Nowy algorytm walki

Gracze zgłaszają nam, że algorytm walki jest denerwujący. Dodam tylko, że my także gramy i wiemy, że tak jest. Ale warto powiedzieć, że prace nad nowym algorytmem są bardzo zaawansowane i już niedługo będzie wdrażany całkiem nowy, lepszy, bardziej rzeczywisty algorytm walki. Dlatego też upraszamy o odrobinę cierpliwości. A na dowód zamieszczamy zdjęcie algorytmu. Tak, zdjęcie algorytmu. Algorytmy są fotogeniczne.

 

6 komentarzy do “Nowy algorytm walki”

  1. ja mam swoj algorytm:- )))))

    //Funkcja przedstawia Proboszczy (x,y,z) przechowywanych na Plebanii (p)

    …………….test I=((p[x]==q )&& (p[y]==q)&&(p[z]==q));

    if (test)
    {
    uzytkownik (p);
    count<< "\DIABOLO"<<q<< "WYGRANA!!!\n\n;
    }
    return true;

    //funkcja zwraca true, jesli na Parafii nie ma juz zadnego zywego Proboszcza //

    Dziekuje za uwage
    :- )))))))))))))))

  2. przyznam że naprawdę totalnie tu nie rozumiem walki :)tracę jednostki podczas gdy przeciwnik nie ma żadnych, co lepsze im więcej mam swoich tym więcej ich tracę:)
    ale co tam…;] i tak jest git ;]

    1. Jeszcze trochę cierpliwości – a walka stanie się przyjemniejsza a i straty będą bardziej rzeczywiste.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *