Nowy algorytm walki

6

Gracze zgłaszają nam, że algorytm walki jest denerwujący. Dodam tylko, że my także gramy i wiemy, że tak jest. Ale warto powiedzieć, że prace nad nowym algorytmem są bardzo zaawansowane i już niedługo będzie wdrażany całkiem nowy, lepszy, bardziej rzeczywisty algorytm walki. Dlatego też upraszamy o odrobinę cierpliwości. A na dowód zamieszczamy zdjęcie algorytmu. Tak, zdjęcie algorytmu. Algorytmy są fotogeniczne.

 

6 komentarzy

  1. Diabolo napisał(a):

    ja mam swoj algorytm:- )))))

    //Funkcja przedstawia Proboszczy (x,y,z) przechowywanych na Plebanii (p)

    …………….test I=((p[x]==q )&& (p[y]==q)&&(p[z]==q));

    if (test)
    {
    uzytkownik (p);
    count<< "\DIABOLO"<<q<< "WYGRANA!!!\n\n;
    }
    return true;

    //funkcja zwraca true, jesli na Parafii nie ma juz zadnego zywego Proboszcza //

    Dziekuje za uwage
    :- )))))))))))))))

  2. walizator napisał(a):

    przyznam że naprawdę totalnie tu nie rozumiem walki :)tracę jednostki podczas gdy przeciwnik nie ma żadnych, co lepsze im więcej mam swoich tym więcej ich tracę:)
    ale co tam…;] i tak jest git ;]

    • Parafianin napisał(a):

      Jeszcze trochę cierpliwości – a walka stanie się przyjemniejsza a i straty będą bardziej rzeczywiste.

  3. walizator napisał(a):

    wierzę bo wiara czyni cuda… 🙂

Dodaj komentarz

© 2011 - 2018 Parafia.biz – informacje z placu budowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.