Już niedługo wystartuje nowy quest. Trochę ostrzejszy niż zwykle i pewnie narazimy się kilku osobom. Trudno. Biorąc sobie do serca ostrzejsze komentarze, postanowiliśmy, że o tym jakie parametry ma mieć relikwia zadecydują gracze. Wszak najlepiej wiedzą czego chcą.
Pod tym postem można podawać swoje propozycje. Co powinna dawać relikwia. Może siłę ataku lub obrony poszczególnych jednostek? Lub przyrost C$, energii, wiernych lub zdrowia? Albo podnosić maximum wiernych lub C$ jakie można posiadać parafii? Albo mix? Ważne aby propozycje były rzetelne, przemyślane i opatrzone komentarzem wyjaśniającym dlaczego właśnie takie parametry ma mieć relikwia.
Pamiętajcie, że będzie to relikwia elitarna i dostępna tylko w queście. Jeśli nie pojawią się żadne propozycje, zdecydujemy sami 🙂
Wydaje mi się ze dobrym rozwiązaniem była by relikwia, która dodawała by (wartości pozostawiam ustalenia administracji)
+ przyrost energii
+ przyrost zdrowia
+ x% doświadczenia
Taka relikwia na pewno wspomogła by dość mocno rozwój gracza który ją posiada.Jak wiadomo najbardziej potrzebna jest energia i zdrowie do walk, a bonusik w postaci kilku % do doświadczenia umożliwiał by szybszy awans.
Co o tym sadzicie moi drodzy Parafianie ?
pare % do doswiadczenia nic nie da. zalozmy mamy 20% do doswiadczenia, za walki lub questy dostaje sie max 2 doswiadczenia. czyli teoretycznie + 0.4 expa za walke. praktycznie jest +0 expa za walke. bonus do przyrostu doswiadczenia bedzie nic nie warty dopoki nie bedziemy go miec przynajmniej 50%… albo conajmniej 5 expa za questy
Myślę, że nowa relikwia mogłaby się nazywać „Laska Prałata”
+ do ataku dla wszystkich jednostek ( np 2, 20, 200)
+ 1000 C$ do kasy
+x% doświadczenia ( pomysł Wazzzuuup – bardzo mi się spodobał )
Idźcie i grzeszcie więcej.
Amen
Święty kielich
Wszakże czym jest kosciół bez kielicha? Podczas ostatniej wieczerzy był kielich i wielu wiernych przybyło by móc skorzystać z jego mocy, więc czemu u siebie nie wprowadzić tego cudownego przedmiotu. A nóż wierni zaczną schodzić sie do nas na „kielicha”. Kółko różańcowe, niczym kółko graniaste będzie wariować i świetnie się bawić, a jak dobra zabawa to i zapłacą za nią. Przecież po „drobnej” ilosci tryb Boski włącza się u każdego;) Tak więc same korzyści. Wierni mogą odpocząć przy kielichu po ciężkim dniu pracy i zostawić przy okazji to co zarobili. W końcu w jakimś celu pracują. Zregenerują swoją siłę i będą czuli się niczym młody Bóg, z myślą, że mogą wszystko. W zamian za to parafii przybędzie pare grosza by samemu można było kupić sobie wszystko.
Bonusy:
do ilości wiernych +3
do przyrostu zdrowia: +1
do przyrostu energi: +1
do przyrostu wiernych: +3%
do przyrostu C$: +3
do miejsca na C$ +1500
Organiści: +100 do ataku i 33 do obrony
Do doświadczenia +1%
„Wypominek Skarbnika ”
i powinno dawać dużo do max C$ 🙂
Łapka na owady Archanioła Gabriela
Nawet w kościele zdarzają się muchy, mole, komary i inne owady.
Muchy spijają wino, mole przegryzają sutanny, a komary gryzą wierzących. Na szczęście to już koniec! Ale niestety, ksiądz to ksiądz, nie ma dobrego cela, więc czasami może trafić w jakąś tackę z ciężko zarobionymi pieniędzmi. Chociaż zawsze można wynająć jakąś gospodynie, która umie się posługiwać łapką, tak w końcu wygania ministrantów ze stołówki.
Bonusy:
do ilości wiernych +10
do przyrostu wiernych +4
do przyrostu C$ -10
do przyrostu energii +2
do ilości energii +5
Gospodynie proboszcza: +30 do ataku i 250 do obrony
Obrazek:
http://pomyslynazakupy.pl/data/Image/gadety/lapka.jpg
GRAAL z dużym bonusem do ilości ,żebym nie musiał klikać co 20 min.
kupię fotelik z wraku za 920.000 jak ktoś ma na zbyciu