Gracze zgłaszają nam, że algorytm walki jest denerwujący. Dodam tylko, że my także gramy i wiemy, że tak jest. Ale warto powiedzieć, że prace nad nowym algorytmem są bardzo zaawansowane i już niedługo będzie wdrażany całkiem nowy, lepszy, bardziej rzeczywisty algorytm walki. Dlatego też upraszamy o odrobinę cierpliwości. A na dowód zamieszczamy zdjęcie algorytmu. Tak, zdjęcie algorytmu. Algorytmy są fotogeniczne.
ja mam swoj algorytm:- )))))
//Funkcja przedstawia Proboszczy (x,y,z) przechowywanych na Plebanii (p)
…………….test I=((p[x]==q )&& (p[y]==q)&&(p[z]==q));
if (test)
{
uzytkownik (p);
count<< "\DIABOLO"<<q<< "WYGRANA!!!\n\n;
}
return true;
//funkcja zwraca true, jesli na Parafii nie ma juz zadnego zywego Proboszcza //
Dziekuje za uwage
:- )))))))))))))))
przyznam że naprawdę totalnie tu nie rozumiem walki :)tracę jednostki podczas gdy przeciwnik nie ma żadnych, co lepsze im więcej mam swoich tym więcej ich tracę:)
ale co tam…;] i tak jest git ;]
Jeszcze trochę cierpliwości – a walka stanie się przyjemniejsza a i straty będą bardziej rzeczywiste.
wierzę bo wiara czyni cuda… 🙂
Warto wierzyć. Jak wszyscy będziemy mocno wierzyć… ale ciiii – aby nie zapeszyć 🙂