Miejsce na pogaduchy. Bez przekleństw, obrażania i nienawiści. Tutaj można pogadać w miłej i spokojnej atmosferze. Tutaj – czyli pod postem 😀
Miejsce na pogaduchy. Bez przekleństw, obrażania i nienawiści. Tutaj można pogadać w miłej i spokojnej atmosferze. Tutaj – czyli pod postem 😀
http://i.imgur.com/OThjZ.png o tak wielki Parafianinie, na pewno wszystko jest w porządku.. nadal odnoszę wrażenie, że im więcej wojsk masz tym więcej ich tracisz – bezsens.
Witam
Kazdy wie ze po zmianach mozliwe sa atalki +/-5 lvl
rano otrzymalem inf
„Zostałeś zaatakowany przez Lucius_V” – wygralem w stosunku 3:1
chcialem sie odwdzieczyc i zdziwilem sie dostalem inf:
„nie mozesz zaatakowac osoba z 24 lvl”
czy jest to uczciwe – wczesniej slabi wszyscy krzyczeli
czemu mocniejsci moga farmic ?
teraz my wierni starzy gracze sie pytamy
czemu nie mozemy sie zrewanzowac za atak?
pozdr
Czy ktoś wie o co chodzi z nowymi relikwiami? Miałem przyrost kasiorki gdzieś ok 475/ 5 min, a po zakupie „nobla” spadło mi do 278. No chyba, że była jakaś denominacja…
Regulamin nie zabrania, więc co mi tam…
Ogłoszenie parafialne: oferuję konto na Parafii:
Poziom: Poziom 28 (2996/3271)
Kasa: 4052/172590 C$
Sejf: 45200/280000 C$
Zdrowie: 224/224
Energia: 319/319
Wierzących: 352/352
Wikarych: 8/8
Relikwie: 55, w sejfie 55/56
Energia 319
Zdrowie 224
Atak 7 (7)
Obrona 4 (4)
Przyrost Kasy +8% (+506 C$)
Przyrost Wiernych +2% (+58)
Przyrost Doświadczenia +2%
Oferty na mentula.et.cunnus@googlemail.com
witam faktem jest ze nie mozna atakowac osób które nas atakuja a maja nizszy poziom odemnie bez sensu oni moga ale ja odwetu nie moge eh
@mario
No przecież nie będziesz bił słabszego. To nie godne księdza. Chyba, że zdejmiesz sutannę i wtedy … Niestety zdejmowanie sutanny nie zostało jeszcze zaimplementowane.
Czy ktoś może udzielić mi informacji czy wyższe poziomy cmentarza mają jakieś użyteczne bonusy? Jest sens rozbudowywać wyżej niż wymaga tego kościół?
Cmentarz najwyższy poziom 10.
120000 miejsca na CS
3 do przyrostu wiernych
60 energii
10 do przyrostu CS
21 do ilości wiernych
7 do poziomu zdrowia
Organiści 30 atak
Gospodynie 100 do obrony
To oczywiście wszystko razem po zbudowaniu 10 najwyższego cmentarza.
Sprzedam za 2mln lub zamienię na kilka cennych relikwi Święte Kokosy !!! / Moguncja
ja też dodam coś od siebie i powiem ze jeśli nic się nie zmieni to tez oddam konto bo to jest juz nudne nawet ataki poniewaz jak sie ma 30 poziom to juz mało osob jest co mają taki poziom i mozna zaatakowac garstkę graczy do tego praktycznie nic sie nie dostaje pare groszy zdazy sie czasami cos większego ale co to daje jeśli straty w wojsku sa na przełomie 30 gospodyn i 40 organistów czyli jakies 7k wojska(ministanci i dewotki) a to jest strasznie meczoce tworzenie jego na nowo mnóstwo czasu i kasy
Czy jest możliwość sprawdzenia poziomu, który ma atakujący mnie proboszcz?? Jeśli tak, to gdzie, a jeśli nie to kiedy będzie???!!
Do tego postuluję wprowadzić zwiadowców celem spr jakie wojsko ma inny proboszcz.
Uważam, że obecnie nie ma sensu robienia wojska bo jak zrobie po 2000 dewotek i ministrantów to potem w 3 dni zrobią mi 20-50 wjazdów na parafię i nic nie będzie. Najlepiej kesz trzymać w sejfie i wyjmować do zakupów relikwii, budynkow i questów. No i rozbudowywać sejf. Kiedy będzie proboszcz, bo brakuje nam tu go… 🙂
parafianin a może znowu jakiś quescik i to z dużą porcją kasy??? to by dobre było i z pożytkiem dla wszystkich. ale jakiś taki wymagający, i w ramach wyrównywania szans dla ludzi np od 25lvl.. bo czemu tylko nowi mają miec dobrze?? pozdrawiam
nie rozumiem czemu ludzie płaczą że na wysokich lvlach nie ma co robić
dopiero powyżej 30 lvl zaczyna sie prawdziwa zabawa
trzeba ostro kombinować a każdy błędny atak to parę dni budowania armii w plecy
że nas podgryzają od dołu? tak właśnie powinno być
wlazłeś na szczyt to teraz kombinuj jak sie tam utrzymać
też oczekuję zmian w tworzeniu wojska bo trzeba co chwilę latać do kompa i stukać kasę jak się da, a chwile później ktoś najedzie i zabawa zaczyna się od nowa…
http://allegro.pl/top-40-parafia-biz-20-zl-bcm-61-relikwi-i1644525379.html
ZAPRASZAM DO LICYTACJI
Pozostały 3 godziny.
66 RELIKWI!
Uwaga Multikonto
evil13
evil130
evil1300
Nawet mu sie nie chcialo wymyslac orygnalnych nazw.
no i oczywiscie evil13000
Mam nadzieję, że po takiej przerwie zmiany nabiorą przyśpieszenia.
@anqu
Dzięki wielkie!
ja tez bede chyba sprzedawał konto im wyższy lewel nie ma kogo farmić i jak tu sie rozwijać…….czym wyzszy poziom tym liczba do atakowania sie zmiejsza nie lepiej zrobic -10/+10 ??
moze jakas petycja 🙂
@Mario uważam że sam lub sami jesteście sobie winni. Walenie owieczek po 5 razy z czego kasy nie ma tylko aby punkty nabić i w rankingu podskoczyć jest myśleniem krótkofalowym i z góry skazanym na porazkę. Efektem są osobniki jak ten co sie tu na allegro ogłosił, lvl wysoki wojska brak i na rozwój szans żadnych. a tu trzeba spokojnie powoli inwestować w armię i budynki, kasy nie ropierniczać, odpustami budowy nie przyśpieszać czyli jak w życiu. tak jak kwiatek: cięty jest śliczny tylko postoi kilka dni i do kosza, doniczkowy zaś może na pierwszy rzut oka jest mniej okazały za to długo cieszy oko a jak już rozkwitnie to eh cudo! Questów nie robie żeby lvl nie podnosić, wole kupic relikwie na rynku, a same questy zrobie jak juz bede na górze i reliwkie sie spienięży za kase.
Pierwszy myślący gracz jakiego spotkałem od dawna… 😉
Liczy się nie tylko lvl, ale i to co masz w jako ZAPLECZE do tego lvl…
absolutnie nie narzekam na nic. ale cały czas mówi się że młodzi gracze mają beznadziejnie i coraz gorzej. więc może teraz coś dla starszych. poprostu o tak o
Jest pomysł pogodzenia graczy TOP i LowLevel w sprawie zasięgu ataku. Powinien zadowolić obie grupy. I czeka na implementację.
jest pytanie. jak wybrać kase z banku?? bo opchnąłem moja pierwszą relikwie na rynku i teraz nie wiem co:)
W komunikacie o sprzedaży masz link – http://parafia.biz/bank 🙂
Jedyny kompromis to pewnie -7/+7 albo cos pomiedzy grałem w wiele gier przegladarkowych i tutaj jest to duze ograniczenie w atakach np w Holy Wory od 11 poziomu mozna kazdego atakowac nie wolno tylko mniejszych leweli by mogli sie rozwijac………..
Kompromis w sprawie ataków będzie inny. No chyba, że kogoś w międzyczasie olśni i zaproponuje zupełnie coś nowego i niesamowicie genialnego.
Nie wiem na jakim algorytmie się opieracie. Jeżeli na prostym typu 2 zmienne plus dodatkowe współczynniki z relikwii i budynków – siła ataku do siły obrony to czy istnieje możliwość modyfikacji tych zmiennych?
W algorytmie ataku można ująć kilka dodatkowych zmiennych – ilość przeważającego typu jednostek atakujących, ilość wikarych, poziom zdrowia i energii czy też współczynnik wynikający z procentowej ilości zwycięstw do ogółu walk.
W grach typowo strategicznych, tak jak Trawian, Ogame czy Plemiona stosujemy wiele innych dodatkowych zmiennych i współczynników do walki, dlatego też, bez dokładnego opisu zmiennych jakie mamy do dyspozycji w grze ciężko cokolwiek opracować i zmienić.
Dodam jeszcze tylko że dodając współczynnik szybkości reakcji dla jednostek możemy całkowicie zmienić system walki i możliwości jednostek.
no to czekamy i czekamy bo z farmienia to mam tak słabe dochody ze az mi sie nie chce atakowac i pewnie nie tylko mnie gracze powyzej 30 lev maja ten sam problem co ja a ataków mam duzo ……………
SP5UHW i SP5ELA prawdopodobnie multikonto raczej napewno :]
Patrzcie teraz to chcecie podniesienia lvl atakowania – czyzbyscie podciagneli ponad 20 lvl – o nie nie teraz tez meczcie sie wg waszych zasady +/- 5 lvl
SP5UHW i SP5ELA 🙂 raczej napewno multi widze ze nei tylko mnie odwiedził 🙂 troche sie naciął można go poatakować….
pixter zobaczymy co bedziesz mówił jak bedziesz powyzej lvl 30 🙂
ciekawe czy wtedy bedziesz taki kozak czytaj maślak………
ja np lubie atakowac od to taki urok tej gry jak mnie atakuja to co mam zrobic tylko szkoda ze nie moge na to odpowiedziec atakiem tylko samym deffem nikt Ci nie przeszkadza rozwijać sie ale dajmy tez grac offensywnie….. jeden lubi deff drugi off proste
Tak sobie czytam i widzę, że niektórym z braku kasy głupie pomysły przychodzą. Od sejfu WARA! Wystarczy, że ceny są wyśrubowane, a to co w nim to świetość i koniec. Więc postuluję pomysły o relikwiach drenujących sejf przy ataku wywalić do kosza 🙂 Do tego dodchodzi kolejny pomysł ze zwiadowcami. Atakujesz- ryzykujesz. Każdy by chciał obłowić się tanim kosztem poświęcając ewentualny zwiad. Jak się czujesz na siłach jeden z drugim to atakuj, a nie podchody chcesz robić…
Sejf pozostanie świętością. Co do szpiega – na razie nie pojawi się taka funkcjonalność. Są ważniejsze rzeczy, nad którymi trwają prace.
ja mam prośbę do osoby która wystawiła relikwie porzucone dziecko jeśli to czyta to mam pytanie czy nie dała by rady wystawić za 690 tyś ????
i jeszcze jedno do gracza którychciał sprzedać świete kokosy za 2 mln mamdla Ciebie propozycje święte kokosy ,fotelik z wraku,,i bojowa pisanka obronna za 2 mln 😉
do mario – mam 34 lvl i od samego poczatku protestowalem ze ograniczono ataki
ale skoro to juz sie stalo i od dluzszego czasu nikt nie chcial tego zmieniac (komentarze ze slabsi musza sie rozwijac) to nie powinno byc zmieniane
dlaczego ci „slabsi” mogli sie spokojnie rozwinac a teraz maja moc atakowac +/- 10 lvl
niech poczuja konsekwencje swoich krzykow niech atakuja tak jak sami krzyczeli w swoim obrebie a nie farmia slabszych o 10 lvl
@pixter rozumiem Cie i fajnie ze jestemy za tym oboje ale powiedz sam przeciez kazdy z nas zaczynał gdy ataki były 10lvl i co jakos nie płakalismy ze nas leją nie napisałem ani jednego posta ze mnie ktos leje teraz mam zal i nie tylko ja ze ograniczono ta liczbę …………………..
mozna lac ale moze by i odwet albo mozliwosc ataku przeciez mozna wprowadzic by sie rozwijali np do poziomu 15 a pozniej juz mozna atakowac kazdego ………………..wkońcu kazdy z nas sie jakos rozwijał wystarczyła dobra taktyka
oczywiscie ze pamietam gdy zaczynalem i bylem lany
ale jakos potrafilem sam rozwiazac swoje problemy – pisalem z osobami ktore mnie atakowaly i jakos sie dogadywalem czego dowodem jest lvl na ktorym jestem (zreszta zawsze chetnie klikam z innymi)
nikt nie plakal na blogu bo z gory jest zaznaczone ze jest to gra dl osob >18 a takie osoby raczej nie placza nawet gdy traci 9/10
armii
inne rzeczy ktore mi sie nie podobaja to niskie ceny niektorych relikwi (ceny powinny byc wysokie by przedmioty byly elitarne)
a ze nie kazdy ma pewien garnitur relikwi (wlasnie o to chodzi by kazdy mial inne relikwie bo inaczej byloby nudno)
uwazam ze stare relikwie powinny sie od czasu do czasu (np raz w miesiacu) pojawiac na rynku ale
1 nie powinny to byc relikwie ktore mozna bylo zdobyc tylko w questach czasowych
2 powinno sie pojawiac ok 5% typow relikwi (czyli jesli mamy 100 roznych typow relikwi ktore mozna bylo kiedykolwiek kupic to powinno sie pojawic 5 rodzajow relikwi – losowo wybieranych)
3 relikwi ktore pojawia sie na rynku nie powinno byc wiecej niz 5% wszystkich graczy
przeciez jest sporo relikwi na rynku wtornym (a ze drogo no coz przeciez kazdy musi z czegos zyc)
mam jeszcze jedna uwage
proponuje by ilosc lvl ktore mozna atakowac w w dol byl zalezny do lvl gracza (wiadomo przeciez ze wiecej jest osob z lvl 1 niz z lvl 30 proponowalbym takie rozwiazanie
lvl 1-10 – moga atakowac -5 lvl
lvl 11-20 -6lvl
lvl 21-30 -7lvl
lvl 31-40 -8 lvl
itd
jako ze w gore mozna atakowac dowolnie wysoko to osoba z np 30 lvl zaatakowana przez osobe z 20 lvl moglaby w ciagu 24 h od ataku moglaby sie rewanzowac (max 5 atakow)
w przygotowaniu jest podobne rozwiązanie.
i zróbcie coś zeby nie bylo mozna atakowac kilka razy gosciu sie uwziął i wczoraj i dzisiaj po 5 razy i jak tu wojsko budowac a miałem 2 mln obrony i 1,5 ataku a teraz juz nic :/
nie chodzi o to ze płacze ze traciłem wojsko ale o to ze moim zdaniem 5 razy dziennie ataki to za duzo bo nie da sie odrobic wojska jeśli ta osoba to czyta to niech zrozumie chociaż troche
Wrzućcie proszę pogaduchy na top blogu i niech tam zostsanie :)… to ułatwi nawigowanie i pozwoli tu faktycznie gadać o wszystkim a nie przy wpisach o relikwiach
@bartusia
Do pogaduch jest stały link z prawej strony w „Linkach” – zawsze i łatwo dostępny.
pixter to jest dobre rozwiazanie kazdy z nas grał w gry przegladarkowie i wiadomo ze jest to do zrobienia 🙂 wiec poczekamy ale fakt byłem w top tygodnia i miesiaca w 1 dziesiatce a teraz mniej atakuje bo sie nie opłaca
Moim zdaniem system statystyk powinien być wprost proporcjonalny do ilości wojska, poziomów budynków itp. Teraz nie ma wielkiej możliwości wbicia się do topki, bo nawet jak zostaną zniszczeni i tak ilość walk jest zbyt wielką różnicą i nie ma szansy się tam dostać jeśli się zbyt późno zaczęło grę ;/
Jeśli pozycja zależałaby od poziomu budynków i ilości wojska zniknie problem lvl 5+/- bo wtedy można zrobić to samo, ale dla poziomu w statystykach, więc jeśli ktoś np. z topki zostanie wyzerowany zaczyna od nowa – tyle, że będzie miał dużo łatwiej i szybciej będzie mógł walczyć ponownie o dobrą pozycję.
Oczywiście trzeba, by było wtedy nadać jakiś stan pkt za każdy posiadany budynek, jednostkę itp.
Wg mnie to wpłynęłoby pozytywnie na tych którzy już się znudzili, bo zawsze mogą zostać zrzuceni na dno i zaczyna się znowu zabawa.
Co do relikwii to może wprowadzić ograniczenie – max ~30 na gracza?
aa moze zabronic graczom z lvl > 30 grac az wszyscy osiagna lvl min 40
albo niech im z kazda godzina kasa maleje
albo maleje liczba wiernych
oooo to sa genialne pomysly
mam inna propozycje grajcie i przestancie proponowac idiotyczne zasady
jak narazie jak ktos z top zostanie wyzerowany to stworzy sobie nowe konto i przeniesie na nie nowe relikwie – tak narazie jest najrozsadniej biorac pod uwage zasady rzadzace gra
poza tym gralem w wiele gier i zawsze walki byly mozliwe tylko wg swojego zasiegu (bardzo podobal mi sie system w gladiatusie)
poza zwyklymi walkami bylo drzewko pucharowe w nastepujacych lvl
1-9
10-19
20-29
itp
osoba ktora dostala sie do pucharu (np przeszla z lvl 9 na lvl 10) zajmowala ostatnie miejsce w drzewku- mogla atakowac tylko 5 osob znajdujace sie nad nia
jezeli wygrala te osoby zamienialy sie miejscami
nagrody byly za kazda godzine ktora znajdowalo sie w pierwszej 5 na gorze drzewka pucharowego
z tym ze tam zupelnie inaczej liczylo sie statystyki
one zalezaly od wyposarzenia gracza a nie od ilosci jednostek
po walce tracilo sie tylko kase i zdrowie
u nas mozna bylo by zastosowac podobna zasade z tym ze straty w pucharach powinny byc duzo mniejsze wrecz symboliczne
albo zamiast strat w wojskach w pucharach tracilo by sie kase i zdrowie nie po 10-20 punktow ale zaleznie do roznicy w wojsku np kazdy % roznicy to jeden punkt w straconym zyciu wygrywalby gracz ktoremu zostalo by wiecej zycia po walce
oczywiscie warto bylo by byc na gorze bo np za
1 miejsce w dzrzewku pucharowym nalezalo by sie 10x
zarobki
2 miejsce 8x
3 miejsce 6x
4 miejsce 3 x
5 miejsce 2x
cena ataku na osobe w walkach pucharowych mogla by wynosic np 50 energii oraz 5k zlota
patrząc na inny aspekt kazdy jakos zaczynał my zaczynalismy w momencie atakow -10 i nie było az tak zle jak by sie to moglo wydawac
kasa jest potrzebna w tej grze i dobrze o tym wiemy tak samo jak odpusty wszak kazdy z tego chce miec jakis zarobek ……….
a co do ilosci ataków dziennie np ja moge zrobic 150 ataków wiec wbic sie w czolówke top 40 zajmie mi jakies 5-6 dni pod warunkiem regularnego grania….
wg mnie szansa dogonienia jest tylko trzeba systematycznosc a
czasami takie gry tego wymagaja……………..kazdy ma jakis sposob ja mam plik w exelu i mi wylicza np kogo atakowa i za ile 🙂 ale od wprowadzenia -5 liczba zbieranej kasy znacznie spadla ale pozyjemy zobaczymy …………………….i troche wichneło nuda…….
relikwie za grosze już za chwilę