Wraz ze wzrostem liczby użytkowników Parafianie znajdują też dużo błędów. Taka jest kolej rzeczy. Nie ma oprogramowania wolnego od błędów. O dobrej sytuacji możemy mówić wtedy, kiedy Gracze zgłaszają nam błędy, abyśmy mogli je poprawić. Trochę przykro robi się, w momencie kiedy starają się wykorzystać znalezione błędy do nieuczciwej rozgrywki. Dla nieuczciwych graczy mamy niestety tylko bany.
Ostatnio napisał do nas administrator serwisu www.adblocklist.org, który znalazł kilka błędów min:
- Błąd z sejfem. W pewnych okolicznościach można było zdeponować w sejfie więcej gotówki niż wynikało to z jego pojemności (naprawione)
- Błąd z jednostkami. Niektórzy gracze dysponowali nieproporcjonalnymi siłami zbrojnymi. (naprawione)
- Błąd związany z wyświetlaniem paska postępu poziomu (naprawiony)
- Błąd związany z rozjeżdżającymi się przyciskami (naprawiony)
- Piotrek zwrócił także uwagą na niezbyt wygodny algorytm walki. Dodam tylko, że nie jest jedyną osobą, która zwróciła na to uwagę. Nad zmianą algorytmu pracujemy już od kilku dni.
Wszystkim, którzy powiadomili nas o błędach serdecznie dziękujemy. Wiemy, że nie jesteśmy idealni. Staramy się jednak dążyć do ideału. Reagujemy na wszystkie informacje jakie otrzymujemy od Graczy. Znalazłeś błąd? Powiadom nas o nim.
Mówią o błędach, zawsze jak sie loguję to mam pełną kasę, a w poczcie, mam tylko listy o stracie.
sprawdżcie to 🙂
Poproszę o trochę więcej danych – gdyż to zbyt ogólne jest aby cokolwiek stwierdzić. Zresztą proszę zauważyć , że C$ ciągle przyrasta. A przyrost zależy min. od ilości wiernych 🙂
czy tak ma być że gdy jesteśmy atakowani przez kogoś to nie widzimy strat wojska po żadnej ze stron ? trochę szkoda 🙁
W nowej wersji wiadomości zostanie dodana takie informacje.