Bomba Zegarowa

Ostatnio bomby są na topie. Najgorsze jest to, że możesz taką bombę znaleźć pod drzwiami swojego kościoła. I co wtedy? Dzwonić po saperów? A co kiedy za 5 minut ludzie zaczną przychodzić na poranną lub wieczorną mszę, a pod drzwiami będzie bomba? Straty. Po prostu straty. Dlatego musisz mieć własną bombę. Bombę na której będzie można spokojnie poćwiczyć rozbrajanie. Zamkniesz się z nią w piwnicy i ćwiczeniom nie będzie końca. A jak wybuchnie… To nową sobie kupisz. A energia kiedyś i tak przyrośnie. Miejmy nadzieję, że wierni docenią twoje poświęcenie.

BONUSY:

  • ilość wiernych +20
  • przyrost energii: -2
  • przyrost wiernych: +1
  • przyrost C$: +1
  • Lektorzy: +10 do ataku
  • Organiści: +420 do ataku
  • Babcie Moherowe: +10 do obrony
  • Gospodynie Proboszcza:  +420 do obrony

INFORMACJE:

Relikwia do zdobycia w queście Terroryzm. Quest ten, jest questem stałym. Dostępny jest on dla graczy od 7 LVL. Rozpocznie się prawdopodobnie 24.07.2011 w samo południe.

32 komentarze do “Bomba Zegarowa”

  1. Dajcie lepiej jakąś relikwie co podwyższa poziom energii, bo nie mozna budynków pobudować, brakuje mi 12 pkt energii i stoje w miejscu.

  2. ludzie powoli, nie wszystko naraz… poki co jest co budowac, nie wszystkim sie przelewa zeby kupowac odpusty i przyspieszac budowe…

  3. No nie można budować ogrodzenia i dzwonnicy, ale można budować kościół i plebanię, jeśli dacie wyższe poziomy.
    Ogrodzenie i dzwonnicę, wybuduję sobie po 18-stej :).

  4. ja tak ogólnie, jestem bardzo zadowolony

    można robić quest czasowy, można robić quest stały, można rozbudować sobie cmentarz na poziom 14 i na 5 dni mieć spokój 😛

    można polować na tanie relikwie lub drogie

    można walczyć

    super, w końcu jest tyle możliwości że jest co robić 🙂

    utrzymujcie tempo 🙂

  5. Parafianin – tyle czekamy, jak pracę nad sojuszami ? Kiedy się pojawią. Rozwój gry jest na 5+ , ale te sojusze to już dawno dawno temu były zapowiadane i cisza.

    1. Niestety trzeba poczekać. Jak będą gotowe – damy znać. Prace powoli ida do przodu. Pewnych rzeczy niestety nie można przyspieszyć 🙂

  6. Parafianin a co z kupowaniem odpustów za dużą ilosć Czarnych?
    Tyle razy wspominane i olewane…
    Nie przyspieszajcie liczby poziomów budowy i ilosci relikwi dajacych energie.
    To byłoby zrobione typowo pod graczy wspomagających się.. 😉
    Jeśli już to dajcie możliwość przyspieszenia budowy za naprawde dużą ilość czarnych, na dzisiejsze czasy proponuję 1 mln.
    Zgodzicie się?

    1. Przecież odpusty można zdobyć polecając min. grę. Na razie nie będzie zakupu odpustów za C$.

  7. Zielone Imperium i kilka innych gier Upjers pozwalają obracać walutą gry wśród graczy. Daje to dodatkowy efekt w postaci zwiększonych zakupów waluty przez początkujących graczy, gdyż czym starszy serwer tym cena rynkowa monet jest większa i sporo graczy nadgania opóźnienie w stosunku do czołówki poprzez handel monetami.

    1. Są to gry za którymi stoją ogromne firmy z koszmarnym kapitałem. I mogą sobie na to pozwolić. My niestety musimy liczyć każdą złotówkę, bo wszystko kosztuje i to słono. Ale w przyszłości może i coś takiego będzie miało miejsce i u nas.

      Inaczej do pewnych zagadnień podchodzą ogromne firmy. Inaczej tworzone we własnym zakresie. Hobbystyczne. Każdy z nas ma swoją pracę, która tak naprawdę pozwala na działanie gry. O ile łatwiej byłoby móc poświęcić cały czas na pracę nad grą. Niestety nie jest to możliwe.

      I też chcielibyśmy aby wszystko było już. Niestety. Tak to tylko w erze… Ups… ery już nie ma 🙂

  8. Dodam tylko że np. w Zielonym Imperium cena 1 monety to 300kT ( waluta gry), natomiast cena na Rynku 1 monety osiąga często ponad 30 000 kT – 100 i więcej razy większą cenę niż sugerowana przez bank.
    Plusy takiego rozwiązania to:
    – zwiększony zakup poprzez system płatności, w szczególności tych na większe kwoty, gdyż osoby których na to stać inwestują w odpusty celem zarobienia na niej w grze.
    – mniejszy % niezadowolonych z poziomu cen w odpustach gdyż istnieje dodatkowa możliwość nabycia ich w grze z C$
    – możliwość wprowadzenia większej ilości usług za odpusty z tego samego powodu co wyżej.
    Minusy:
    – bardziej rozbudowany system Rynku – możliwość wyboru ilości monet z oferty gracza.

  9. I tu się mylisz. Gry te najczęściej powstają wśród małych firm zapaleńców, a dopiero potem są odkupowane – przejmowane przez koncerny. Najlepszym tego przykładem jest Torpia – jeszcze do stycznia prywatna gra grupy zapaleńców – obecnie własność Upjers.
    Wprowadzenie wolnego rynku Odpustów pozwoli Wam na wprowadzenie sporej ilości dodatkowych płatnych usług, nawet banalnych : np. możliwości zmiany nazwy parafii, czy wprowadzenie grafiki sztandaru parafii. Możliwości jest wiele.

    1. Powstawały i zostały przejęte. A my nie chcemy dać się przejąć. Co do wolnego rynku odpustów – na razie nie planujemy tego. Są ważniejsze sprawy.

  10. Torpia nie została przejęta, a jedynie sprzedana. A nikt nikogo nie zmusza do sprzedaży czy też zakupu – aby transakcja mogła dojść do skutku muszą być zdecydowane obie strony umowy handlowej.

  11. Ta, da się odpusty na wolny rynek to zaraz się zacznie lament że gra jest robiona dla TOPów, że dostali jeszcze odpusty za (dla nich) grosze, że za takę cenę to będzie na nie stać 1% graczy którzy za półdarmo mają wszystkie poziomy budynków i energii ile chcą.

  12. Dajcie jeszcze do budowy jakies budynki bo nie mam juz co robić, czemu watt tylko do 10 poziomu można :D:D:D

  13. Tak przy okazji skorzystam i się spytam…
    czy jest/będzie możliwość „sprawdzenia” gracza – mam na myśli „profil”, a nie parafię…
    „gdzieś” wpisuję nick gracza i widzę jego profil.

    Obecnie gracze mają ze sobą kontakt tylko atakując się lub przeglądając statystyki,
    oczywiście można do siebie jeszcze napisać…
    nie ma możliwości „prostego” sprawdzenia gracza który np. nas zaatakował(owszem można szukać go po statystykach)
    ale to jedyne co można się dowiedzieć o innym graczu…

  14. Tak jak przyspieszanie budynków za kasę!
    Parafianin zlituj się, i tak ludzie będą kupować odpusty a dla pozostałych graczy będzie to ułatwienie 😉

    Tak wogole naszło mnie na przemyślenia i podsumowanie gry od czasu kiedy gram. Zmiany jakie zaszły to(z tego co pamiętam):
    a)Dodanie do poczty możliwości bezpośredniego kontrataku na najeźdzce poprzez kliknięcie na jego nazwe w raporcie.
    b)Podział raportów w poczcie na wolny rynek i raporty z ataków
    c)Pielgrzymki
    d)Bank
    e)Usunięcie zabezpieczenia przed zdobyciem relikwi będących na wolnym rynku
    f)Notatki
    g)Modernizacja budynków
    h)Nowe questy/relikwie
    i)nowy wygląd Wolnego Rynku

    Brakuje:
    a)Sojuszów
    b)Resetu wydanych pkt doświadczenia
    c)konkretnego systemu walk
    d)mniejszego wpływu odpustów na rozgrywkę

    I to chyba będzie wszystko dzięki czemu gra będzie w 100% dawać dużo przyjemności z marnowania czasu ;]

    Grosik.

  15. nie boj sie zaden koncern nie przejmie parafii, nikt nie jest na tyle odwazny zeby smazyc sie wpiekle, dostac anateme i byc wykletym z ambony heheheh

  16. I tu popełniasz błąd logiczny…
    kto nie boi się smażyć w piekle, dostać anatemę i być wyklętym z ambony …a więc może przejąć parafię…nasz ukochany kościółek…
    przecież sam siebie nie będzie potępiał, a kasa nie śmierdzi, zwłaszcza gdy wypycha własne kieszenie…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *