Turniej 5 żywiołów

5 Żywiołów1. Aby rozpocząć grę musi zgłosić się 16 graczy. Zgłoszenia będą przyjmowane w dniu publikacji tego ogłoszenia od g.12.00 czasu bloga (nie mylić z czasem polskim). Wcześniejsze zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.

1a. Gracz, który zgłosił się o nieprawidłowej godzinie ma prawo wysłać kolejne zgłoszenie. Trzeciej szansy już nie ma.

2. Gracze zostaną połączeni w pary. Schemat drabinki turniejowej można zobaczyć tutaj.

3. Każda para stoczy ze sobą pojedynek. Zwycięzca awansuje dalej. Przegrany odpada z rozgrywki.

3a. Jednego dnia mogą odbywać się pojedynki tylko jednej fazy (1/8 finału, ćwierćfinał, półfinał, finał). Kto walczy z kim wynika z drabinki turniejowej. Może się zdarzyć, że w danym dniu nie odbywają się żadne walki i tak się stanie o ile nie pojawią zapowiedzi kolejnych walk na blogu (najpóźniej do 9.00 – czasu bloga – następnego dnia).

4. Na potrzeby każdej walki gracz dostaje do dyspozycji 1000 lektorów (o sile ataku 10 i obrony 10), które musi podzielić na 5 drużyn odpowiadającym 5 żywiołom. Każda z drużyn musi liczyć co najmniej 1 lektora.

5. Zasady walki:

5a. Każda grupa walczy ze sobą. Gracz, który wytypował więcej jednostek do grupy dodaje 10% do jej mocy. Niestety jeśli ilość jego jednostek jest ponad 3 razy większa niż przeciwnika to dostaje za karę bonus -20%, bo taka ilość wojska raczej sobie przeszkadza niż pomaga. W końcu nikt nie wymaga logicznego myślenia od lektorów na polu walki a szybkiego i bezrefleksyjnego usuwania wrogów. (Siły dokładnie 3x większe nie ponoszą jeszcze kary).

5b. Każda z grup ma liczone osobno bonusy.

5c. Wygrywa ten, kogo zsumowanie siły mają największą moc. W przypadku równych sił na końcu walki decyduje ilość wygranych faz.

Przykład walki:

Gracz 1 99-500-100-100-101

Gracz 16 995-1-1-1-1

W I rundzie 99 vs 995 gracz 1 nie dostaje żadnego bonusu a gracz 16 dostaje +10% za więcej wojska i -20% za trudności logistyczne. Ta runda kończy się wynikiem:

990 vs  8955

Pozostałe rundy kończą się wynikami:

4500 vs 10

900  vs 10

900  vs 10

909  vs 10

W sumie walka kończy się: 8199 vs  8995 i Gracz 16 przechodzi dalej. Ale wystarczyłoby gdyby Gracz 1 przyjął taktykę 300-399-100-100-101 a wygrałby 9300 vs 8995

6. Komentarze z zgłoszeniem powinny zawierać nick gracz z parafia.biz

7. Komentarz z taktyką walki powinien wyglądać następująco:

Numer gracza vs numer przeciwnika

liczba-liczba-liczba-liczba-liczba

np:  (zakładamy, że gracz ma numer 1 a wróg 16)

„1 vs 16

99-500-100-100-101″

8. Nagrody

I miejsce: Wszystkomający medal (relikwia w grze) + Małe Złote Krzyżyki (relikwia w grze)

II miejsce: Wszystkomający medal (relikwia w grze)

III miejsce: Tace Obfitości (relikwia w grze)

Nagrody trzeba będzie odebrać z wolnego rynku w ciągu 48h od ogłoszenia listy zwycięzców na blogu. Koszt odebrania pojedynczej nagrody to 10C$. Nagrody nieodebrane w terminie przepadają.

9. Spory związane z grą rozstrzyga Marcin.

UPDATE:

Przypominam, że zgłoszenia z taktyką walki są przyjmowane w dniu walki do godziny 21.00 (czasu bloga).

Zgłoszenia błędne, niekompletne oraz nieterminowe traktowane są na równi z brakiem zgłoszenia. Brak zgłoszenia z taktyką walki oznacza walkower i automatyczną przegraną w pojedynku.

Przypominam o czytaniu regulaminu.

Autor

Marcin

Jak nie siedzę na parafii to tworzę gry planszowe dla dzieciaków. Teraz są dostępne na www.debinski.edu.pl

111 komentarzy do “Turniej 5 żywiołów”

  1. rokefeller

    (prosze o usuniecie wczesniejszego postu w celu oczyszczenia wątku)

    EDIT:
    Numer 8 przyznany

    1. Ostatecznie nie może być remisu, bo jeśli siły są równe to decyduje ilość wygranych faz. No ale jeśli i tu zdarzyłby się remis to obydwaj gracze odpadają.

  2. A tu pytanie z innej beczki. Czy da się zmienić avatar na tym blogu? Jeżeli tak to w jaki sposób?

    1. Nie zobaczy aż do momentu opublikowania wyniku walki. Taktykę publikuję abyście mieli możliwość reklamowania w razie popełnienia przeze mnie jakiegoś błędu.

  3. Ty Marcin, tutaj masz program do liczenia tego konkursu, kumpel zrobił.

    http://chomikuj.pl/lukekai

    ksionc.exe udziela praw autorskich jak by co : )
    Wtedy Ci nie wyjdzie 1089,7 juz tylko prawidłowe wyniki 10897 (bo siła 10).

    EDIT:
    Dzięki przetestowałem i działa. U mnie było 10x mniej w wynikach, bo planowane było dla ministrantów i dopiero dobór logo wymusił przejście na lektorów. Z mojego widzenia program ma tylko 1 wadę – nie zapamiętuje wyników a tym samym utrudnia proces reklamacji.
    Ale jeszcze raz dzięki. Myślę, że bardziej przyda się innym graczom do testów taktyki. Jeśli pozwolisz im na korzystanie. Natomiast pewnie zgłoszę się jak będę testował nową zabawę (konkurs).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *