. Albo jest: albo rozwijac sie i budowac jakis budynek co tydzien= w ciagu miesiaca spadek na top1000 albo farmic slabszych….

    zmiencie to….

  49. Pr*****ek napisał(a):

    Mam propozycje do sejfu – opcja „schowaj dla parafii” co bedzie oznaczało schowanie do sejfu bez mozliwosci odsprzedania tej relikwi doputy sie jej nie wyciagnie z parafii. Teraz jest tak ze widze ze np 2 na 3 relikwie sa schowane w sejfie i 2 sa w sprzedarzy ale nie wiem czy ta ktora chce zachwac sobie nie zostanie poza sejfem kiedy inne sa dodatkowo w sprzedarzy i w sejfie a ta moja nie – efekt moze byc taki ze 2 relikwie sprzedam a wczesniej ta jedna moja ktos mi ukradnie i nie mam ani jednego egzemplarza danej relikwii. 🙁

  50. krzysztofjebski napisał(a):

    jak wstawiasz na wolny rynek to nie musisz wyciągać relikwii z sejfu co za tym idzie spoko loko relikwia w sejfie i na wolnym rynku wsio bezpieczne

Dodaj komentarz

© 2011 - 2021 Parafia.biz – informacje z placu budowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.