I zaraz stanie się

15

Za moment dostawa relikwii stanie się faktem. Tak. Zapraszamy więc na zakupy. Bierzcie i jedźcie z tego wszyscy!

15 komentarzy

  1. Przemysla napisał(a):

    Dlatego warto wprowadzić limitowaną ilość kupowanego przedmiotu 😉

  2. Przemysla napisał(a):

    Łotry z Was 😉
    Pozdrawiam 😛

  3. Grzegorzkonf napisał(a):

    noze dzis jaks nowa relikwia do +kasy

  4. wazzzuuup napisał(a):

    Wie ktoś ile ogólnie jest w chwili obecnej relikwii ?
    Ja razem z tymi z q mam 41 i nie wiem czy mam wszystkie póki co 🙂

  5. mariox94 napisał(a):

    bzdura! ja atakuje patrze wygralem nic wojska nie stracilem wchodzie w sily zbrojne patrze nie ma armi albo jest mniejsza.
    NAPRAWCIE TEN POWAZNY BLAD

  6. walizator napisał(a):

    fakt-tej kasy ( miejsca ) ciągle brak 😛

  7. wazzzuuup napisał(a):

    Przydała by się jakaś relikwia która dodałaby troszkę do przyrostu Energii bo z tym jest kiepsko :/

  8. jakostak napisał(a):

    popieram w 100% zdrowie sie regenerune ponad 2 x szybciej

  9. Bronek napisał(a):

    Po co relikwia zwiększająca komuś ilość kasy? mam stale pełny sejf i nie mam co z kasą robić. Owszem coś przyspieszającego wzrost energii albo ilość miejsca dostępnego na kasę, bo mi miejsca na relikwie brakuje w sejfie a nie mam go jak rozbudować bo mam zbyt mały limit kasy :/

  10. blablabla napisał(a):

    Sejf można rozbudować za odpusty jeśli komuś nie wystarczają trzy puste sloty w sejfie przy zabunkrowaniu w nim wszystkich relikwii jakie się pojawiły w grze.. więc nie przesadzaj Broniu.

    Każdy kto obserwuje uważniej grę zauważył, że twórcy udostępniają nowe poziomy budynków i relikwie zwiększające pojemność kasy tak by można było rozbudować sejf do rozmiarów pozwalających przechowywać bezpiecznie po jednej sztuce każdej relikwii. Jest to bardzo dobra polityka i nie powinno nic się w niej zmieniać, gdy wejdą zmiany na wolnym rynku skończy się wykupywanie relikwii w celu blokowania nowych graczy i własnie dlatego sejf nie powinien mieścić wiele więcej niż po jednej sztuce wszystkich relikwii jakie były.

    Niektóre zmiany jakie proponujecie w komentarzach na tym blogu wołają o pomstę do nieba, próbujecie przeforsować rozwiązania korzystne z waszego punktu widzenia mając głęboko w poważaniu komfort gry innych graczy. Bardzo krótkowzroczne myślenie.. Nim coś zaproponujecie to zastanówcie się chwilę jak to wpłynie na mechanikę gry i jej rozwój pod kątem ilości aktywnie grających userów.

    Co do kasy, na wyższych poziomach, gdy nie można już wszystkich łupić, a przy obecnym algorytmie walki trudno zarabiać na wrogich księżach kasa jest problemem.. Sposoby na rozwiązanie problemu są dwa, w tym jeden znakomity, zaproponowany przez twórców i fazie produkcyjnej – brak ochrony relikwii wystawionych na wolnym rynku. Zmiana ta zaowocuje nieopłacalnością wykupywania relikwii w celu blokowania rozwoju młodych i ukróci lichwiarstwo, w połączeniu z ograniczoną pojemnością sejfu zmiana ta pozytywnie namiesza. Drugi sposób może dobrze uzupełnić powyższy, a jest nim wprowadzenie relikwii które zwiększą trochę przyrost gotówki.

    Co do algorytmu walki, Panowie pracują podobno mają go na względzie, toteż zaproponuję coś.. Wiem, że gdy straty zostaną urealnione wielu będzie płakać, że przez takich jak ja nie mają szans się wybić bo zerowane maja armię.. Sposobem na to może być zaostrzenie limitu ataku na gracza. W ten sposób starty będą realne ale ktoś tak zły (wg co niektórych komentujących moje wpisy) nie będzie mógł ich gnębić i prześladować do upadłego (obecne 10 ataków przy algo sprzed usunięcia buga potrafiło zniszczyć każdego, choć ja tego nie robiłem..). Myślę, że to rozsądny kompromis.

  11. stefan napisał(a):

    Powinno się również ukrócić możliwość ataku na słabszych graczy. Taki z 31 lvl atakuje goscia z 22-24 lvl i jest po ptokach. Wg mnie max 4 lvl niżej to najmądrzejsza opcja która pozwoli słabszym szybciej zbliżać się do elitarnego grona.
    Peace.

  12. Chomik napisał(a):

    2 sprawy.
    Po pierwsze limit ataków.
    Zróbcie coś z tym aby pod rząd można atakować tylko max 2 razy a potem przerwa kilka h a nie tak jak jest teraz, zanim ktoś osiągnie limit ataków na danego gracza to tamten już jest wyzerowany i samoczynnie nie atakuje się go 24 h przynajmniej. Z tego względu tak blokada jest o tyłek rozbić.

    Po drugie lektorzy, organiści, mohery i gospodynie.
    Jaki jest sens przemiany ministrów i dewotek w jednostki ‚wyższe” poza zmniejszeniem sobie odpowiednio obrony i ataku?
    Dla przykladu. Wszystkie relikwie, budynki na maxa np. 5000 dewotek ma ~200 tys obrony a 50 gospodyn które powstaną z przemiany tych dewotek pozostaje już tylko 150 tys.
    WTF? ;D
    Trzeba zrobić balans jednostek aby poza traceniem kasy na przemiane coś się z nich miało a nie same straty;d

Dodaj komentarz

© 2011 - 2017 Parafia.biz – informacje z placu budowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.