Zapraszamy 16 zawodników do II edycji turnieju Ministranckiego Młyna. Do wygrania są Wszystkomające Medale oraz inne nagrody.
Zebraliśmy doświadczenia z poprzedniej edycji i oferujemy graczom „Ministrancki Młyn” po lekkim liftingu.
Zasady gry:
1. Na blogu (w tym wątku) zgłasza się 16 chętnych (liczy się kolejność zgłoszeń). Gracze ci muszą podać swój nick z gry i zostanie im przyznany numer startowy. Zgłoszenia będą przyjmowane w dniu 18 lipca 2011 od godziny 9.00 czasu bloga (nie mylić z czasem polskim). Wcześniejsze zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.
1a. Gracz, który zgłosił się o nieprawidłowej godzinie ma prawo wysłać kolejne zgłoszenie. Trzeciej szansy już nie ma.
1b. Turniej rozpocznie się nie wcześniej niż po zebraniu się 16 graczy.
2. Gracze dobierani są w pary, które walczą ze sobą. Drabinkę turniejową można zobaczyć tutaj.
3. Jednego dnia mogą odbywać się pojedynki jednej fazy (1/8 finału, ćwierćfinał, półfinał, finał). Kto walczy z kim można odczytać z drabinki turniejowej. Może się zdarzyć, że w danym dniu nie odbywają się żadne walki i tak się stanie jeśli do 9.00 tego dnia nie pojawi się żadna informacja na temat walk w tym dniu.
4. Do pierwszej walki każdy z graczy ma do dyspozycji 1000 ministrantów o sile ataku 1, obrony 1. W kolejnych walkach gracz ma do dyspozycji tylu ministrantów ile zostało mu po poprzedniej walce +1000 ministrantów jako uzupełnienia.
5. Walka polega na podzieleniu posiadanej ilości ministrantów na 9 grup (bo do rozegrania jest 9 faz walki) przez obu graczy. Każda grupa musi się składać z minimum 10 ministrantów. Następnie porównywane są zadane przez przeciwników obrażenia. Kto zadał ich więcej ten zabija ministrantów przeciwnikowi a własnych nie traci. W przypadku takiej samej ilości ministrantów w danej fazie giną oni u obu graczy i obaj tę fazę przegrywają. W jednej fazie walki nie można zabić przeciwnikowi więcej ministrantów niż do niej wyznaczył. Np:
Gracz A (1000 ministrantów) 100-100-100-100-100-100-100-100-200
Gracz B (1000 ministrantów) 200-10-100-89-100-100-100-100-201
I runda:
Gracz A zadaje 100 obrażeń i zabija 0 ministrantów graczowi B.
Gracz B zadaje 200 obrażeń ale zabija tylko 100 ministrantów graczowi A (bo więcej nie ma).
II runda
Gracz A zadaje 100 obrażeń i zabija 10 ministrantów graczowi B (bo więcej nie ma).
Gracz B zadaje 10 obrażenie ale zabija 0 ministrantów graczowi A.
Po tych dwóch rundach Gracz A stracił 100 ministrantów a Gracz B stracił tylko 10 ministrantów.
I tak dalej kolejne rundy.
5a. Podział ministrantów na fazy wysyłany jest komentarzem w tym watku. Dopiero po otrzymaniu podziału ministrantów przez obu zawodników zostaną one opublikowane i przeliczone na wynik rozgrywki. Komentarz powinien wyglądać następująco:
„Gracz A (vs Gracz B):
x-x-x-x-x-x-x-x-x”
gdzie A i B to numer gracza i jego przeciwnika a x to liczby oznaczające ministrantów podzielonych na fazy.
5b. Komentarze z podziałem ministrantów na grupy przyjmowane są w dniu walki do godziny 21.00 (czasu bloga- nie mylić z czasem polskim). W przypadku braku zgłoszenia (lub zgłoszenia z błędem) w określonym czasie przyjmowana będzie strategia 10-10-10-10-10-10-10-10-reszta jednostek.
6. Walkę wygrywa gracz, któremu na koniec ma więcej wygranych faz. W przypadku równej ilości wygranych faz obaj gracze odpadają.
7. W grze nie są traceni ministranci gracza. Wasze siły zbrojne są niezależne od wyniku gry.
8. Po wygraniu walki gracz zmierzy się w następnej rundzie z innym wygranym graczem. Gracze, którzy przegrali odpadają z tej edycji gry.
9. Walki toczą się aż do pozostania rozegrania finału.
10. Nagrody:
– za zajęcie I miejsca: Wszystkomający Medal (relikwia w grze) + Grabki Świętego Pankracego (relikwia w grze)
– za zajęcie II miejsca: Wszystkomający Medal (relikwia w grze)
– za zajęcie III miejsca (2 graczy): Ogłuszające Gongi (relikwia w grze)
Nagrody trzeba będzie odebrać z wolnego rynku w ciągu 48h od ogłoszenia wysłania nagród na blogu. Koszt odebrania pojedynczej nagrody to 10C$. Nagrody nieodebrane w terminie przepadają.
11. Spory związane z grą rozstrzyga Marcin.
Uwaga:
Gracze nie mogą brać udziału w tej samej edycji Dewo-Strike´a i Ministranckiego Młynu. Np gracz, który brał (zamierza brać) udział w II edycji Dewo-Strike´a może wziąć udział dopiero w III edycji (lub późniejszej) edycji Młyna. Za to gracz, który brał udział w I edycji Dewo-Strike’a nie ma ograniczeń startowych. Reguła obowiązuje również przy zgłaszaniu się do rozgrywek.
I niech wygra najlepszy.
Można jednocześnie startować w ministranckim i 5 żywiołach??
Tak. NIgdzie nie napisano, że nie można.
zglaszam sie larrry
moze troche za wczesnie ale i tak mam 2 szanse 🙂
Tym razem bez falstartu 🙂
sw_joanna
EDIT:
Numer 1 przyznany
bartusia
EDIT:
Numer 2 przyznany
zglaszam sie – chofi
EDIT:
Numer 3 przyznany
sw_hania gotowa do boju!
EDIT:
Numer 4 przyznany
Grosik
EDIT:
Numer 5 przyznany
Gardien
EDIT:
Numer 6 przyznany
Rudolf
EDIT:
Numer 7 przyznany
Ciasteczko
EDIT:
Numer 8 przyznany
rydzykant
EDIT:
Numer 9 przyznany
Markos
EDIT:
Numer 10 przyznany
CzernyRydz zgłasza się
EDIT:
Numer 11 przyznany
zgłaszam. zulatino
EDIT:
Numer 12 przyznany
Ojciec_Ferdynand
EDIT:
Numer 13 przyznany
sw_Pawel
EDIT:
Numer 14 przyznany
Michall22
EDIT:
Numer 15 przyznany
Son_Goku
EDIT:
Numer 16 przyznany
Koniec rekrutacji
Proszę już nie wysyłać zgłoszeń rekrutacyjnych do tej edycji turnieju. Na komentarze z taktyką walki czekam jutro do 21.00 czasu bloga.
Proszę też o zapoznanie się z regulaminem i przysyłanie komentarzy z taktyką walki zgodnie ze wzorem.
120-120-120-120-120-120-120-120-40
EDIT:
Brak opisu walki (numerów). Zmieniam na taktykę domyślną.
„Gracz 12 (vs Gracz 5):
300-50-150-70-120-110-75-75-50”
Gracz 16 (vs Gracz 1)
115 – 202 – 103 – 120 – 82 – 10 – 230 – 108 – 30
Gracz 10 (vs Gracz 7):
21-192-148-192-21-192-21-192-21
gracz 8 (vs gracz 9)
12-12-12-202-202-202-202-144-12
Gracz 11 (vs Gracz 6):
13-13-13-13-13-302-300-320-13
Gracz 2 (vs Gracz 15)
21-156-156-211-21-176-21-176-62
1 vs 16
72-81-91-101-111-121-131-141-151
Gracz 14 (vs Gracz 3)
151-151-19-151-19-101-151-151-106
Gracz 4 vs Gracz 13
162-161-161-11-161-11-161-11-161
Z pary 1 vs 16 do dalszej gry z 1770 ministrantami awansował gracz 16.
@Eustachy
Twoje zgłoszenie walki zawiera błąd. Popraw je.
Gracz 3 (vs Gracz 14)
50 –176 – 176 –176 – 176 – 176 – 50 – 50 – 50
EDIT:
Jednostek jest o 80 za dużo
zamieniam na
10-10-10-10-10-10-10-10-reszta jednostek.
Gracz 5 (vs Gracz 12)
50 –176 – 176 –176 – 176 – 176 – 50 – 50 – 50
EDIT:
Za dużo jednostek. Zmieniam na taktykę domyślną.
Ja już wysłałem taktykę doszła?
Jak nie to mogę wysłać drugą (Son_Goku)
Gracz 6 vs Gracz 11
10-250-240-10-10-210-10-190-70
Gracz 9 vs Gracz 8
117-93-201-124-10-138-122-71-124
@Son_Goku
Twoja dzisiejsza bitwa została rozegrana i wygrałeś. Następną taktykę przyślij jutro.
Gracz 13 (vs Gracz 4)
156-15-156-14-15-318-156-14-156
7 vs 10
81-72-91-101-111-121-131-141-151
@Marcin
Moja taktyka jest już widoczna… a przeciwnika nie???
A Ty napisałeś:
„@Eustachy
Twoje zgłoszenie walki zawiera błąd. Popraw je.”
5b. Komentarze z podziałem ministrantów na grupy przyjmowane są w dniu walki do godziny 21.00 (czasu bloga- nie mylić z czasem polskim). W przypadku braku zgłoszenia (lub zgłoszenia z błędem) w określonym czasie przyjmowana będzie strategia 10-10-10-10-10-10-10-10-reszta jednostek.
Jak to w końcu jest?
Twój przeciwnik dostał taktykę domyślną.
Do ćwierćfinału awansowali również:
Gracz 2 z 1938 ministrantami
Gracz 14 z 1894 ministrantami
Gracz 4 z 1967 ministrantami
Gracz 12 z 1950 ministrantami
Gracz 11 z 1961 ministrantami
Gracz 10 z 1916 ministrantami
Gracz 8 z 1952 ministrantami
Gracz 16 z 1770 ministrantami
Jutro do 21.00 przyjmuję komentarze z kolejną taktyką walki. Sprawdźcie na drabince turniejowej z kim walczycie.
Gracz 12 (vs Gracz 14)
200-400-250-100-350-150-270-130-100
16 vs 8
120 – 10 – 360 – 190 – 410 – 102 – 220 – 208 – 150
Gracz 8 (vs Gracz 16)
377-377-17-17-17-16-377-377-377
Gracz 10 (vs Gracz 4):
386-386-386-244-386-32-32-32-32
Gracz 11 (vs Gracz 2):
13-313-313-313-74-302-300-320-13
Gracz 2 (vs Gracz 11)
33-356-356-311-33-376-33-276-164
14 vs 12
Rozklad sil:
9-306-309-11-306-409-281-251-12
Pojedynek 8 vs 16 wygrał i przechodzi dalej 8 z 2885 ministrantami.
Pojedynek 2 vs 11 wygrał i przechodzi dalej 2 z 2285 ministrantami
Pojedynek 12 vs 14 wygrał i przechodzi dalej 12 z 2150 ministrantami.
Ale wydaje się to Pyrrusowym zwycięstwem.