Zapraszamy 16 zawodników do I edycji turnieju Ministranckiego Młyna. Do wygrania są Wszystkomające Medale oraz inne nagrody.
Zasady gry:
1. Na blogu (w tym wątku) zgłasza się 16 chętnych (liczy się kolejność zgłoszeń). Gracze ci muszą podać swój nick z gry i zostanie im przyznany numer startowy. Zgłoszenia będą przyjmowane w dniu publikacji tego ogłoszenia od g.18.00 czasu bloga (nie mylić z czasem polskim). Wcześniejsze zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.
1a. Gracz, który zgłosił się o nieprawidłowej godzinie ma prawo wysłać kolejne zgłoszenie. Trzeciej szansy już nie ma.
1b. Turniej rozpocznie się nie wcześniej niż po zebraniu się 16 graczy.
2. Gracze dobierani są w pary, które walczą ze sobą. Drabinkę turniejową można zobaczyć tutaj.
3. Jednego dnia mogą odbywać się pojedynki jednej fazy (1/8 finału, ćwierćfinał, półfinał, finał). Kto walczy z kim można odczytać z drabinki turniejowej. Może się zdarzyć, że w danym dniu nie odbywają się żadne walki ale informacja o tym pojawi się na blogu najpóźniej do 9.00 tego dnia (czasu bloga).
4. Do pierwszej walki każdy z graczy ma do dyspozycji 1000 ministrantów o sile ataku 1, obrony 1. W kolejnych walkach gracz ma do dyspozycji tylu ministrantów ile zostało mu po poprzedniej walce +1000 ministrantów jako uzupełnienia.
5. Walka polega na podzieleniu posiadanej ilości ministrantów na 10 grup (bo do rozegrania jest 10 faz walki) przez obu graczy. Następnie porównywane są zadane przez przeciwników obrażenia. Kto zadał ich więcej ten zabija ministrantów przeciwnikowi a własnych nie traci. W przypadku takiej samej ilości ministrantów w danej fazie giną oni u obu graczy. W jednej fazie walki nie można zabić przeciwnikowi więcej ministrantów niż do niej wyznaczył. Np:
Gracz A (1000 ministrantów) 100-100-100-100-100-100-100-100-100-100
Gracz B (1000 ministrantów) 200-1-100-99-100-100-100-100-100-100
I runda:
Gracz A zadaje 100 obrażeń i zabija 0 ministrantów graczowi B.
Gracz B zadaje 200 obrażeń ale zabija tylko 100 ministrantów graczowi A (bo więcej nie ma).
II runda
Gracz A zadaje 100 obrażeń i zabija 1 ministranta graczowi B (bo więcej nie ma).
Gracz B zadaje 1 obrażenie ale zabija 0 ministrantów graczowi A.
Po tych dwóch rundach Gracz A stracił 100 ministrantów a Gracz B stracił tylko 1 ministranta.
I tak dalej kolejne rundy.
5a. Podział ministrantów na fazy wysyłany jest komentarzem w tym watku. Dopiero po otrzymaniu podziału ministrantów przez obu zawodników zostaną one opublikowane i przeliczone na wynik rozgrywki. Komentarz powinien wyglądać następująco:
„Gracz A (vs Gracz B):
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x”
gdzie A i B to numer gracza i jego przeciwnika a x to liczby oznaczające ministrantów podzielonych na fazy.
5b. Komentarze z podziałem ministrantów na grupy przyjmowane są w dniu walki do godziny 21.00 (czasu bloga- nie mylić z czasem polskim). W przypadku braku zgłoszenia w określonym czasie przyjmowana będzie strategia 1000-0-0-0-0-0-0-0-0-0 lub wszystkie jednostki do pierwszej fazy.
6. Walkę wygrywa gracz, któremu na koniec walki (po 10 rundach) zostanie więcej żywych ministrantów.
7. W grze nie są traceni ministranci gracza. Wasze siły zbrojne są niezależne od wyniku gry.
8. Po wygraniu walki gracz zmierzy się w następnej rundzie z innym wygranym graczem. Gracze, którzy przegrali odpadają z tej edycji gry.
9. Walki toczą się aż do pozostania 1 zawodnika w grze.
10. Nagrody:
– za zajęcie I miejsca: Wszystkomający Medal (relikwia w grze) + 5 Cudownych Zamian
– za zajęcie II miejsca: Wszystkomający Medal (relikwia w grze)
– za zajęcie III miejsca (2 graczy): Ogłuszające Gongi (relikwia w grze)
Nagrody trzeba będzie odebrać z wolnego rynku w ciągu 48h od ogłoszenia listy zwycięzców na blogu. Koszt odebrania pojedynczej nagrody to 10C$. Nagrody nieodebrane w terminie przepadają.
11. Spory związane z grą rozstrzyga Marcin.
Uwaga:
Gracze nie mogą brać udziału w tej samej edycji Dewo-Strike´a i Ministranckiego Młynu. Np gracz, który brał udział w I edycji Dewo-Strike´a może wziąć udział dopiero w II edycji (lub późniejszej) edycji Młyna. Reguła obowiązuje również przy zgłaszaniu się do rozgrywek.
I niech wygra najlepszy.
UPDATE
Od następnej rundy następuje zmiana reguł. Posiadaną liczbę ministrantów trzeba będzie podzielić na 9 grup a do następnej rundy przejdzie zawodnik, który wygra większą ilość faz walki. A dziś do 21.00 gramy wciąż wg starych zasad.
Pozostałe zasady (w tym ilość traconych i przechodzących do następnej rundy jednostek) pozostaje taka sama.
Gratuluję! Chyba największa bitwa w tym turnieju :).
W Dewo-Strike’u miałbyś lepiej.bo tam jednostki odnawiają się po każdej bitwie. Tu niestety straty są trudne do nadrobienia.
Kilka razy zmieniałem taktykę 🙂 A i Excela ze 3 arkusze zapisane 🙂
Dzięki za adrenalinę i dreszczyk emocji. Przy równych siłach byłoby ciężko.
🙂 nie zmieniłam nicka po mężu… chyba się wydało 🙂