Siatka na Zakupy

To z pozoru zwykła siatka na zakupy. Plecionka ze wzmocnionej wełny. Lekka i wygodna, a przede wszystkim pakowna. Można do niej włożyć bochenek chleba, butelkę mleka, masło, pół litra wody święconej, a także inne produkty pierwszej potrzeby. Może też mieścić produkty pierwszej perswazji: cegłę, klucz francuski, czy bańkę na mleko. Taka rozkręcona lub nawet tylko zamachnięta siatka na zakupy skutecznie wybija głupie pomysły wrogom. I nie ma ograniczeń wiekowych. Siatkę może mieć każdy ministrant oraz organista, ale najlepiej pasuje gosposiom. Różnica jest jedynie w ilości żelastwa pakowanego do środka. Siatka doskonale sprawdza się w obronie, jak i w ataku. A jeśli zaczniesz rozdawać je za darmo, to i parę babci z sąsiednich parafii się do ciebie przepisze. Jedyna wadą tej relikwii jest to, że jej wyprodukowanie kosztuje. Niewiele ale jednak i to obciąża budżet Twojej parafii.

BONUSY:

  • ilość wiernych +2
  • przyrost C$: -2
  • Ministranci: atak +0,5; obrona +0,2
  • Lektorzy: atak +12; obrona +3
  • Organiści: atak +140; obrona +10
  • Małe Dewotki: atak +0,2; obrona +0,5
  • Babcie Moherowe: atak +3; obrona +12
  • Gospodynie Proboszcza: atak +10; obrona +150

INFORMACJE:

Relikwię przywiezie lichwiarka Beatris van der Week dnia 3 lipca 2011 roku.

Relikwia Siatka na Zakupy została przygotowana przez Marcina, który stworzył także grę planszową pt: Historia Warszawy.

zdjęcie: wikipedia

8 komentarzy do “Siatka na Zakupy”

  1. Czy będzie w przyszłości taka możliwość, aby wystawiając relikwię na rynku można by było sprzedać ją za odpusty? Może system będzie przeliczał wartość C$ na odpusty, albo sam ksiądz będzie ustalał cenę w odpustach.

  2. temp na odpustach administracja przeciez zarabia. Ktos poswieca swoj wolny czas takze cos z tego musi miec. „Za darmo umarlo”. Twoj pomysl niestety sie nie sprawdzi. Koledzy administratorzy na pewno potwierdza to co napisalem. Pozdr.

  3. Ja również uważam że przekazywanie odpustów między graczami w jakikolwiek sposób negatywnie wpłynęło by na grę. Nowy gracz za 10 odpustów uciuła przy pomyślnych wiatrach kilkadziesiąt tysięcy C$, gracz z TOP – przynajmniej setki tysięcy (jeśli nie miliony gdy jest kogo atakować). W efekcie nowi gracze niewielkim kosztem mogli by uzyskiwać miliony C$, wykupić w pierwszym tygodniu gry większość mocnych „archiwalnych” relikwii i dosłownie masakrować graczy którzy nie zdecydowali się na ten manewr. „Premium content” żadnej gry nie powinien dawać aż takiej astronomicznej przewagi. A jak na razie to muszę bardzo pochwalić administrację gry za zrównoważony system odpustów – bo daje realne korzyści, nie wymaga astronomicznych kwot, a przy tym (poza niektórymi questami czasowymi jak dzień dziecka) nie daje nieziemskiej przewagi której nie dało by się wypracować także odpowiednio dłuższym siedzeniem przy grze (nie jest tak, że w kółko dostaje się w tyłek od graczy, którzy zdecydowali się zainwestować w grę więcej pieniążków niż ty, co jest bolączką wielu gier utrzymujących się na takich zasadach).

  4. Dołączyłem do Parafii troche później i dzięki odpustom trochę wyrównałem swoje szanse w grze, tzn. handlowałem tanimi relikwiami i uciułałem na budynki. Archiwalne relikwie np. Kokosy kupiłem na wolnym rynku, jeszcze nikt nie chciał za nie kilku milionów C$. To jest jak w życiu, jak zainwestujesz masz potem więcej.

  5. Panowie a ja pytanie z innej beczki – była zapowiedź usunięcia nieaktywnych kont – takich w pierwszych 20 stronach TOP jest mase – będzie ciekawie i zacznie się coś dziać kiedy gracze będą musieli ze sobą walczyć.
    😉

  6. Jeli ktos ma do odsprzedania relikwie z poczatku gry to zapraszam do wspolpracy, mozemy pohandlowac 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *