Skarb

Poszukiwanie skarbu to męczące lecz intratne zajęcie. Intratne jeśli znajdziesz skarb. Bo w sumie to samo jego poszukiwanie może być kosztowne i niebezpieczne. Tobie jednak udało się znaleźć skarb. Prawdziwy skarb. Kosztowało cię to masę twojego zdrowia i energii oraz kilka C$ twoich wiernych. A skarb to nie tylko C$ ale inne, bardziej duchowe korzyści. W myśl zasady – coś dla ciała i… coś dla ciała. Czy jakoś tak. A Skarb jest naprawdę wart zachodu. Bo to prawdziwy Skarb Templariuszy. Trochę wredny, ale skarb. Jak kobieta. Chyba.

BONUSY:

  • poziom zdrowia: +10
  • poziom energii: +20
  • miejsce na C$ +150 000
  • ilość wiernych +20
  • przyrost zdrowia: +1
  • przyrost energii: +2
  • przyrost wiernych: +2
  • przyrost C$: -10
  • Ministranci: -5 do ataku
  • Małe Dewotki: -5 do obrony

INFORMACJE:

Relikwia dostępna w queście stałym pt. Skarb Templariuszy. Quest ten rozpocznie się 29.07.2011 o godzinie 8:00. Dostępny dla graczy od 8 LVL.

Relikwia Skarb oraz quest Skarb Templariuszy powstały dzięki Mariuszowi, który używa nicka: Michael. To on stworzył większość opisów, określił bonusy relikwii oraz wymagania questu.

zdjęcie użyte w queście: link

 

32 komentarze do “Skarb”

  1. Bardzo porządna relikwia i na dodatek w quescie stałym (dostepnym dla każdego o każdej porze). Dobry pomysł 🙂

  2. A ja widzę że osoby decydujące o tym jakie relikwie się pojawią odwracają się plecami od graczy stosujących taktykę podstawowych jednostek.

    1. A po co inwestować w podstawowe jednostki, jak już od dawna są bardzo słabe od tych najmocniejszych, no i zauważ straty tych mocnych są znikome podczas walki a podstawowych więcej ginie.
      Kogo nie stać na mocne jednostki ten ma trudniej, nie każdy ma wszystko od razu.
      A te bonusy są specjalnie przygotowane ze względu na quest, ale to zrozumiesz jak on się pojawi. Nie będę robił spoilerów 🙂

  3. jacku taktyka podstawowych jednostek jest dobra na poczatek. pozniej sie juz nie oplaca, bo tracisz polowe sily zbrojnej nie zamieniajac dla przykladu dewotek na gospodynie, wiec kazdy po pewnym czasie gry bedzie wdzieczny za taka relikwie jak ta

  4. to ja mam takie pytanie. Od którego miej więcej lvl warto inwestować w lepsze jednostki jesli jest na to jakaś reguła??

  5. @malpa
    Level nie jest tutaj żadnym wyznacznikiem siły. W lepsze jednostki warto inwestować kiedy dostajesz w tyłek i masz nadprogramowe pieniążki 😛

  6. Od momentu kiedy będzie cię na to stać i będziesz uważał, że musisz inwestować w wojsko. Jeśli chcesz tylko robić budynki i skupić się na słabych jednostkach to gwarantuje ci, że szybko zostaniesz farmą :).
    Same dewotki, tacy organiści ci rozbroją w kilku atakach, jeśli byś miał nawet kilka tysięcy ministrantów, to najczęściej po kilka tysięcy też giną.

    Jeszcze wyjaśnię czemu quest stały, bardzo proste, quest nie jest na podstawie wydarzeń, a więc nie powinien go obowiązywać czas.
    Co do relikwii, fajnie że się wam podoba.
    W najbliższym czasie też będzie coś ciekawego, może nie tak jak ta, ale na pewno będzie interesująca.

  7. Owszem jednostki podstawowe są słabsze po jakimś czasie od wyższych ale ja patrzę całościowo tzn zyski są przy tej taktyce w obronie jednostek atakujących i ataku obronnych.

  8. @malpa
    Jak ktoś ma duży atak to fajniej jest łupić kogoś kto ma dużo dewotek:
    1) łatwiej zaciukać 100 dewotek niż 1 gospodynię nawet jak mają taką samą sumaryczną obronę (po ataku stracisz 50 dewotek, a 0 gospodyń)
    2) z tych pierwszych dostaniesz 800 z tych drugich 400

    Level księdza nie liczy się do niczego z wyjątkiem limitu który quest robić, co prawda każdy level daje ci punkt do statystyk, ale tam wszystko z wyjątkiem przyrostu kasy nie ma sensu(gdyby przyrosty były przynajmniej procentowe to wtedy może…):
    1 do Ataku lub obrony… kup sobie jedną dewotkę i masz więcej
    Zdrowie, energia… jakaś beznadziejna relikwia jest jak 10,20 poziomów…
    Przyrost kasy: jest procentowy i przeważnie masz C$ poniżej maksymalnego poziomu kasy więc to pracuje zawsze
    Przyrost wiernych: wysoki budynki i relikwie mogą dawać przyrost powyżej setki, więc ciężko będzie znaleźć tyle farm by nieć 4500C$ co pięć minut…
    Przyrost doświadczenia… w tym systemie był by sens gdyby to był przyrost ujemny… bo im szybszy tym łatwiej stać się farmą

    Czyli: PROSZĘ ZMIENIĆ BONUSY NA PROCENTOWE 🙂 to wtedy będzie jazda 🙂

  9. @Igon
    akurat się z tobą zgodzę, od początku daje tylko w przyrost w wiernych bo tylko to jest opłacalne, no tylko to bo właśnie nie zgodzę się z tobą w kwestii dawania w przyrost kasy, dla mnie mogłoby w ogóle nie być tej opcji, wystarczą questy i mili gracze którzy nie dają nic w wojsko :).
    Trzeba jak najszybciej poprawić to by było procentowy wzrost, a nawet nie tylko, bo powiedzmy ma się 30lvl, trzeba było wiele czasu poświecić by wbić taki lvl, a co to jest 1 punkt do rozdania na 1lvl? Powinno być co najmniej 3pkt. Wtedy to by miało sens. I nie przesadzam z tym, bo w tej chwili w porównaniu z tym co jest z relikwii czy budynków, to te atrybuty to się nic nie liczą, nawet jakby dać procentem, a co level jeden w jednym atrybucie, proszę was litości.
    Najlepiej zrobić tak, raz że zamienić na procenty [jeśli nawet jest coś już na procent to i tak działa nie dobrze bo np. ciągle dostaje przyrost wiernych za 1pkt rozdania +1, a raczej powinno być u mnie już ze 2], druga sprawa, trzeba by zrobić reset statystyk dla każdego za darmo, bo w takiej sytuacji taki 40lvl full w przyrost wiernych to zła opcja, a na pewno chciałby dokonać zmian, ewentualnie jakby administracja nie była miła [ale zawsze są okej więc na pewno nie było by problemu] to wtedy zrobić jako płatną usługę za odpusty.

  10. co do ataków to było kiedyś mówione że można walić +5/-5 poziomów. Z własnego doświadczenia wiem ze to nie prawda bo mnie goście z top 50 rypią, a ja póki co jestem dużoooo dużooo niżej:)

  11. Mam dwa pytania:
    1. Czy kosciół 19 levelu można wyburzyc z powrotem do 18?
    2. Czy po dalszym levelowaniu kościół zacznie dawać zyski, czy tak jak na 19 w zamian za jedne bonusy inne wpółczynniki się obniżają?

    1. Po 19 poziomie jest super zysk, warto 🙂

      @malpa
      w tej chwili można od dawna walczyć z poziomami -7/+7.

  12. „walić” można +/- 7 lvl,
    „widać” w walkach tylko +/-5 lvl,
    lecz można pociągnąć „po graczach” o kolejne 2 lvl w górę i dół…

  13. Nikt nie powiedział, że będzie lekko 🙂
    Ale to nie jest źle, budynki, np. spa daje takie bonusy, że wiele osób ma szybki przyrost energii jak i zdrowia.
    Quest jest stały, relikwia bardzo dobra, moim zdaniem quest nie jest ciężki. Kasa za quest też nie jest ogromna, to nie pół miliona czy milion 🙂

    1. U mnie spa na 3 poziomie daje takie korzyści:

      6 do przyrostu energii
      6 do przyrostu zdrowia

      A poziom 4 daje dodatkowe:

      +3 do przyrostu energii
      +3 do przyrostu zdrowia

      Więc warto robić spa, na wysokim poziomie SPA, będzie się szybko robiło questy i każdy będzie łatwy 🙂
      SPA też nie jest drogie, na początku ~100-200k budowa, na 4 poziom już 460000 C$. Ale to nic w porównaniu ze cmentarzem na 22 poziom gdzie koszt budowy z 21 na 22 to aż: 1220000 C$
      xD

Skomentuj Fysh Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *