Czipsy

Prezydent Obama jeszcze nie wyjechał a Ty już przechodzisz na US&Ański styl życia. Strach pomyśleć co będzie jak on wyjedzie. Przecież jak całkowicie przejmiesz ten styl życia to się w drzwiach do kościoła nie zmieścisz. W tych wielkich.

Ale ochota na czipsy jest ogromna. Na cmentarzu znalazłeś dziko rosnące ziemniaki i zrobiłeś z nich czipsy. Mają trochę dziwny smak. A dodatkowo powodują problemy z cerą. Na twarzy wyskakują ci takie dziwne krosty, ale za to zaczyna cię rozpierać taka energia jak wtedy gdy pierwszy raz miałeś gosposię. Szkoda, że po chwili mija i czujesz się wypompowany. Ale kolejna porcja…

Na nieszczęście kończy Ci się pierwsza porcja i czujesz, ze musisz mieć drugą. MUSISZ. Zaraz, zaraz … gdzie one rosły? Chyba obok zbiorowej mogiły ofiar przemysłu chemicznego. Szybko przynosisz nową porcję i smażysz. One naprawdę uzależniają. A gdyby je tak sprzedawać? Legalne, ziemniaczane dopalacze. Młodzi wierni waliliby drzwiami i oknami do kościoła.

UWAGA! Bardzo niebezpieczna relikwia! Używać z rozwagą!

BONUSY:

  • poziom zdrowia: -30 (MINUS!)
  • poziom energii: -50 (MINUS!)
  • ilość wiernych +50
  • przyrost C$: +20

INFORMACJE

Relikwia stworzona z pomocą i w oparciu o pomysł Marcina, który tworzy też  Darmowe Gry Planszowe dla Dzieci.

zdjęcie: Corn chips close up by Leon Brooks

25 komentarzy do “Czipsy”

  1. 5.769C$ zysku, dziennie. Plus 50 Wiernych.
    Kosztem Energii i Zdrowia, które mają być bardzo przydatne w nowych Questach i zadaniach.

    Nie, jak podobnie jak Pastafarianin, dziękuję, ale nie skorzystam.

    Ta Relikwia przyda się innym.
    Ale bardzo ciekawe rozwiązanie!

  2. 5.769C$ zysku, dziennie. *

    Oczywiście błąd. Powinno być 5.760C$.
    Ach. Tak szybkość…

    😉

  3. HA HA HA!!
    Dobre! No nie mogę!

    Nie, dziękuję, już jadłem, nie skorzystam 🙂

    Ale brawo za pomysł 🙂

  4. Niezłe, biorąc pod uwage że wystawienie jej na rynku chwilowo ją deaktywuje, można fajnie regulować liczbe wiernych. szkoda, że tylko 50

  5. Ja też odmówię 🙂
    Zrozumieć można stratę życia, po to nie zdrowe, ale żeby tracić energię? 😀 Relikwia ma złe bonusy.
    poziom zdrowia: -30 (MINUS!)
    poziom energii: -50 (MINUS!)
    ilość wiernych +50
    przyrost C$: +20
    Poziom zdrowia na minus ok
    Poziom wiernych ok, bo każdy wtedy chce chipsa 😀 „dasz jednego?”.
    Poziom energii bez sensu przecież czujesz się lepiej jak zjesz smaczne chipsy jeszcze popijając zimnym piwkiem ^^.
    Przyrost C$, a to już w ogóle nie wiem skąd ten pomysł, właśnie ten bonus powinien być na minusie, bo nie wiem gdzie tak macie ze kupując czipsy dostajecie kasę, bo tak wynika z bonusu, powinno być -20C$.

    „Relikwia stworzona z pomocą i w oparciu o pomysł Marcina” mam nadzieje że tylko pomysł relikwii jego bo pewnie z bonusem to nie on tak odwalił.

  6. Jest to konkretna relikwia.
    Na wysokich lvl nawet sobie nie wyobrażacie jak pomaga czasem mniej zdrowia i energii… 😉
    THX.

  7. energii i tak mam dużo więcej od zdrowia, zdrowie i tak szybciej się regeneruje

    a te +50 wiernych 🙂 to dobry bonus

    ju już mam i korzystam, tak jak zauważył grosik, dla wyższych lvli to dobre bonusy

  8. majkel:) poczytaj opis relikwi to zrozumiesz dlaczego dodaje kase:) nauczono was czytać ale ze zrozumieniem chyba nie;)

    1. Nie chodzi o czytanie ze zrozumieniem, po prostu w ogóle już nie czytam tych questów. Kiedyś czytałem na początku gry, ale teraz to mnie bardziej quest interesuje dla zysku niż jego opis.
      No i jego bonusy z relikwii. 🙂

  9. @majkel

    Bez przesady. Ale muszę przyznać, że wiele moich pomysłów już zrealizowano a jeszcze więcej wpisano jako do zrobienia. Część z nich nawet zawiera podziękowania dla mnie inne nie, bo wynikły ze wspólnej dyskusji z adminami. Nie mniej jednak nie mam aspiracji do przejęcia gry. Mam za to aspiracje do dobrej zabawy.

    A opisy questów czytaj. Tak dla rozrywki, By my świetnie bawimy się je wymyślając. Co mam nadzieję przydarzy się Wam przy ich czytaniu.

    A relikwia powstała z myślą o wyższych levelach, choć znajdą się też dla niej inne zastosowania.

  10. 5760 to zła kalkulacja. Relikwia dodaje też +50 do ilości wiernych, każdy wierny to 1 do przyrostu C$ – czyli de facto przyrost wynosi 70 C$, czyli na dzień 20160 C$. A to już dla nowego gracza niemała suma.

  11. To nie trzeba wykupywać wojska do „zera”, tylko przeznaczyć np. 100 na „bufor” do wykupywania co 10 minut (gdy tylko się odnowi) a reszta wtedy produkuje kasę non stop.

  12. No to klikaj co 10 minut. Ja nie wiem czy dam radę. Już teraz jest problem z klikaniem co 30 min, NO chyba, że bocik wyrćzy.

  13. To chyba sprawiedliwie że gracze mogący klikać co 10 minut mają przewagę nad tymi klikającymi co pół godziny a ci przewagę nad klikającymi raz dziennie ;P

Skomentuj Antoniusz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *