Serdecznie zapraszamy graczy do I edycji Turnieju „Dewo-Strike”. Dla najlepszych zawodników przewidziane są nagrody m.in. Wszystkomający medal.
Zasady gry:
1. Aby rozpocząć grę musi zgłosić się 16 graczy. Zgłoszenia będą przyjmowane w dniu publikacji tego ogłoszenia od g.18.00 czasu bloga (nie mylić z czasem polskim). Wcześniejsze zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.
1a. Gracz, który zgłosił się o nieprawidłowej godzinie ma prawo wysłać kolejne zgłoszenie. Trzeciej szansy już nie ma.
2. Gracze zostaną połączeni w pary. Schemat drabinki turniejowej można zobaczyć tutaj.
3. Każda para stoczy ze sobą pojedynek. Zwycięzca awansuje dalej. Przegrany odpada z rozgrywki.
3a. Jednego dnia mogą odbywać się pojedynki tylko jednej fazy (1/8 finału, ćwierćfinał, półfinał, finał). Kto walczy z kim wynika z drabinki turniejowej. Może się zdarzyć, że w danym dniu nie odbywają się żadne walki ale informacja o tym pojawi się na blogu najpóźniej do 9.00 (czasu bloga) tego dnia.
4. Na czas pojedynku każdy z graczy dostaje do dyspozycji 1000 dewotek o sile ataku 1 i obrony 2.
5. Własne jednostki gracz musi rozdzielić między 3 formacje: prawą flankę, centrum i lewą flankę.
6. Przebieg walki:
I faza: walka na flanach
Dla uproszczenia – walczą osobno flanki lewa z lewą a prawa z prawą. Na początku określane są obrażenia zadawane przeciwnikowi. Są one równe ilości atakujacych jednostek na danej flance. Przeciwnikowi ginie tyle jednostek ile wynoszą obrażenia podzielone przez 2. Jeśli przeciwnik ma mniej jednostek na tej flance niż wynoszą zadane mu obrażenia to po prostu giną wszystkie jego jednostki na tej flance. Gracz, który zabił więcej jednostek wrogi na flance dostaje bonus 100 pkt. Gracz, który zabił wszystkie jednostki przeciwnikowi na flance dostaje 100 pkt. Bonusy kumulują się i są osobno liczone dla każdej z flank.
II faza – walka w centrum
Gracze wyliczają obrażenia zadane pezeciwnikowi analogicznie jak przypadku flank ale z uwzględnieniem bonusów wcześniej zdobytych. Przeciwnik traci tyle dewotek ile wynoszą wyliczone obrażenia. Jeśli przeciwnik ma mniej jednostek niż wyliczone obrażenia to giną wszystkie jego jednostki z formacji centrum.
6a. Komentarze z podziałem dewotek na grupy przyjmowane są w dniu walki do godziny 21.00 (czasu bloga- nie mylić z czasem polskim). W przypadku braku zgłoszenia w określonym czasie przyjmowana będzie strategia 1000-0-0.
7. Wygrywa ten gracz, któremu zostanie więcej jednostek w formacji centrum. W przypadku remisu porównywana jest ilość wszystkich żywych jednostek. Jeśli mimo wszystko nie da się ustalić zwycięzcy to obaj gracze odpadają.
8. Nagrody:
I miejsce: Wszystkomający medal (relikwia w grze) + Małe Książeczki Modlitewne (relikwia w grze)
II miejsce: Wszystkomający medal (relikwia w grze)
III miejsce: Błogosławiony Przyrost Kasy (relikwia w grze)
Nagrody trzeba będzie odebrać z wolnego rynku w ciągu 48h od ogłoszenia listy zwycięzców na blogu. Koszt odebrania pojedynczej nagrody to 10C$. Nagrody nieodebrane w terminie przepadają.
9. Spory związane z grą rozstrzyga Marcin.
Uwaga:
Gracze nie mogą brać udziału w tej samej edycji Dewo-Strike´a i Ministranckiego Młynu. Np gracz, który brał udział w I edycji Dewo-Strike´a może wziąć udział dopiero w II edycji (lub późniejszej) edycji Młyna. Reguła obowiązuje również przy zgłaszaniu się do rozgrywek.
Przykład rozgrywki
Gracza 1 wysyła komentarz (nie jest on publikowany aż do momentu wysłania komentarza od przeciwnika)
„Gracz 1 (vs Gracz 16)
100-800-100″
Gracza 16 wysyła komentarz (nie jest on publikowany aż do momentu wysłania komentarza od przeciwnika)
„Gracz 16 (vs Gracz 1)
220-705-75″
Po otrzymaniu obu komentarzy następuje wyliczenie:
I faza:
Lewa flanka
Gracz 1 zadaje 100 obrażeń i zabija 50 dewotek graczowi 16
Gracz 16 zadaje 220 obrażeń i zabija 100 (choć z wyliczenia obrażeń wynika, że powinien zabić 110 wrogich jednostek to nie ma ich aż tyle na tej flance), tj wszystkie dewotki na tej flance graczowi 1.
Gracz 16 dostaje bonus 100 za więcej zabitych i 100 za zniszczenie wszystkich jednostek
Prawa flanka
Gracz 1 zadaje 100 obrażeń i zabija 50 dewotek graczowi 16
Gracz 16 zadaje 75 obrażeń i zabija 38 (bo zaokrąglić trzeba do 1 jednostki) dewotek na tej flance graczowi 1.
Gracz 1 dostaje bonus 100 pkt za zabicie większej ilości jednostek.
Centrum
Gracz 1 zadaje 800 +100 = 900 obrażeń i zabija 450 jednostek graczowi 16.
Gracz 16 zadaje 705+100+100=905 i zabija 453 jednostki graczowi 1.
Po walce więcej jednostek w centrum zostało graczowi 1 (800-453=347) niż graczowi 16 (705-450=255) i przechodzi on do następnej rundy.
UPDATE:
Od 12.07.2011 komentarz ze zgłoszeniem taktyki musi wyglądać następująco (to są 2 linijki tekstu):
„NrA (vs NrB)
X-Y-Z”
NrA oznacza numer gracza
NrB oznacza numer przeciwnika odczytany z drabinki turniejowej
X,Y,Z oznaczają ilości dewotek w poszczególnych formacjach. Suma tych 3 liczb musi wynosić 1000.
Kto wyśle wiadomość bez którejkolwiek części (np: nie poda numeru przeciwnika lub suma dewotek nie będzie 1000) będzie traktowany jak ktoś, kto nie wysłał żadnego zgłoszenia. W stosunku do poprzedniego zgłoszenia nie musicie pisać słowa Gracz, bo dla niektórych to było chyba zbyt dużo.
Turniej jest moderowany i wyliczany ręcznie a wam nie powinna sprawić trudności taka zmiana. Mi zaś bardzo ułatwi życie. Tym bardziej, że turniej Ministranckiego Młyna trwa równolegle.
Czekamy wciąż na graczy 8 i 15, czyli Izydor i czesialdo. Czekamy jeszcze 59 minut.
I już nie czekamy wciąż na graczy 8 i 15, czyli Izydor i czesialdo.
Tym samym gracze 9 (Kyoo) oraz 2 (Gardien) przechodzą do ćwierćfinałów, gdzie ponownie dysponują 1000 dewotek.
Zgłoszenie z waszymi taktykami przyjmuję do jutra do 21.00 czasu bloga.
I niech wygra lepszy.
Do ćwierćfinałów awansowali:
Gardien
garfieldindapub
Kyoo
ProboszczuPL
lolelel
KazimierzP
Chofi
pixter
Czekam na wasze taktyki jutro do 21.00 czasu bloga.
gracz 10 (vs gracz 13)
100-900-0
Gracz 16 (vs Gracz 9)
0-949-51
Gracz 9 (vs Gracz 16)
49-902-49
W pojedynku 9 vs 16 zwyciężył gracz 16. I przechodzi on do następnej rundy, gdzie znowu ma 1000 dewotek do dyspozycji.
203-712-85
gracz 13 (vs 10)
W pojedynku 10 vs 13 zwyciężył gracz 10. I przechodzi on do następnej rundy, gdzie znowu ma 1000 dewotek do dyspozycji.
Gracz 5 (vs Gracz 14)
0-1000-0
W pojedynku 5 vs 14 zwyciężył gracz 5. I przechodzi on do następnej rundy, gdzie znowu ma 1000 dewotek do dyspozycji.
Marcin wg moich obliczen wygrała chofi.
Patrząc na walke między:
15-830-155 a
0-1000-0
Chofi wygrywając po obu flankach i niszzac jednostki ma po 200 bonusu na flankę czyli łącznie +400 i biorąc pod uwagę środek, zadaje większe obrażenia…
I tylko mi nie mów, że jak przeciwnik nie daje jednostek na żadną z flanek to bonus nr.2 za zniszczenie wszystkiego się nie należy…
Dostała po 100 bonusu, za zabicie wszystkich jednostek ale nie za zabicie większej ilości. Bo 0 nie jest większe od 0.
OK.
W takim razie również jest większy bonus bo 830+100+100 daje 1030…
„Gracz, który zabił więcej jednostek wrogi na flance dostaje bonus 100 pkt. Gracz, który zabił wszystkie jednostki przeciwnikowi na flance dostaje 100 pkt. Bonusy kumulują się i są osobno liczone dla każdej z flank.”
Wytłumacz mi więc Marcinie, dlaczego, wg Twojego toku rozumowania, w pierwszej części zasad jedno 0 jest większe od drugiego 0 a w drugiej już nie?
Zabić wszystkie to znaczy równo tyle ile miał. Miał zero to zabił zero. Ale ty mi wytłumacz, który zabił więcej skoro obaj zabili tyle samo? Taka sama jest sytuacja gdy po obu stronach zabitych jest po 0 jak i gdy zabitych jest po 100 dewotek. A zadaniem regulaminu konkursy nie jest oddanie sytuacji życiowej, czy nawet bycie przeciętnym symulatorem walki. Konkurs ma zmusić graczy do myślenia i tyle. To myślenie nagradzane jest dodatkową relikwią. I tyle.
Gracz 2 (vs Gracz 11)
0-899-101
Toż nie mając nic woja w drużynie przeciwnej, jak mogła ona zabić wszystkie jednostki? Nie ma w regulaminie Twojego toku myślenia i podejrzewam, ze 99% graczy pomyślałoby podobnie.
Wnoszę o powtórzenie walki.
te 1030 daje 515 zabitych czyli 1000-515=485 i zostało tyle graczowi 5
A chofi miała w centrum 830 i 500 zabitych co daje 330 i dlatego przegrała. Regulamin walki wygranego określa przede wszystkim na podstawie żywych jednostek w centrum.
A powtórzenia nie będzie, bo wszystko odbyło się zgodnie z zasadami.
Marcinie nie karm trolla
zasady były jasne od początku
a grosik-owe e-go nie może przeboleć że ukochana nie może być najlepsza, bo wtedy i on nie jest najlepszy
Groszu!
Ogarnij się!
;-P
(przecież będą jeszcze konkursy)
DObra Panie Marcinie.
Tylko proszę niech Pan poprawi zasady na przyszły konkurs.
I niech zmieni troszkę zasady coś ala w młynie ministrantów najlepiej bez rozkładania tysiąca w jedno miejsce.
Pozdro.
Jeśli regulamin nie był przejrzysty od początku (dla mnie nie był) wystarczyło obserwować walki. W pierwszej turze 16 vs 1 (0-1000-0 vs 51-949-0) wygrał 16. I wystarczyło policzyć, żeby się dowiedzieć jaki bonus (+100 czy +200) dostał. Ja policzyłem i dlatego postawiłem na taką, a nie inną taktykę.
Pozdrawiam
zly handlarz polecam Ci zajac sie swoja ukochana
Zresztą nawet licząc po +200 bonusu, to
830 – 500 (moich 1000 dewotek) = zostało 330,
a u mnie 1000 – 615 (830+400) 385.
Zgodnie z pkt 7 regulaminu „wygrywa ten gracz, któremu zostanie więcej jednostek w formacji centrum”
W pojedynku 2 vs 11 awansowała dalej 2.
Jutro półfinały z udziałem
2 vs 5
10 vs 16
Znów macie po 1000 dewotek.
No i w najgorszym razie czeka na was 3 miejsce w turnieju. Czyli na pewno dostaniecie jakąś nagrodę ale jaką to zależy tylko od was.
Gracz 5 (vs Gracz 2)
1-998-1
dlatego wyniki walk nie powinny byc podawane do wiadomosci co najwyzej albo dw osob zainteresowanych lub podawane łącznie pod koniec rundy
Są podawane po stoczeniu walki. W sumie to chyba żadna różnica w stosunku do końca rundy?
Gracz 10 (vs Gracz 16)
53-944-3
Gracz 2 (vs Gracz 11)
26-951-23
EDIT: Chyba 2 vs 5?
W pojedynku 2 vs 5 lepszy okazał się gracz 2. Przechodzi on do finału a graczowi 5 gratulujemy trzeciego miejsca
EDIT:
Pojedynek unieważniony i zostanie rozegrany dziś jeszcze raz.
Marcin moja pomylka (jestem graczem 16 ) 🙁
1 nie wiem czy bede zdyskwalifikowany czy bedzie dana mi jescze jedna szansa do walki z graczem 10 ?
i jaka bedzie sytuacja z powtorzeniem pojedynkow miedzy graczami 2 a 5
ps wlasnie dlatego proponowalbym podawanie wynikow dopiero po zakonczeniu wszystkich walk 🙁
jako argument lagodzacy kare prosilbym o uznanie samodzielnego przyznania sie do winy w zwiazku z zaistnialym i zauwazonym przezemnie bledem
🙂
ps
wlasnie dlatego wyniki powinny bys podawane pod koniec walk (w razie bledow w opisie graczy dalo by sie je zauwazyc i wyeliminowac)
Trochę racji w tym jest ale wtedy nie byłoby czasu na poprawki i trzeba by przedłużyć turniej o 1 dzień. Inni by czekali i denerwowali się.
UWAGA:
Nastąpił błąd i pojedynek 2 vs 5 zostanie powtórzony z powodu podszycia się pod gracza 5 innego gracza. Bardzo proszę o powtórne wysłanie komentarza z taktyką przez gracza nr 5. Gracza nr 2 również przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Gracz nr 16 ma szansę na powtórne wysłanie wysłanie komentarza z taktyką na walkę z graczem 10. Regulamin nie daje podstaw do dyskwalifikacji ale niech to będzie ostatni raz.
Gracz 5 (vs Gracz 2)
0-950-50
A podszyto się pod gracza 2:)
Gracz 16 (vs Gracz 10)
0-1000-0
mam nadzieje ze przyjmiecie moja poprawke 🙂
Gracz 16 (vs Gracz 10)
0-1000-0
czy jest mozliwe ukrycie propozycji mojego ataku ?
Ale nie ma to znaczenie bo ta walka już się rozegrała.
W pojedynku 10 vs 16 lepszy okazał się gracz 10. Przechodzi on do finału a graczowi 16 gratulujemy trzeciego miejsca
spoko nic się nie stało 😉
Gracz 2 (vs Gracz 5)
3-997-0
W pojedynku 2 vs 5 lepszy okazał się gracz 2. Przechodzi on do finału a graczowi 5 gratulujemy trzeciego miejsca.
Jutro wielki finał i wysyłka nagród.
Gracz 10 (vs Gracz 2)
53-944-3
@Gardien
Masz już tylko około 2h na zgłoszenie taktyki swojej walki.
Gracz 2 (vs Gracz 10)
3-946-51
let the best dwarf win 🙂
Graczowi nr 2 zostało w centrum o prawie 1% więcej jednostek w centrum i to on otrzymuje tytuł Pierwszego Mistrza Dewo-Strike’a oraz Medal i Małe Książeczki Modlitewne.Pozostałym graczom gratuluję a nagrody jeszcze dziś wyślemy kurierem na wolny rynek,
uff 🙂
tak myślałem ProboszczuPL, że zagrasz tak samo jak poprzednio, dlatego zmodyfikowałem układ sił ze skrzydła z 53 na 51 (żeby tylko nie poginęły wszystkie gdybyś 100 ustawił) i zamieniłem stronami 🙂
hehe stare doświadczenia z hattricka i dobieranie taktyki pod przeciwnika się opłaciły
garfieldindapub nie może dostać nagrody, bo gra zgłasza brak takiego proboszcza.
Gratulacje Gardien
Myślałem nad jakąś wymyślną taktyką ,ale postanowiłem spróbować ryzykownej zagrywki starą taktyką, niestety nie opłaciło się 🙂
No tak… mój błąd – to jest mój login. A na parafii mówią mi snoofkin. Ksiądz proboszcz oczywiście.
Kiedy będzie następny konkurs Dewo-Strike??
Jak nie będzie trzęsienia ziemi pod moim komputerem to w we wtorek.
Hehe :D. Może nie. To bardzo się cieszę