Wolny rynek – planowane zmiany

Planujemy kilka większych zmian, o których poinformujemy przed wprowadzeniem, gdyż będą mogły wpływać na rozgrywkę. Natomiast już niedługo mamy zamiar wprowadzić zmiany mające na celu ułatwić przeglądanie ofert.

W chwili obecnej, aby przebić się przez wszystkie oferty trzeba sporej dozy cierpliwości. Ciężko jest znaleźć coś co nas zainteresuje.  Zmiana będzie z gatunku kosmetycznych i obejmować będzie sposób prezentacji relikwii. Właśnie trwają nad nią prace.

7 komentarzy do “Wolny rynek – planowane zmiany”

  1. Nice : )
    Wszystko zmierza w dobrym kierunku tylko martwi mnie to określenie kosmetyczna zmiana.. Nie wiem na ile znacie się na stronie technicznej tego przedsięwzięcia korzystacie bowiem z usług zewnętrznej firmy, ale naprawdę, z czytywanie z bazy danych wybranych informacji i filtrowanie ich wg różnych kryteriów to podstawy operacji na bazach danych.. Dlatego zastanówcie się, czy warto płacić za drobne zmiany, skoro za nie dużo większe pieniądze, można uzyskać skokową różnice jakościową : ) No chyba, że ta polityka drobnych kroków to zawracanie gitary wykonawcy który takie drobne zmiany robi za free ; ) Jeśli tak to spoko, ja to rozumiem, każdy chce zarobić/zaoszczędzić : ) Niemniej czas najwyższy zając się na poważnie kilkoma sprawami

    * rankingi:
    # dodać kolumnę z skutecznością walki (pikuś, powinno być dawno, to naprawdę tak mało pracy)
    # dodać kolumnę z levelem gracza
    # jeśli w bazie danych rozróżnione są ataki i obrony to dodać kolumny ilości i skuteczności ataków i obron
    # po dodaniu powyższych konieczna możliwość sortowania/filtracji tabeli rankingowej wg wybranego kryterium

    *budynki:
    panowie, czas się nimi zająć, dodajcie po kilka leveli do każdego budynku i koniecznie wprowadźcie wymaganie w postaci poziomu, nie może być tak, że nawet gracz z pierwszym poziomem może budować ten sam poziom budynku co top10.. i niech nawet argument że młody ze względu na czas budowy budynków tka od razu nie wbije ich na max poziom nie przyjdzie wam do głowy, bo oczywiście, że wbije, wystarczą odpusty a przecież odpusty odpustami ale poziomowi postaci trzeba nadać głębszy sens, bo póki co wyższy poziom jedynie szkodzi..
    # więcej leveli, zdecydowanie więcej
    # wymóg posiadania odpowiedniego poziomu
    # nowe budynki np: radio, gazeta, telewizja, uczelnia, elektrownia geotermalna.. naprawdę można by rozwinąć inne wątki w grze niż tylko nawalanka.. inne formy expienia.. budynki takie mogłyby zwiększać przyrost wiernych, kasy a nawet dawać stały EXP ! Gracz musiałby zdecydować którą drogą chce kroczyć.. oczywiście wymagałoby to z balansowania odpowiedniego..

    *SOJUSZE
    to jedna z najważniejszych opcji które powinny się pojawić.. i nie przeczy ona koncepcji gry, wszak w rzeczywistości są parafie które sympatyzują z o. R. a i takie które się nie lubią ; ) Sojusze dużo wniosły by do gry..

    *inne zmiany o których zapomniałem lub nie chce mi się o nich myśleć bądź pisać, bądź co bądź to nie mój interes tylko wasz, nikt nie robi gry charytatywnie.. Fajnie, że chcecie by gracze uczestniczyli w rozwoju gry ale to wy musicie mieć wizję, nie każdy ma czas na angażowanie się w grę ale każdego w zasadzie stać na sms po odpusty ; ) wykorzystajcie to i rozwijajcie grę.. Rozumiem, że czekacie aż gra się spopularyzuje ale w tej formie nawet jak napłyną wam gracze to wielu znudzonych odejdzie.. Zastanówcie się i wg możliwości finansowych rozwijajcie projekt : )

    I bez żadnych głupich komentarzy, tej wypowiedzi nie ma co komentować, tylko działać trzeba, kilka zaproponowanych zmian można zrobić stosunkowo szybko, chociaż tak po sprawiedliwości, trzeba oddać, że jak na grę która nie ma jeszcze miesiąca to tempo zmian nie jest takie złe.

    1. Kosmetyczne to raczej określenie tego co będzie widać i co zobaczy Gracz. Bo zmiany od strony silnika są poważne. Niestety za każdą taką zmianę trzeba płacić osobno. A pewne rzeczy wychodzą dopiero podczas gry i nie dało się ich przewidzieć w fazie projektowania.

      Nowe budynki się pojawią, podobnie jak ich lvl oraz nowe relikwie.

      O sojuszach myślimy już od dawna i mamy zamiar wprowadzić coś co będzie spełniało wymagania sojuszy – to wymaga jednak nie tylko czasu 🙂 Jednak jesteśmy cierpliwi i mamy zamiar tworzyć coraz lepszą grę.

  2. co do rankingów to najlepiej zrobić jeden zbiorczy z sortowaniem wg wskazania gracza i kilka osobnych, bo być w czołówce w jakiejś kategorii po przesortowaniu a być w czołówce w osobnym rankingu dla wielu ma znacznie, takie prestiżowe stricte : )

  3. A co do ulepszeń właśnie w silniku mogli byśmy raz dziennie wysłać naszego proboszcza na Pielgrzymkę. Im większa armię posiadamy tym przyrost korzyści byłby większy, choć jak wiadomo zawsze przydarzy się jakaś wpadka typu – skręcenie kostki, otarcia, kradzieże itp.

    Choć po dłuższym przemyśleniu można by z tego zdobić q.
    A relikwią mógłby być „Klapki św. Jakuba”
    Które dawały by miejsca na troszkę kasy np z 2000 zawsze na podróż się przyda. Do tego Przyrost energii gdyż obuwie musi być komfortowe w noszeniu(tak z 1). A jak wiadomo spacery są zdrowe więc i z jeden do zdrowia by się przydał.
    Niestety podczas każdej wycieczki zdarzają się jakie większe lub mniejsze zagubienia (czyli – 1 do przyrostu wiernych). Czy jakoś tak. Niby pomysł spisany na szybko i ie w temacie ale nawet ciekawy.

  4. Spa rowniez byloby dobrym pomyslem przeciez kazdy proboszcz musi dbac o siebie. I np przy odpowiednio wysokim poziomie bedzie mozna kupowac sobie energie np 1 pkt za 2k lub jakos tak zeby oczywiscie odpusty nie stracily na wartosci;) Albo dodac cos co jest w wielu grach tego typu ze atakuje sie gracza i jednostki ida np 5 minut a nie bezposredni atak. urozmaicilo by to rozgrywke, gdyz gracze polowaliby na swoje wojsko a nie bez myslnie tylko wybijali ciagle do zera. Duza pomoc bylaby to dla graczy zaczynajacych 😉

Skomentuj Parafianin Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *