1. Aby rozpocząć grę musi zgłosić się 16 graczy. Zgłoszenia będą przyjmowane w dniu publikacji tego ogłoszenia od g.12.00 czasu bloga (nie mylić z czasem polskim). Wcześniejsze zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.
1a. Gracz, który zgłosił się o nieprawidłowej godzinie ma prawo wysłać kolejne zgłoszenie. Trzeciej szansy już nie ma.
2. Gracze zostaną połączeni w pary. Schemat drabinki turniejowej można zobaczyć tutaj.
3. Każda para stoczy ze sobą pojedynek. Zwycięzca awansuje dalej. Przegrany odpada z rozgrywki.
3a. Jednego dnia mogą odbywać się pojedynki tylko jednej fazy (1/8 finału, ćwierćfinał, półfinał, finał). Kto walczy z kim wynika z drabinki turniejowej. Może się zdarzyć, że w danym dniu nie odbywają się żadne walki i tak się stanie o ile nie pojawią zapowiedzi kolejnych walk na blogu (najpóźniej do 9.00 – czasu bloga – następnego dnia).
4. Na potrzeby każdej walki gracz dostaje do dyspozycji 1000 lektorów (o sile ataku 10 i obrony 10), które musi podzielić na 5 drużyn odpowiadającym 5 żywiołom. Każda z drużyn musi liczyć co najmniej 1 lektora.
5. Zasady walki:
5a. Każda grupa walczy ze sobą. Gracz, który wytypował więcej jednostek do grupy dodaje 10% do jej mocy. Niestety jeśli ilość jego jednostek jest ponad 3 razy większa niż przeciwnika to dostaje za karę bonus -20%, bo taka ilość wojska raczej sobie przeszkadza niż pomaga. W końcu nikt nie wymaga logicznego myślenia od lektorów na polu walki a szybkiego i bezrefleksyjnego usuwania wrogów. (Siły dokładnie 3x większe nie ponoszą jeszcze kary).
5b. Każda z grup ma liczone osobno bonusy.
5c. Wygrywa ten, kogo zsumowanie siły mają największą moc. W przypadku równych sił na końcu walki decyduje ilość wygranych faz.
Przykład walki:
Gracz 1 99-500-100-100-101
Gracz 16 995-1-1-1-1
W I rundzie 99 vs 995 gracz 1 nie dostaje żadnego bonusu a gracz 16 dostaje +10% za więcej wojska i -20% za trudności logistyczne. Ta runda kończy się wynikiem:
990 vs 8955
Pozostałe rundy kończą się wynikami:
4500 vs 10
900 vs 10
900 vs 10
909 vs 10
W sumie walka kończy się: 8199 vs 8995 i Gracz 16 przechodzi dalej. Ale wystarczyłoby gdyby Gracz 1 przyjął taktykę 300-399-100-100-101 a wygrałby 9300 vs 8995
6. Komentarze z zgłoszeniem powinny zawierać nick gracz z parafia.biz
7. Komentarz z taktyką walki powinien wyglądać następująco:
Numer gracza vs numer przeciwnika
liczba-liczba-liczba-liczba-liczba
np: (zakładamy, że gracz ma numer 1 a wróg 16)
„1 vs 16
99-500-100-100-101″
7a. Zgłoszenia z taktyką walki są przyjmowane w dniu walki do godziny 21.00 (czasu bloga).
7b. Zgłoszenia błędne, niekompletne oraz nieterminowe traktowane są na równi z brakiem zgłoszenia. Brak zgłoszenia z taktyką walki oznacza walkower i automatyczną przegraną w pojedynku.
8. Nagrody
I miejsce: Wszystkomający medal (relikwia w grze) + Cukiernica Obfitości (relikwia w grze)
II miejsce: Wszystkomający medal (relikwia w grze)
III miejsce: Ciężarówka Śmierci (relikwia w grze)
Nagrody trzeba będzie odebrać z wolnego rynku w ciągu 48h od ogłoszenia listy zwycięzców na blogu. Koszt odebrania pojedynczej nagrody to 10C$. Nagrody nieodebrane w terminie przepadają.
9. Spory związane z grą rozstrzyga Marcin.
11 vs 2
50-100-200-500-150
9 vs 1
896-101-1-1-1
Do następnej rundy przechodzą gracze o numerach:
3, 4, 9, 11,
Czekam jutro do 21.00 czasu bloga na półfinałowe taktyki.
3 vs 11
555-25-105-25-290
Gracz 4 – Gracz 9
Taktyka: 9 – 9 – 9 – 9 – 964
9 vs 4
4-990-3-2-1
11 vs 3
50-50-350-340-210
Jutro finał i zagrają w nim gracze:
3 i 4.
Graczom 9 i 11 gratuluję III miejsca.
@joanna
Gratulacje sw_joanna. Medal jakoś mi nie jest pisany.
@Stefun
Dzięki… 🙂 mam tylko trochę szczęścia i tyle…
Zawsze mozemy pohandlowac 🙂 czekam na propozycje…
Walka finalowa
3 vs 4
11-11-511-11-456
Gracz 4 – Gracz 3
Taktyka: 9 – 9 – 964 -9 – 9
Powodzenia!
May the force be with you!
Koniec II edycji turnieju.
Walka finałowa 3 vs 4 zakończona wynikiem 9577:10964
sw_hania wygrała.
Dziś wyślę nagrody.
Gratulacje :>
Nagrody czekają już na wolnym rynku.
Odebrane, dzięki.