Turban Lina Badena

Turban Lina Badena to relikwia z dalekiego wschodu. Ta magiczna relikwia pozwala zniknąć na ok 10 lat takim niedobrym instytucją jak urząd skarbowy, ZUS, NFZ, policja, terroryści, chciwi bankierzy, rzecznik praw dziecka. Niestety jeśli się jej nie odnawia, to traci swoje cudowne właściwości i można stracić zdrowie a nawet życie. Kiedy jednak nikt nie wie, że korzysta się z jej dobrodziejstw wszystko jest bezpieczne. Warto pamiętać, że lepiej nie zabierać jej do samolotu bo współpasażerowie mogą reagować deko histerycznie. I nie prawdą jest, że jej posiadacz automatycznie uzyskuje umiejętność pilotowania jednostek latających.

BONUSY:

  • poziom energii: +15
  • ilość wikarych: +1
  • przyrost energii: +1
  • Ministranci: atak +2
  • Organiści: atak +500; obrona +1,2
  • Małe Dewotki: obrona +2
  • Gospodynie Proboszcza: atak +1,2; obrona +500

PROMOCJE CENOWE:
Relikwię za niższą cenę można kupić w następujących godzinach:

  • 3:00 – 3:10
  • 5:10 – 5:20
  • 11:25 – 11:30
  • 16:40 – 16:45
  • 22:35 – 22:40

 

56 komentarzy do “Turban Lina Badena”

  1. troche nie w temacie
    dzieki za gre ekipo – pomysl fajny, z usmiechem na ustach sie to wszystko czyta, ale jestem out.
    Znudziło mi się to, że 1 gracz w kilku atakach moze ci rozwalic wszystko co skladales przez caly dzien.
    a jak juz czlowiek odejdzie na pol dnia od kompa to ma x atakow i zawsze cie wyczyszcza do 0.

    jak jakos rozwiazecie problem lamienia, maksymalnej ilosci razy kiedy jeden gracz moze byc zaatakowany w ciagu doby i algorytm walki..

    dajcie znać 😉
    powodzenia

  2. Maksymalna ilość ataków jest OK, kiedyś marudziłem obecnie (27 poziom) już jestem do tego przyzwyczajony i staram się mocno zabezpieczać. Irytujący i strasznie nie jasny jest algorytm walki.
    1) może warto było by rozbudować algorytm o pewną ilość jednostek które w czasie walki nie giną a rozpraszają się i po chwili je odzyskujemy (tak jak w ogame)
    2) Może warto było by jakąś większą jawność walki wprowadzic pokazać ile przeciwnik miał pierwotnie jednostek i jakiej siły?

  3. bronek: nie, nie, nie. Zanim coś zaproponujesz to pomysł. Zastanów się nad konsekwencjami ujawnienia sił walczących stron… Miałoby to sens gdyby dało się wysyłać do walki określoną liczbę jednostek a nie wszystkie jak to jest teraz. Ludzie, nie proponujcie zmian które wyjdą na korzyść tylko najsilniejszym multikontom..

  4. co do drugiego podpunktu Bronek się nie zgadzam, ponieważ gracze o wysokim lvl nie mogą atakować tych z niskim, a Ci z niskim mogą tych z wysokim, jeśli bym szukał sobie faremek albo interesowałoby mnie co dany gościu ma zrobiłbym konto wybudował 10 ministrantów i bym go zaatakował w tedy bym wiedział czy dam mu radę czy nie czy np. nie jest pusty, a tak jest zawsze to ryzyko.

    jakby było jak w tym drugim podpunkcie zaatakowałbym pierwszą 50 i bym zapenwie miał 20 nowych faremek od razu,a kilku bym dobił i by też stali się farmami, ale to samo by się mnie mogło tyczyć

    administratorzy by mogli przedstawić ma jakiej podstawie działa kalkulator, nie zmuszam tylko ładnie proszę, może być w skrótowej albo obrazkowej formie :] chyba że silnik gry nie jest wasz i do końca rozumiecie jego mechaniki

  5. blablabla – ja przy dwudziestym podajrze czwartym albo piątym spasowałem bo własnie się nie zgadzam z Tobą, że ilość atakow jest właściwa – bo w tym momencie w ciągu doby mozesz byc zaatakowany tak na prawde miion razy nawet..
    wystarczy ze 1 gracz Cie zjedzie – wroca Ci siły (on ma bana)
    ale wtedy moze cie juz zaatakowac drugi do oporu
    potem 3..
    4..
    5…
    jesli tylko masz jakies zdrowie..to atak moze trwac wciaz i wciaz..

    ja bym proponowal oprocz tego ze jest limit ataku przez jednego gracza, zrobic limit globalny ilosci atakow na konto – wlasnie po to zeby w tym czasie moc uzupelnic sily i przygotowac zemste na najezdzcach a nie tylko usupelniac sily obronne w kolo…

  6. Wiem że nie na temat ale to jest naprawdę dziwne O.o
    Zaatakowało mnie trzech graczy, oto raporty:

    Zabiłeś: Ministranci – 2
    Straciłeś: Babcie Moherowe – 1, Gospodynie Proboszcza – 1

    Zabiłeś: Ministranci – 101, Lektorzy – 15, Małe Dewotki – 41, Babcie Moherowe – 12, Gospodynie Proboszcza – 1
    Straciłeś: Babcie Moherowe – 2, Gospodynie Proboszcza – 1

    Zabiłeś: Ministranci – 180, Lektorzy – 7, Małe Dewotki – 27, Babcie Moherowe – 14, Gospodynie Proboszcza – 1
    Straciłeś: Babcie Moherowe – 3, Gospodynie Proboszcza – 1

    Że tak powiem, LOLWTH? Taka różnica w mocy ataku a straty różnią się jedną/dwoma Babcią/ami? Coś nie tak… Nawet jeśli by mnie atakował 1 Ministrant zawsze tracę Babcię M i Gospodynię P. Jedna babcia z relikwiami i murem max powinna załatwić 2 ministrantów a tu poległa babcia i gospodyni z odkurzaczem i innymi relikwiami.

    BTW. Przydało by się stworzyć oficjalne forum naszej Parafii.

  7. Najprostszy algorytm:

    danego gracza można atakować wyłącznie raz dziennie.

    Dziękuję dobranoc.

  8. Gwoli uzupełnienia powyższego: oczywiście dany gracz może być atakowany przez innych w ciągu tego samego dnia, a limit dotyczy tylko pary graczy – tj. walka PvP (proboszcz vs proboszcz) może obyć się tylko raz dziennie i po walce dalej możemy atakować, ale już innego proboszcza.

    Dziękuję dobranoc.

  9. ZMIEŃCIE ALGORYTM WALKI BO TO JUŻ STAJE SIĘ WKUR>>>CE. Plus jeszcze jakieś dauny spykał się razem i atakują dużo słabszych. Popatrze jeszcze kilka dni a jak nie to spadam. Polecam bliżej zapoznać się z PIW i Algorytmy i str. danych.

  10. Gram od kilku dni, od kilku dni czytam bloga, i tak się dziwiłem skąd tyle jak mi się zdawało „opuszczonych kont” do farmienia kasy – gra ma dopiero dwa miesiące a mimo to większość graczy można regularnie okradać bo nie mają żadnego wojska. Wczoraj dłużej przysiadłem i awansowałem w okolice 20 levela. Dziś wchodzę i już wiem – ci do farmienia to nie są opuszczone konta. Po prostu gdy nabije się to kilkanaście poziomów, parafia jest regularnie czyszczona atakami z wojska w 100% już w kilka godzin po wylogowaniu. Masakra. Pomysł strat jest dobry bo nie ma tak, że jeden gracz uzbiera mega-armię i regularnie niszczy wszystkich – w tej sposób wojsko po kilku godzinach się kruszy. Ale wystarczyłaby drobna zmiana – obrońca powinien tracić zdecydowanie mniejszy procent wojsk. Inaczej gra zamknie się w schemacie – loguję się i farmię bo 90% niezalogowanych jest już wyczyszczonych z wojska, wylogowuję się i po godzinie to ja jestem wyczyszczony z wojska i mnie farmią. To mało emocjonujące i nie skłania do prowadzenia potyczek.
    Że już nie wspomnę o sytuacji gdy ktoś ma drugie konto nawet na bardzo niskim poziomie i jest w stanie kilkoma atakami pojedynczych jednostek skasować pół wojska graczowi 15 poziomów silniejszemu, bo następnie zaatakować go kontem głównym. W obecnej sytuacji kilku graczy niższych o 20 leveli jest groźniejszych niż jeden na o 5 wyższym.

  11. Nie piszcie „zróbcie” skoro jest to robione, trzeba po prostu poczekać aż zostanie skończone.

    Parafia ma 5553 graczy, średnio 120 online.

    Jakieś forum kiedyś będzie, sojusze będą, na razie walka na tapecie.

  12. Proboszcz a co z graczem nrm?
    Dzisiaj był jakiś fix z nim, tyle osób potraciło wojsko na nim…
    A przeciez on nic nie miał nigdy!

  13. @nomatter: to ma związek z testami walki, dajcie nam trochę czasu, ok? Tego się nie da zrobić w jeden dzień, a te testy walk zabierają czas. Wszyscy wiemy jaka jest sytuacja, nikt tego nie olewa tylko nad tym pracuje. Proponuje temat walki na chwilę zamknąć bo to tylko bicie piany, żadnego pożytku z tego nie ma.

    Już lepiej pogadać o sojuszach. Mamy wstępny plan tej funkcji ale jak macie jakieś pomysły, sugestie to proszę bardzo, można pisać. Może coś będzie dobre i pójdzie do produkcji.

    Podobnie ma się sprawa z wysłaniem wojska na pielgrzymkę 😉

    pzdr

  14. forum jest ale niezależnego jak dotąd jedynego zgranego teamu w grze :]

    http://elitabiz.hpu.pl/news.php

    co do tego co mówicie to prawdą jest że większość graczy od 5 karty w statystykach już nie gra, najgorzej chyba czołówka bije tych między 10 a 6, może 5 kartą i jeśli jakimś cudem uda CI się dostać do 5-4 karty to można powiedzieć że przeżyłeś jedne z trudniejszych testów tz. sektora wiecznego farmienia, z 30 ataków na dzień jest już tylko 2-10 (zdarzały się dni że wcale nie atakowali:o! ), a nie minimum 20

  15. algorytm zajefajny 😛

    Zostałeś zaatakowany przez ququk
    Walkę wygrałeś

    Zabiłeś: Ministranci – 2450, Małe Dewotki – 2936
    Straciłeś: Ministranci – 2311, Małe Dewotki – 1828

    Kasa: +5057C$

    teraz trzeba to odrobic 😛

  16. Co do sojuszy to proponuje, aby była opcja „wspólnego skarbca” w sojuszu i wpłacania kasy przez proboszczy / wypłacania(wydawania) przez założyciela i przez niego upoważnionych, aby można było jakieś osobne rangi nadawać (coś jak w ogame), żeby można było budować osobne budynki „sojuszowe” (tylko w sojuszu, w zakładce sojuszu), które dodawały by staty sojuszowi (np. zwiększały maks limit proboszczy w sojuszu, maks limit kasy w sejfie sojuszu itd), jakieś questy do wykonania tylko przez sojusz, no i oczywiście wojny sojuszów 🙂 To tak w skrócie najpotrzebniejsze rzeczy 😀

  17. narzekacie na system walki
    narzekacie tez na nadmiar kasy

    a ja narzekam na nadmiar energii
    i brak sensownego jej spożytkowania w okresie odbudowy po walkach

    przydało by się coś co dało by jakieś nie za duże korzyści w postaci cs
    a nie relikwii na zasadzie idź do ludu i zbawiaj
    tak jak na przykład w valcherykach jest stworzony labirynt
    jednym słowem kolęda lub inny egzorcyzm

  18. niech bedzie pochmielony

    moze lepiej zeby te „sojusze” nazwac „diecezjami” co 🙂 a walki miedzy proboszczami nazwac „wizyta duszpasterska” lub „po kolędzie”

    szczesc w barze

    proboszcz maciej

  19. Na wyższych poziomach w ogóle nie opłaca się atakować. Zwykle tracę po jednym „żołnierzu” z każdego rodzaju a kasy nie ma za dużo po walce. Jakiś proboszcz zaatakował mnie jednym ministrantem którego zabiłem, a moje straty to 1 ministrant, 1 lektor, 1 mała dewotka, 1 babcia moherowa. To bez sensu.

    A tak poza tym to gdzie jest KOŚCIELNY??? To ważna parafialna funkcja 🙂

  20. Dziękuję za grę – nie ma sensu. dzis zostałem zaatakowany 35 razy przez kilku graczy z tzw. gildii – dla wyjaśnienia kilku PEDAŁÓW or DZIECI NEOSTRADY jak kto tam chce odczytać, którzy doszli do wniosku że razem uda im się atakować słabszych graczy bo tak jest dla tych daunów prościej (kilku graczy z pierwszych 3 stron statystyk). dziękuję i narka. Jak nauczycie się tworzyć grę a nie coś gdzie wszystko zależy od tego kto ile kupi odpustów a potem kto się z kim dogada. Do tego system walki to wsadźcie sobie w dupę… Tutaj gra opiera się o odpusty. Dzięki nim np można rozbudować budynki w moment, sejf etc. Całą armię można stracić w 15 minut. To co to za gra? Pomimo tch wszystkich problemów dziękuję za możliwość wypróbowania tej wersji alfa. Na razie. Ps za jakiś czas zostanie tutaj admin i dzieci neo.

  21. A co z graczami którzy stracili dużo wojska z tym NRM?
    Ja np. zapisałam raport i wysłałam do was, liczę, na rozpatrzenie 😉
    Co do walk to wg mnie NAJLEPSZA sprawa aby nie było farmienia i pierniczenia wprowadzić takie coś iż:
    Gracze z pierwszej strony TOP moga atakować max drugą i trzecią, gracze z drugiej strony top moga atakować max trzecią i czwartą stronę i oczywiście pierwszą. Itd itd… Myślę, że połowa graczy z top chomikujących wojsko poprostu odpadnie w wyniku braku farm co będzie bardzo dobre dla równowagi.
    Next sprawa. Max 2 ataki na jednego gracza. Nie będzie koszenia wojsko do zera i zniechęcania.
    Pozdro.

  22. to jest chore dzisiaj mialem w godz 20 atakow od 4-5 osob chyba tylko po to zeby mi wszystkie jednostki zniszczyc ktore 2 dni budowalem kasy nic nie zbierali (jakies grosze) i gdzie tu jest jakis sens ?

  23. Apropo użytkownika: „XXX”.

    No niestety, ale wszystko na to wskazuje.

    Jako gracz z czołówki, grający od samego początku – wciąż żyję nadzieją, że wszystko szybko się zmieni. Nie chcę popędzać Administratorów, wiem, że mają ogrom prac. Ale to staje się powoli żenujące. I Nasze narzekania. I Wasza praca oraz ciągłe testowanie.

  24. niszczenie konkurencji? robienia sobie nowych farm? zjadą Cię tak jeszcze 4 razy zrezygnujesz gry a oni maja nową farmę proste :] może teraz nie maja zysku, ale potem? zapewniają sobie przyszłość pewnie już maja już kilka faremek z takich akcji jak na Ciebie i chcąc więcej bo ceny tak poskoczyły że dotychczasowe farmy nie wystarczają i trzeba kosić. 🙂

  25. by zmniejszyc straty w jednostkach mam propozycje :

    1 stworzyc budynek o nazwie bunkier (albo piwniczka proboszcza ) w ktorej mogli by sie chowac i byc bezpieczne wszystkie jednostki – ilosc jednostek ktore mogly by sie chowac do bunkru (albo sumaryczna liczba ataku i obrony) zalezalaby od lvl bunkra

    2 oczywisci wiazalo by sie to z pewnymi stratami :

    a) jednostki w bunkrze byly by bezpieczne ale nie mogly by zadawac strat napastnikowi

    b) im wiecej % jednostek byloby w bunkrze tym wiecej % kasy tracilby przegrany obronca np

    jezeli 0% jednostek jest w bunkrze strata w przypadku przegranej = 10%

    50% jednostek strata 15%

    100% jednostek pod ochrona strata kasy 20%

  26. @Parafianin: skoro myślicie o tym to na tym blogu, w komentarzach, zamieściłem opis takiego budynku już dawno temu.. Później dam link.

  27. Wg mnie bunkier jak najbardziej – ale jak się włoży tam jednostki to tak jak relikwie na wolny rynek – 24 godziny bez możliwości wyciągnięcia.
    Inaczej ja to widze tak, robie atak, chowam jednostki. Potem znowu atak, znowu chowam… Bez limitu czasowego jest to bez sensu troche 😉
    POzdrawiam.

  28. @Pixter tylko nie przesadzaj z tymi procentowymi stratami kasy. 20% bo baaaaaaardzo dużo, masz 200k stracisz 40k po jednym ataku potem drugi atak i pozbywasz się 32k C$. Praktycznie w tylko DWÓCH atakach tracisz prawie połowę kasy..

  29. ja proponuje forum zalozyc 😉 i jakies ,,sondy szpiegowskie” zeby bylo wiadomo na co sie porywamy atakujac 😉 ;P

  30. Stefo dobrze gada polać mu :] forum robią jak narazie gracze indywidualnie pod gildie, myślę że admini już by zrobili forum szybciej tylko pod forum zazwyczaj ma się inny serwer, nie jest na tym samym co gra (wiem bo sam programuję i robię strony), a wiadomo nowy serwer no wyższe koszta, narazie pewnie kasę cisną pewnie programistom aby naprawiali błędy i jakieś małe renowacje robili, co najbardziej przeszkadza w grze. Serwer to jedna sprawa, a jeśli admini zadecydują że chcą mieć forum z własnymi skryptami to dodatkowa kasa wydana na tego pisanie i duużo czasu, CMS dłuugo się pisze, wiem bo sam próbowałem pisać CMS pod forum ale chęci mi opadły 🙁

  31. z tym rozwalaniem wojska to naprawde kiepsko zrobione :/
    Jestem stałym graczem na parafia.biz, czesto walcze, tworze wojsko, no i zrobilem 2dni wolnego calkowicie od gry wchodze a tam 100atakow 😀 milo prawda? A wojska z kilku tysiecy robionego caly dzien zostalo zero, i woja zrobila sie ze mnie tzw. farma 🙂
    Gratuluje systemu walki 🙂 Wie ktos moze co brala osoba ktora stworzyla ten system? :p

  32. A i przydaloby sie cos w rodzaju „urlopu” co w wielu takich grach przegladarkowych to jest. A wiadomo nie dlugo juz lato wiele osob nie bedzie tez zagladac na prafia.biz 🙂 wakacje urlopy itp. i by bylo nie milo jakby ktos z mocnymi statami przez zrobienie sobie wolnych spadl na dno glebokie dno w grze przez to tylko ze ktos zapomnial w opcjach dac urlopu. Przynajmniej tez wtedy ci co odstawiaja gre na dlugo to zrobia se urlop i gra bedzie polegac na rownych walkach a nie na farmieniu na graczach co przestali zagladac na parafia.biz :/

  33. Benio wlasnie o to chodzi:

    decydujesz sie albo ochraniac wojsko albo kase

    dzieki temu decydujesz sie na czym tobie bardziej zalezy 🙂

  34. A wytłumaczy mi ktoś jak to jest z atakiem i obroną od proboszcza? liczy sie tak samo jak armia?

  35. Generalnie system walki powinien być lepiej przemyślany:

    1) sam atak powinien mieć opóźnienie: tzn. wybieramy cel, wysyłamy jednostki i czekamy (armia wędruje jakiś czas)

    2) zaatakowany gracz widzi u siebie, że za kilka minut będzie miał wizytę i może wykonać pewne kroki obronne

    3) „wędrówki” armii mogą być ładnie zaprezentowane w postaci prostej animacji i licznika typu count down

    4) powinniśmy mieć możliwość wyboru jednostek do przeprowadzenia konkretnego ataku

    5) powinniśmy mieć możliwość „wysondowania” chociaż podstawowych informacji o przeciwniku przed atakiem

    6) powinna byc jakaś prosta mapa parafi, tzn. przeciwników

    itd, itd, itd:)

    Pozdrawiam serdecznie.

  36. @mati liczy sie ale praktycznie nic nie daje 🙁 poniewaz pare punktów do ataku od proboszcza to nic w porównaniu 795 164 od Ministrantów

  37. To niech cholera będzie widać dla innych graczy czy ja mam jakąkolwiek kasę czy nie. Bo jeśli nie to po co atakować? No chyba że dla farmienia. Szlag mnie trafia kiedy odstępuję kompa na 2 godziny i widzę że miałam 22 ataki pod rząd, przy czym kasy straciłam tylko tyle ile urosło z zerowanego konta czyli marne parę setek. I co ja mam z tym zrobić? Zlikwidować konto? Zacząć od początku? Czy tez może siedzieć grzecznie czekając na zmiany? A to wszystko przez jeden dzień przerwy…6 poziomów temu.

  38. z w/w opcji: siedzieć grzecznie i czekać na pielgrzymkę wojska, która „się robi”. pokazywanie kasy: bezsensu.

  39. pakazywanie kasy i jednostek ( szpiegowanie) ma sens…!! narobisz sobie wojska niewiadomo ile, a i tak nie masz pewnosci czy wygrasz… i wsyzstko sie traci, w ogole nie oplaca sie atakowac , bo wartosc wojska straconego przewyzsza zyski no chyba ze się FARMI !

  40. primo: i o to chodzi, jakby wszystko było wiadome to za dużo kalkulowania, za mało zabawy 😉

    secundo: już nie tracisz wszystkiego 😉

    kościelny (szpieg): ciekawy pomysł 😉 ale najpierw pielgrzymki, a potem sojusze.

  41. czy mi się tylko wydaje czy jak kogoś teraz atakuję to tracę tylko ministrantów :]? bo nie wiem czy się weselić 😀

  42. pewnie masz ich dużo i teraz są mięsem armatnim. jak chcesz to mogę Ci przywalić tysiącami lektorów 😉

  43. na wysłaniu wojska w czasie swojej nieobecności aby cię nikt nie wyjechał do zera. koszt zależny od jednostek.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *