Tulipany Zagłady

73

Ogromnymi krokami zbliża się do nas wiosna. W kalendarzu mamy też dzień kobiet. Ciekawe czy masz w swojej parafii jakieś kobiety? Może gospodyni? Nie… To nie jest możliwe aby gospodyni była kobietą. Przecież okropnie stara jest. Kobiety tak długo nie żyją. Ale kwiaty można sobie na ołtarzu postawić a wierni zapłacą za możliwość pogapienia się na nie. Zwabieni chwytliwą nazwą relikwii będą walili do twojego kościoła drzwiami i witrażami.

Ważne! Warto wiedzieć, że aby schować Tulipany Zagłady w sejfie, należy mieć w nim wolne miejsce na 20 relikwii. Ewentualnie duży wazon. Ale on nie gwarantuje bezpieczeństwa.

BONUSY:

  • ilość wiernych: +500
  • ilość wikarych +5
  • przyrost C$: +50

INFORMACJE:

Relikwia pojawi się 8.03.2012 roku. Na rynku dostępne będzie tylko 99 sztuk. Podstawowa cena relikwii będzie koszmarna. Cena promocyjna będzie mniej koszmarna. Choć nadal będzie spędzała sen z oczu biednych księży.  A i bogaci zastanowią się nad jej zakupem. Wszak koszty utrzymania są spore. Sejf duży trzeba mieć. Albo ogromne wojsko aby chronić relikwię.

 

PROMOCJE CENOWE:
Reli­kwię w niż­szej cenie można kupić w nastę­pu­ją­cych godzinach:

  • 4:35 – 4:40
  • 12:05 – 12:10
  • 16:25 – 16:30
  • 23:05 – 23:10

 

zdjęcie: wikipedia

73 komentarze

  1. ASDF napisał(a):

    Więcej niz 4mln???

  2. CyL napisał(a):

    oooo 😀

  3. Gazda napisał(a):

    Ale faza…

  4. CyL napisał(a):

    stawiam na 10-20 mln

  5. spantek napisał(a):

    „Koszmarna cena”
    – to z koszmarów moich, Parafianina, czy gracza dopiero zaczynającego grę ???

  6. CyL napisał(a):

    Szanowny panie marcinie :P…
    wiesz jka krzywdzicie ponad 80% parafii wystawiajac takie relki…
    znam juz 10 graczy co przestalo grac przez to ze potezni sa coraz lepszi a slabszi tym bardziej nie maja szans na obrone…
    przemysl to prosze 🙂 i pomysl jak ma sie obronic poczatkujacy z takim co ma wszystkie elitarne relki i na dzien kupuje dajmy na to z 1000 organistow …
    pozdrowienia

    • Parafianin napisał(a):

      To ja odpowiem. Początkujący gracze są poza zasięgiem graczy z czołówki. Fakt, ci gracze stają sie coraz silniejsi. Jednak i słabsi pną się po szczeblach kariery. I dzięki temu, że takie relikwie się pojawiają mają szansę na ich zdobycie. Pragnę zwrócić uwagę na fakt, że zakup tej relikwii będzie wyzwaniem dla graczy z czołówki. Kupno lub utrzymanie 🙂

      • TomaszM napisał(a):

        Zwykle nie mam kłopotów jeśli chodzi o czytanie ze zrozumieniem, ale proszę o wyjaśnienie: Rozumiem, relka tak skonstruowana, że potrzebuje miejsca w sejfie, ale co znaczy z utrzymaniem (chodzi mi o wspomniane ogromne wojsko) . Znaczy się, żę co? Każdy posiadający takę relkę zostanie imiennie wciągnięty na listę, żeby było wiadomo komu się poszczęściło (czyt. kogo jechać w celu odebrania relikwi)?

        • Parafianin napisał(a):

          Nie. Chodzi o niezbędne miejsce w sejfie. Do tej pory 1 relikwia = 1 miejsce. A ta relikwia zajmuje miejsce 20 relikwii.

      • wyga napisał(a):

        Twoja odpowiedz zatem wydaje sie bez urazy smieszna-ja gram od 4 miesiecy mam kase 7 mln i jeszcze duuużo czasu minie zanim bede mial odpowiednią.Ta relikwia jest zdecydowanie dla graczy z topu grających dlugo i z odpustami bo średni tacy jak ja NIESTETY NIE MAJA SZANS jej zdobyc.Zawsze po rzucie takiej relki są ogłoszenia na bazarze zamienie ją na to lub tamto czyli pomyśl kto je zgarnia. i pytalem jeszcze o ktorej będzie.

  7. Stefun napisał(a):

    Ciekawe jaka cena jest Koszmarna? Chyba większa niż pojemność parafii.

  8. CyL napisał(a):

    no ale raczej podstawowi nie dadza rade kupic jej… watpie czy kazdy z ksiezy ma ponad 10mln miejsca ;d..
    np ja moge sobie tylko pomarzyc i tej relce :P…

  9. wyga napisał(a):

    Mam pare pytań:o której pojawi sie ta relikwia?czy aby ją schować trzeba mieć 20 wolnych miejsc w sejfie dobrze zrozumiałem?Prośba-nie puszczajcie jej za ponad 7 milionów bo i tak jak sie uda kupić to miesiąc zbierania na sejf i wikarych i tak będzie albo dłużej.Pozdro.

  10. radiowa napisał(a):

    najlepsze ze dla graczy w srodku nie ma szansy na zakup takiej relki, na dokonczenie questow tez nie ma szansy, jestesmy łupieni przez gore, i nic nie mozna zrobic.. dupa blada zaczyna sie tu dziac i tyle…..
    dajcie questy jakies i fajne relki do wzieca… bo krew zalewa w czekaniu na cud

    • WiedzmaShila napisał(a):

      A co Ci po relkach, skoro Ty nie zdążysz kupić, a cały zapas wykupi czołówka (bo ich stać) i wystawią na WR za w ch.. drogo.

      • TomaszM napisał(a):

        Skoro podstawowa cena ma być wyższa od maxymalnie pojemnej parafii to….

      • radiowa napisał(a):

        relki niech będą do wzięcia w questach a nie na odwrót.. bo to cyrk jakis, że aby ukonczyc quest to trzeba miec relke nie wiem skad.. bo np dyktafon cyfrowy.. skad on? po drodze go nie mialem.. jaja jakies a nie gra

        • domelossz napisał(a):

          „Reli­kwia Dyk­ta­fon Cyfrowy jest do zdo­by­cia w queście sta­łym Poli­tyka 4. Aby roz­po­cząć quest Poli­tyka 4 należy mieć ukoń­czony quest Poli­tyka 3.”
          a i jest taki dział jak spis relikwii tam jest wszystko ! 🙂

        • TomaszM napisał(a):

          Przecież dyktafon był w serii questów (zdaje się, że polityka 6, ale nie pamiętam, bo to daaawno było).

  11. ulryk napisał(a):

    a dokładnie o której się pojawi?

  12. CyL napisał(a):

    a za ile odpustow??

    • Stachoo napisał(a):

      Jeżeli będzie stosowany dotychczasowy przelicznik 1odpust = 10000c$, a relikwia będzie droższa niż 7mln c$…. to wychodzi że powiedzmy 8mln c$ = 800odpustów 😮

  13. Belzebubio napisał(a):

    ja pisalem jak mozna było by pozyskac nowych graczy jak i utrzymac wymiataczy, którzy nie tylko by kupywali wojsko. nawet jezeli za 50 zł jest 500 odpustów to mozna bylo by zrobić promocje i dać od święta lub z jakiejś okazji ileś % więcej. i zrobić jakies krucjaty/ wyprawy krzyżowe które pochlanialy by kase i armie wiec trzeba bylo by non stop kupować itp itd i co o tym myslicie?? a co za tym idzie za odpusty mozna kupić taka relke bez zmartwień czy starczy kasy dla tworców gry to chyba byloby korzystne
    co o tym myslicie??

  14. Belzebubio napisał(a):

    pisałem juz do twórcow gry ze mozna było by wprowadzic sporadyczne promocje na odpusty typu X% z jakieś tam okazji a co za tym idzie można kupić relke , wyprawy krzyżowe/ krucjaty, pochłaniające armie i pieniądze podzielone na etapy bądx nie a jako nagrode taką relke otrzymać po bardzo długiej drodze i cięzkiej. twórcy gry i tak by skorzystali z tego

    co o tym myslicie??

  15. radiowa napisał(a):

    problem w tym ze masz zdrowia i energii duzo, i nie ma co z tym robic.. do budynki kosztuja i budują sie grom wie ile.. jedynie sejf od ręki masz.. ale co z tego jak i tak na niego nie ma kasy.. i tak się to ciągnie i ciągnie.. siedzimy.. nic sie nie dzieje.. siedzimy..

  16. czacha47 napisał(a):

    Ale te tulipany to 8.03.12 o godz; 00:00? Czy jakoś rano?

  17. Hellomoto napisał(a):

    Moim zdaniem problem jest taki że Top nie walczy.W pewnym momencie poprostu poczuli sie na tyle mocni od reszty że boją się stracić tej swojej ogromnej siły i nawzajem sie nie tykają tylko męczą farmy.Dopóki twórcy gry nie znajda sposobu na to żeby „rozruszać” Top doputy wyższa kasta będzie silna i bezkarna.

  18. niewierny_lucek napisał(a):

    zgadza się CyL ma racje po co takie relki dla tak zwanej elity ? skoro mają i tak już na tyle potężne relki że ci z dolnej warstwy nie mają nawet co myśleć o ich zdobyciu a tym samym pokonaniu ich :). Ok można się piąć do góry ale co z tego jak powiedzmy początkującego gracza ominęło już z 10 takich relikwi (jak nie więcej) jak już będzie sobie radził a tak zwana elita raczej się ich nie pozbywa właśnie po to aby ich nie dogoniono 🙂 reasumując nawet jeśli już by mnie było stać na takie relikwie i tak już zawsze będę słabszy od tych co zaczeli grac wcześniej nieważne jak sobie będę już radził a więc pozostaje być zawsze w tyle albo umieć lizać „cztery litery” i czekać aż coś Ci skapnie 🙂 zazwyczaj wiemy co 😛 nie panowie to nie G a S 🙂 pozdrawiam CZŁONKÓW elity i pozostałego pospólstwa 🙂 jak to ktos piszę Ave marycha 🙂

  19. ASDF napisał(a):

    Wtedy kiedy cie nie będzie

  20. ASDF napisał(a):

    POpieram słabsi proboszcze nie mają szans na rozwijanie parafii co mają powiedziec ci co zaczynają gre nie opłaca im sie

  21. JackusVII napisał(a):

    A ja to widzę tak że to właśnie szansa dla średnich graczy. Relikwia dobra i żadka. Jeśli nie zniknie przed promocją to kupując ją o 4 rano poświęcając na to swój czas i sen mogą oni zdobyć niezłą kartę przetargową. Potem wystarczy znaleźć kogoś z topu kto akurat jej nie ma, ma za to wiele innych ciekawych rzeczy które trzymał na takie okazje, i dogadać się o wymianie. Taka właśnie jest droga zdobywania starszych relek dla nowych graczy. One raczej nie parują tylko gdzieś sobie leżą.

  22. GREZAKOV napisał(a):

    zajebista ;] to jeszcze na nią popatrze 🙂

  23. Leon napisał(a):

    No cena dobra…;)

  24. Abrakadabra napisał(a):

    60mln C$. Super.
    Brawo dla Twórców Gry.

  25. domelossz napisał(a):

    „Się dzieje. Tulipany Zagłady – http://blog.parafia.biz/?p=4533 – Ciekawe do której promocji dotrwają”
    PEWNIE DO ŻADNEJ JAK TO OSTATNIO BYWA 🙁
    a i cena spoko i nie do przebicia nawet przez wiele relek na wolnym 🙂 🙂 🙂

  26. dzola napisał(a):

    no i to jest dobre posunięcie, mnie na 100% nie stać na taką kwotę ale w promocji moze kupię? zależy ile kosztować będzie? mniej niż 20mln C$?
    no i jakoś top jej nie wykupuje 😀 posunięcie super niech sobie ostrzą kły 😀 😀 😀

    • WiedzmaShila napisał(a):

      Wykupią za odpusty…

      • Kubarex napisał(a):

        Z okazji Międzynarodowego Dnia Wiedźmy – wszystkiego, co najlepsze :

        -odrzutowej miotły niewidzialnej dla radarów
        -niepalnego stosu z automatycznym zestawem gaśniczym
        -nowego zestawu mikstur tajemnych (typu „oko ropuchy przy pełni księżyca wydłubane …”) w wersji instant

        Buziaczki !!!

  27. Stefun napisał(a):

    Bracia Prałaci, budujcie sejf i wyciągajcie kasę z Banku. No i budziki na 4:30 koniecznie!!!

  28. WHT napisał(a):

    Na moje oko takie akcje to jedyny sposób, żeby ta gra nie zmarła śmiercią nienaturalną.
    Serwer kosztuje, programista też miskę ryżu chce dostać, widocznie wiara niełacno kupuje odpusty, a przecież to jedyny realny zarobek dla Tfurców i Tforzyw.
    Relikwia nawet jeśli w promocji będzie kosztować połowę, to znaczy, że trzeba wyłożyć realne ~50 zł na rzeczone odpusty (liczę że po rabacie będzie połowa, plus 10 poziomów sejfu np za 100 odpustów).
    50 zł x 99 relikwii i jest na jakiś czas grania.
    Inna sprawa, że namówiłem kilka osób do gry, to po maks miesiącu odpłynęli, uznali, że nie mają szans wdrapać się do topu i porzucili konta.

    • Hellomoto napisał(a):

      Ceny relikwii na rynku sa odstraszające.Nie da się trafic niczego taniej przecież nie dam paru milionów za przepastna kieszeń prosze was…

  29. Bozydara napisał(a):

    kupię te tulipany oferty na parafię

  30. Stefun napisał(a):

    Może dajcie rzut tego goździka dla odmiany…

  31. batman napisał(a):

    ile w promocji kosztują wie ktoś ??

  32. Bendykt napisał(a):

    Także uważam, że gra przestaje być zbalansowana. Kiedyś elitarna relikwia dawała +2 (czegoś) i już było gorąco, żeby to mieć. A teraz?

    Dodatkowo wykładniczo postępująca inflacja C$ (proszę porównać przyrost C$ graczy początkowych z tymi topowymi – owszem różnica powinna być, ale nie wykładnicza), brak limitów górnych posiadanego wojska – czyli wojskowa inflacja nieskończona.

  33. Zielosz napisał(a):

    popieram pytanie o cenę promocyjną… 😛

  34. ulryk napisał(a):

    zamienię tulipany na kokosy

  35. gandziaman napisał(a):

    może by tak drugi rzut, tak ładnie zeszły, że rynek jeszcze wchłonie

  36. wiki napisał(a):

    Jest i dobra strona tak drogich relikwii dla graczy ze środka stawki.
    Ceny relikwii na WR obniżyły się. Pojawiły się też relki, które trudno zdobyć.
    Mnie np. wpadł dyktafon (po okazyjnej cenie). Za chwilę kończę quest i będzie kolejna relka w zbiorze.

  37. TomaszM napisał(a):

    A mnie ciekawi po ile będą wołać za tulipany na „czarnym rynku”. (A dotrwały do trzeciej promocji, czy padły już przy drugiej?)

  38. Twojstary napisał(a):

    Kupie za C$ bądź wymienię za „Prywatny Satelita”, Tulipany Zagłady. Kontakt przez gołębia.

  39. ulryk napisał(a):

    poszukuję kokosy,wszystkomający medal mam na zbyciu tulipany

  40. myśliciel napisał(a):

    Proponuje silnym proboszczom zaatakować tych, którzy się chwalą posiadaniem tulipanów na sprzedaż. Wątpię, żeby mieli tyle wolnego miejsca w sejfie żeby pomieścić 2 lub więcej sztuk tej relikwii, skoro jedna zajmuje 20 miejsc w sejfie 😉

  41. Ks. Michał napisał(a):

    A niech to… Zawsze mam spózniony refleks jak w stawce są takie relikwie… Byście dorzucili jeszcze kilka kwiatków, ponadto chciałbym żebyście umożliwili zdobycie nieco starszych relikwii np. czipsy czy księga ognistego kazania… Za pewne sporo graczy czeka na dokończenie już zaczętych questów, do których brakuje odpowiednich przedmiotów, nie każdy ma tyle szczęścia aby zdobyć je biorąc udział w ruletce czarownic.

    • szewcu napisał(a):

      Jestem za! Chciałbym zrobić serie questów „polityka” ale nie mam Księgi ognistego kazania i nie mogę zrobić nawet pierwszej części z serii 🙁
      Ewentualnie chętnie pożyczę lub odkupię od kogoś ową relikwię.

Dodaj komentarz

© 2011 - 2020 Parafia.biz – informacje z placu budowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.