Propozycje i sugestie graczy

Pod tym postem można zgłaszać swoje propozycje i sugestie. Mogą dotyczyć questów, relikwii, rozwiązań technicznych itd. Nie ma gwarancji, że zostaną one wdrożone. Ale zapewne te, które będą rzeczowe i sensowne mają na to spore szanse.

Dlatego proszę nie śmiecić w innych wątkach i pod innymi postami.

1 257 komentarzy do “Propozycje i sugestie graczy”

  1. Bo wcześniej wikarzy dodawali 5 do przyrostu (bez informacji o tym w opisie gry) a teraz jest 3 do przyrostu wiernych ale z odpowiednim komunikatem. Większości graczy przyrost się zmniejszył po ostatnich zmianach.

  2. Quest „Kwiat paproci”

    Jeżeli wykonasz wszystkie questy w sekcji to Rzym w nagrodę podaruje Ci relikwię o nazwie: Magiczna Paproć.

    Poszukiwania Kwiatu
    http://www.publicdomainpictures.net/view-image.php?image=8436&picture=wspolne-fern
    Według tfuu … pogańskich legend kwiat paproci kwitnie tylko raz do roku. I w zasadzie nie jest trudno go znaleźć tylko trzeba być w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie. Ale przecież nie rozdwoisz się i nie sklonujesz. A nie dasz rady sam obstawić całego lasu. Ale od czego masz wiernych. Niech stoją o północy co kilkanaście metrów w lesie i szukają. A te zajmiesz się koordynacją tych działań.

    Koszt:
    150 enegii
    120 Zdrowia
    Nagroda:
    10XP
    1 kliknięcie, czas trwania 1 min

    Relikwia „Magiczna Paproć”
    http://www.publicdomainpictures.net/view-image.php?image=3355&picture=drzewo-paproc

    Legendy okazały się prawdziwe. Choć kwiat paproci jest tak mały, że ledwie widoczny. I faktycznie zapewnia dostatek i szczęście swojemu właścicielowi. Bo dla ciebie szczęście to więcej parafian a twój dostatek zapewniony jest przez ofiary tych dodatkowych wiernych. I nic ci więcej nie potrzeba. Tyle, że paproć trzeba będzie schować aby nie być posądzonym o szerzenie pogaństwa.

    Do ilości wiernych: +25
    Do ilości zdrowia: +2
    Do ilości energii +2
    Do przyrostu energii+1

  3. Relikwia „Wdowi grosz”

    http://www.public-domain-image.com/objects-public-domain-images-pictures/money-bills-public-domain-images-pictures/money-coins-pictures/penny-pennies-coins-copper.jpg.html

    W zasadzie to nie jeden wdowi grosz ale cała ich góra. Pozwala na rzucanie czegoś biedakom żebrzącym pod kościołem (jeśli jesteś altruistą) lub kupienia fajek (jeśli jesteś hedonistą). Można też nimi ciskać w nachodzących wrogów. Trzeba jednak wykazać się przy tym sporą siłą inaczej nie ma to sensu.

    Do ilości wiernych: +3
    Do ilości C$: +1000
    Do ilości energii: +1
    Do przyrostu energii: +1
    Organiści: +15 do ataku i 0 do obrony
    ___________________________________

    Relikwia „Niezbędnik złotej rączki”

    http://www.public-domain-image.com/objects-public-domain-images-pictures/tools-public-domain-images-pictures/tools-various.jpg.html

    Standardowy zestaw pomocny przy naprawach każdego kościoła czy plebanii. Pozawala też na zorganizowanie przy parafii kółka Młodego Konstruktora i przyciągnięcie młodych ludzi do parafii. Jednak prawdziwej wartości nabiera w rękach lektorów i organistów.

    Do ilości wiernych: +11
    Ministranci: +0,1 do ataku i 0 do obrony
    Lektorzy: +15 do ataku i 0 do obrony
    Organiści: +200 do ataku i 0 do obrony

  4. Relikwia „Drut kolczasty”

    http://www.public-domain-image.com/still-life-public-domain-images-pictures/still-life-resty-fence.jpg.html

    Pomysłowość twojego wikarego jest zadziwiająca. Zwykły drut kolczasty można przecież przeciąć byle nożycami do blachy. A tytanowy? No właśnie taki drut niszczy wszystkie madeinczajnowe narzędzia a także większość markowych przy próbie przecięcia. I o to chodzi – aby nie było za łatwo twoim wrogom wejść na plebanię.

    Małe Dewotki: 0 do ataku i 1 do obrony
    Babcie Moherowe: 0 do ataku i 12 do obrony
    Gospodynie Proboszcza: 0 do ataku i 234 do obrony

  5. Proponowałbym wprowadzić możliwość odfiltrowania ofert w „Wolnym rynku” przy pomocy ceny. Jest dużo ofert dla danego gracza za drogich i po prostu trzeba się przekopać przez stos ofert, z których na pewno nie skorzysta się.

  6. http://fakty.lca.pl/legnica,news,27854,Relikwie_Krwi_Jana_Pawla_II_w_Legnicy_.html

    Krew Dżona Pola Drugiego

    opis: Każdy chciwy katabas powinien mieć tą relikwie w swoim skarbcu. Po wypiciu nasze zastępy bojowe czują się jak czuluczu w krainie teletubisiów, mogący zdeptać zastępy wroga.

    bonusy:
    ministranci: atak +5
    lektorzy: atak +50
    organiści: atak + 500

    cena na rynku ( 400 000)

    druga relikwia:

    http://www.joemonster.org/filmy/36223/Koscielny_robi_hajs_

    Mszalny podpierdzielacz

    Opis: Jako zaprawiony w boju klecha, musisz uszczuplić zasoby swojego wroga, wkładasz więc wrogi uniform i pod przykrywką posługi mszalnej, wykonujesz swój piekelny plan. Ostatecznie panienki kosztują, a parafianie łakną nowych relikwii.
    Dostępna powinna być z questa: Parafialna Dywersja
    Quest powinien być dostępny od lvl 10, koszty to:
    -50 zdrowia
    -125 energii
    progress co 2%
    nagroda: 1 exp, 1000 kasy C

    Bonusy:
    przyrost kasy: +5% do przyrostu C 🙂
    bonus do miejsca na kase: 50000

  7. Quest „Przewodnictwo w Unii”
    Do realizacji tylko 1 lipca.

    Jeżeli wykonasz wszystkie questy w sekcji to Rzym w nagrodę podaruje Ci relikwię o nazwie: Hełm Obrońcy Wiary

    Premier w Teatrze.
    http://www.publicdomainpictures.net/view-image.php?image=9963&picture=dinner-theater-tango
    Z okazji przejęcia przewodnictwa UE w Teatrze Polskim będzie przemawiał premier. A Ty na to nie pozwolisz. Będziesz zagłuszał przedstawienie. I przerwiesz je przynajmniej 10 razy. Wystarczy w tym celu przekupić część widowni aby głośno buczała co 10-15 minut.
    Koszt:
    10×25 energii i 10×25 zdrowia i 10x2000C$
    Nagroda
    10×1 XP

    Blokada WWW
    http://www.publicdomainpictures.net/view-image.php?image=640&picture=kabel-ethernet
    Udaje ci się załapać na wycieczkę do nowej rządowej Serwerowni. Bynajmniej nie zamierzasz jej zwiedzać. Masz tylko jeden cel – odciąć od świata oficjalną stronę UE.
    Koszt:
    1×100 energii i 1×25 zdrowia i 1x100C$
    Nagroda:
    1x1XP
    Koncert
    http://www.publicdomainpictures.net/view-image.php?image=3040&picture=koncert-etapie
    Pozostaje już tylko zepsuć okolicznościowy koncert. W tym celu najlepsza jest procesja. Bo przecież policja nie zatrzyma procesji a będzie musiał ją chronić. A trasę zaplanujesz akurat przez plac, gdzie zbudowano scenę. I rozegrasz to jako nibyofiara przemocy niewierzących.
    Koszt:
    5×55 Energii i 5×45 zdrowia
    Nagroda
    5x1XP

    Relikwia „Hełm Obrońcy Wiary”
    http://www.publicdomainpictures.net/view-image.php?image=8421&picture=stone-helmet
    Prawdziwa ochrona dla prawdziwych patriotów. Mocno już sfatygowany, bo nie raz niezależność naszego kraju była zagrożona. Ale zawsze jakiś prawdziwy wódz ubierając ten hełm był w stanie przeprowadzić nas przez te historyczne zawieruchy. Hełm ma właściwości typowo obronne i najlepiej pływa na osoby starsze. Takie, które pamiętają czasy bez Unii. I takie na pewno przyjdą do Twojej parafii. Miejsca, gdzie spotkają Obrońcę Wiary i Narodu.

    Bonusy:
    Do ilości wiernych: +10
    Babcie Moherowe: 0 do ataku i 50 do obrony
    Gospodynie Proboszcza: 0 do ataku i 750 do obrony

  8. Relikwia „Kodeks pracy”

    http://www.publicdomainpictures.net/view-image.php?image=14382&picture=notatnik

    Długo broniłeś swoich parafian przed tekstem tej zdradzieckiej księgi. Samo ją przeczytałeś z wielkim bólem. I teraz każde wspomnienie o niej kosztuje Cię wiele zdrowia. A więcej niż 3 cytowania dziennie powodują Twoją wizytę na OIOMie i to nie w charakterze duszpasterza. Za to organiści i gosposie świadomi swoich praw walczą jeszcze bardziej zaciekle, bo w innych parafiach nie będzie im tak dobrze. Nowi księża powinni ją omijać, bo zdrowie jeszcze u nich nie zahartowane i mogą nie wytrzymać.

    Bonusy:
    Do przyrostu zdrowia: -2
    Do ilości zdrowia: -100
    Organiści: +1234 do ataku i +1 do obrony
    Gospodynie Proboszcza: +1 do ataku i 1234 do obrony

  9. 2 zmiany ergonomiczne poproszę:
    1. Dodanie cudownej zamiany o wartości 100000 za 10 odpustow.
    2. Po walce przy powrocie do listy przeciwników powrót na stronę na której był przeciwnik.

    1. Punkt 2 masz „dostępny” od zawsze…
      Co prawda nie w sposób „łopatologiczno/ikonkowy” ale jeśli używasz przeglądarki do gry(obojętne czy na komputerze czy w telefonie) to jest to PODSTAWOWA OPCJA przeglądarki…

      Po „walce” klikasz na ikonkę „COFNIJ/PRZEJDŹ DO POPRZEDNIEJ STRONY” na „górnej” belce okna przeglądarki…
      W efekcie „wracasz” do ostatniego okna listy wyboru gracza…

  10. Może by tak łączenie relikwii? Wchodzimy w odpowiednią zakładkę z menu po lewej, po prawej pojawiają nam się dwie/trzy listy wyboru relikwii, wybieramy dwie/trzy relikwie i klikamy „Połącz” lub coś takiego. Relikwie są wysyłane do Rzymu (oczywiście to trochę kosztuje, za free nikt relikwii, bezpiecznie, do Rzymu nie dowiezie) i po 24 godzinach odsyłane z powrotem, albo odsyłana relikwia powstała w wyniku ich połączenia. Np. wysyłamy do Rzymu Bojową Pisankę Obronną i Koszyk Kaczyńskiego, a po 24 godzinach Rzym przysyła nam Święconkę Kaczyńskiego, która ma takie właściwości jak suma właściwości wysłanych relikwii, ewentualnie czegoś mniej lub więcej, albo jakaś dodatkowa, nie występująca w żadnej ze źródłowych relikwii, właściwość.
    Dobrze gdyby informacje na temat możliwych połączeń nie były podawane tylko podawana na blogu czy FB krótka informacja, że pojawiło się nowe połączenie. Księża musieliby sami znaleźć połączenia.
    Można by także umożliwić łączenie jednostek. Np. wybierany X ministrantów, Żel do Włosów i Lakier do Paznokci (do tego np. na każde 1000 ministrantów wystarcza jeden żel i jeden lakier) i w wyniku otrzymujemy Emo Ministrantów, o 50% silniejszych niż zwykłych ministrantów, ale ze skłonnościami samobójczymi (np. podczas walki zero do 20% (czynnik losowy) takich ministrantów zwiewa i popełnia samobójstwa).

    1. i tu cie mam… ;P
      jeśli atakujesz ponownie tego samego gracza – klikając na „ponowienie ataku” – to klikając na ikonkę „COFNIJ/PRZEJDŹ DO POPRZEDNIEJ STRONY” na „górnej” belce okna przeglądarki – „wracasz” do ostatniego okna listy wyboru gracza – a nie do ponowienia ataku na tego gracza…

      1. przy czym nie ma znaczenia ile razy „ponawiasz atak” na gracza,
        jeśli „cofasz” stronę, i tak zawsze wrócisz do listy graczy…

        Wyjątkiem jest stan gdy twój ostatni atak „nie doszedł do skutku” – np z powodu zbyt małej ilości zdrowia/energii u ciebie lub atakowanego gracza, bądź też z powodu zbyt dużej liczby ataków na tego gracza…
        Wtedy „powrót do poprzedniej strony” nie daje powrotu na listę graczy…(mam na myśli listę z zakresem – na którym był atakowany gracz)

  11. Ważne !!!!

    Exp powinien być naliczany bonusowo za straty poniesione w walce.
    Im więcej strat wojska tym więcej dodatkowego exp. Wszak uczymy się na błędach 😉

    1. Może by tak sprawiedliwie,
      np wygrana w ataku => przybywa exp,
      tak samo przegrana w walce => ubywa exp…
      to by urozmaiciło grę, gdyż gracze nie byli by na stałe przypisani do wzrostu expa…
      słaby gracz traciłby nie tylko w kasie, ale i w doświadczeniu…

      Można by zróżnicować ilość zysku/straty expa od stosunku sił graczy…
      np 1/50 – przegrany traci 5 exp / zwycięzca zyskuje 5 exp…

      1. Nie twierdzę by tylko walki podnosiły expa, ale obecnie można samymi questami piąć się po lvl-ach nie posiadając wojsk…
        potem nawet „słaby” militarnie gracz może łupić gracza wypasionego na questach…
        pytanie kto z nich ma więcej DOŚWIADCZENIA w grze…

        Co innego, gdy ktoś nie używa wojsk do ataku, a co innego gdy ich nie posiada…

  12. Proponowałbym jakiś Quest związany z gigantycznym pomnikiem Chrystusa, Peruwiańczycy w końcu nas pokonali, więc chyba czas na kontratak, niech nasi proboszczowie las jeszcze większych pomników zbudują 😀

    1. Jak widać takich pomników jak mrówek. A może Zeus Gromowładny? Bez konkurencji będzie i nawet dość mały będzie największy na świecie.

  13. mam sugestię i propozycję aby w wiadomościach o atakach podawać więcej danych głównie chodzi mi o informację o straconym zdrowiu…
    taka mnie naszła myśl od wprowadzenia poprawki do walk z dużą rozpiętością strat w zdrowiu…te kilka czy kilkanaście to raczej nie budziło mojego zainteresowania ale jeśli mogę stracić 100 czy więcej to z czystej ciekawości chciałbym wiedzieć o tym kto i na ile ukrzywdził moje zdrowie… 😀

  14. Mam propozycje aby podczas wystawiania nowych relikwi przez administarcje i wizyt lichwiarzy wprowadzic dla kupujacego limit zakupu na dana relikwie np. max 3 szt. Unikniemy w ten sposob zagraniania towaru przez mozniejszych Proboszczy. Szanse dla kazdego sie wyrownaja. Sa osoby, ktrore jednorazowo sa w stanie kupic nawet kilkadziesiat relikwi i sprzedac je po wyzszej cenie na rynku. Dajmy szanse rowniez slabszym…

  15. Może doprecyzuję moją wcześniejszą wypowiedź. Chodziło mi bardziej o to by walki z dobrze uzbrojonymi graczami, które jak wiadomo są krwawe i obfite w ofiary dawały więcej doświadczenia, przez co stałyby się bardziej opłacalne (oprócz korzyści finansowych po wygranej).
    Może odpisywanie exp’a nie byłoby dobrym pomysłem gdyż patrząc po statystykach niektórzy musieliby być na sporym minusie 😉

    1. Pytanie co jest „sprawiedliwsze” – gracz który stoi „wysoko” w rankingach (z expem) – będący ciągle farmiony,
      czy też utrata expa w razie przegrania walki…

      Pisałem o tym już wcześniej,
      UTRATA expa – ma ZALETY !!!

      Po pierwsze – słabi gracze nie są umieszczani na wysokich miejscach rankingów,
      Po drugie – przegrywając walki – tracą expa – „wypadają” z zasięgu graczy którzy ich atakowali – co umożliwia im się zregenerować i powrócić do „gry” jako przygotowani do walki gracze…

      Inaczej jest tak jak obecnie – gracz zfarmiony – nie ma szans na odzyskanie sił – wystarczy by kilku graczy systematycznie go atakowało – traci surki/jednostki – przecież nie wszyscy są w grze 24h/dobę by na bieżąco – co 5 minut – chować kasę w sejfie / rekrutować jednostki i wysyłać je natychmiast na PIELGRZYMKĘ – do czasu aż odrobi straty…

      Proszę o komentarze do mojego rozwiązania…

  16. @Gejusz_Nienazarty

    Zamiast propozycji typu limit zakupów, płatność na raty itp. – zainwestuj w budynki, a twój problem zniknie i przestaniesz nim zadręczać innych graczy.
    Wszyscy kiedyś zaczynali i wszyscy mieli te problemy co Ty.
    Ja też.
    Trzeba przez to przejść, jak przez wietrzną ospę :).

    Teraz kiedy powiększono sejf, będzie Ci łatwiej, bo nie stracisz kasy, kiedy najedzie Cię silniejszy.

  17. @Prezio

    Jeśli twoja propozycja przejdzie, w co szczerze wątpię, to ja natychmiast wysyłam wojska na urlop i nie mi wjeżdżają ile chcą.
    Żeby tak zjechać z 5-6 lvl w dół……………..
    Jak to by było miło :).

  18. Uwaga! Wyjątkowo jak na ten wątek nie będzie w poniższej wypowiedzi ani wymyślania niestworzonych rzeczy, ani szyderczego komentarza na temat tychże 😛

    A dokładniej to w wyświetlaniu pielgrzymek znalazł się mały błąd. Po najechaniu na „*” robi się coś takiego:
    http://img695.imageshack.us/img695/1536/paraxv.jpg

    Znaczy się pojawiający się dymek „rozciąga” okno gry tak że pojawia się suwak w poziomie którego wcześniej nie było. Oczywiście gdy chcąc przesunąć ekran gry celem odczytania i zjedziemy z gwiazdki kursorem to dymek znika a gra wraca do normalnego rozmiaru bez przesuwania w poziomie. I tak można w nieskończoność a i tak się nie dowiesz co tam napisane. Problem występuje na pewno na rozdzielczości 1024×768, nie wiem jak w innych.

  19. zawsze można wcisnąć Ctrl z minusem i pomniejszyć…może literki nie będą tak małe żeby się nie dało odczytać…ot takie rozwiązanie do czasu usunięcia problemu przez twórców…

  20. Ja mam propozycje qesta
    Radio Marian
    1.Problem
    10x energia 150 zdrowie 130
    Gdy ostatnio obserwowałeś swoje babcie moherowe zauważyłeś, że wszystkie słuchają Radia Marian. NIe przeszkadzało by ci to gdyby nie fakt, że wydają pokaźną część swoich emerytur na datki dla właściciela radia. Tak nie może być! Powinny oddawać ją tobie! Musisz szybko znaleźć rozwiązanie tego problemu. Niestety intensywne myślenie jest niezwykle wyczerpującym zajęciem.
    2. Rozwiązanie
    10x energia 100 zdrowie 100 C$ 50000
    W końcu wymyśliłeś rozwiązanie. Stwierdzieś, że warto by przejąć rozgłośnie radiową, co przyniosło by duże zyski, a i babciami moherowymi mógłyś skuteczniej dowodzić. By wcielić w życie swój plan postanawiasz jechać do siedziby radia i zająć ją. Musisz też zabrać ze sobą organistów. Wszak sam nie będziesz szturmował. Niestety przetransportowanie ich tam kosztuje.

    3.Układ
    10x energia 200 zdrowie 150
    Gdy tylko ujrzałeś siedzibe Radia Marian wiedziałeś, że nic z tego nie będzie. Na pierwszy rzut oka widać było, że to twierdza nie do zdobycia. Nie poddałeś się jednak i po kilku godzinach szturmowania głównej bramy, sam kierownik radia – Ojciec Dyrektor przyszedł z tobą porozmawiać. Jako ludzie interesu szybko doszliście do porozumienia.

    Quest pozwala zdobyć relikwię „Rozgłośnia radiowa”
    Jest to niezwykle potężna relikwia. Dostałeś ją od samego Ojca Dyrektora, abyś kierował nowym, internetowym Radiem Marian. Układ jest prosty. Ty kierujesz radiem, on bierze 50% zysków. Dlaczego się na to zgodziłeś? Ponieważ kontrola nad Radiem Marian, nawet internetowym, daje olbrzymią władze. A władza oznacza pieniądze. Dobrze, że udało ci się uzyskać dotacje unijne na zakup komputerów dla swoich babć moherowyh. Teraz możesz je w każdej chwili wezwać do obrony swojej parafii, a wcześniej odpowiednio do tego zmotywować.
    Bonusy:
    + 30 do przyrostu C$
    babcie moherowe +10 atak +250 obrona

  21. Proponuję quest. Coś związanego z promocją parafii, częściami składowymi mogą być np. rozdawanie ulotek czy festyn.

    Głównym założeniem questu będzie zamiana zdrowia, energii i $$ na wiernych, idealny stosunek to 1 energia + 1 zdrowie + 10$$ = 1 wierny.

    Składowych mogłoby być 4-5, każdy klik posuwałby wykonanie pod-questu o 0.10 albo 0.33 % (tak, żeby można było go długo wykonywać).

    Najpraktyczniejszym rozwiązaniem byłoby za 1 klik zabierać 100 zdrowia, 100 energii i 1000$ a dawać 100 wiernych.

    Oczywiście quest nie dawałby doświadczenia.

    Taki mój pomysł na od dawna postulowaną możliwość zamiany posiadanych środków w grze (energia, zdrowie, $$) na wiernych na których trzeba czekać.

  22. Może to głupie pytanie ale czy ktoś może zdefiniować „farmienie”? Kiedy to jest już farmienie a kiedy jeszcze nie? czy jest zakazane?

    1. Czemu farmienie ma być zakazane?
      Czy znasz jakąś grę gdzie to jest zakazane ???

      Co to jest farmienie – atakowanie gracza w celu korzyści finansowej/surowcowej/relikwiowej/…

      Z reguły dotyczy to systematycznego atakowania konkretnych graczy w celu :
      1 – wycięcia jednostek obronnych
      2 – zdobycia kasy gracza
      3 – zdobycia relikwii gracza

      Punkt 1 ma znaczenie „formalne” – atakowanie graczy nie posiadających obrony nie wywołuje strat w jednostkach agresora – przez co zyski z ataków nie muszą być inwestowane w odbudowę jednostek straconych w czasie ataku…

      Czy taka wypowiedź jest satysfakcjonująca ?

      1. Co do uściślenia KIEDY „TO” już jest farmienie…

        Jest to kwestia umowna,
        dla jednego farmieniem będzie atakowanie „ile się da” – np codziennie po 5 razy,
        dla drugiego – atakowanie – gdy gracz uzbiera już jakąś sumkę – np co 2-3 dni…
        dla trzeciego – wpadanie do gracza raz na tydzień…

  23. A już się zastanawiałam czy mam iść do jednego z moich wikarych do spowiedzi za zdobywanie pieniążków z grabieży niczym krucjat średniowiecznych. Bo w sumie to nie moja wina że ktoś się nie loguje i nie buduje wojska.
    A wierni parafianie potrzebują pieniążków na rozwój. Jakbym miała czekać na przyrost gotówki to chyba żadnego sensownego budynku bym nie miała i żadnej relikwii z rynku.
    Ja atakuję wyłącznie dla pieniędzy… chciwość nie zna granic…

  24. A nie da się zrobić pielgrzymek tak, żeby po prostu wpisać datę i godzinę kiedy towarzystwo ma wrócić? Ja mam jakiś problem z dodawaniem godzin i dni i jakoś nie mogę nigdy tych powrotów skoordynować 🙁

  25. sugestia ode mnie żeby założyć dział „skargi i lamenty” gdzie koledzy typu Wito (z tematy o wozie transmisyjnym) mogli wylewać smutki…zapewne bym się dopisał kilka razy… 😛

  26. a ja proponuję, żeby za wikarego stawką była pojemność sejfu a nie całej kasy, szczególnie po ostatnich poziomach budynków, które mocno tą pojemność zwiększyły

    myślę, że top ma sejfy na ok. 50 poziomie więc i tak za wikarego zapłaciliby ok. miliona

  27. @Parafianin, @Marcin:

    Proszę o rozważenie drastycznego zwiększenia pojemności kasy.
    Uzasadnienie: „wolny rynek” przestaje mieć sens ze względu na górny limit cen wynikający z pojemności kasy kupujących.. czarny rynek oferuje znacznie lepsze ceny..
    Ktoś napisze, że kupując/sprzedając na czarnym rynku ponosi się ryzyko padnięcia ofiarą oszusta – tak co nie zmienia faktu, że do handlu zaprojektowano „wolny rynek” i chciałbym aby on sprawnie funkcjonował.

  28. Proponuję dodać limit ceny za jaką można wystawić relikwię na wolnym rynku. Tak by cena mogła być najwyżej taka ile kasy może pomieścić portfel sprzedającego.
    Ukróciłoby to (przynajmniej w większości przypadków) robienie z wolnego rynku przechowalni.

  29. @Parafianin.
    Uprzejmie proszę, uniżony sługa Rzymu, o możliwość przetasowania punktów dodawanych przy przechodzeniu poziomów. Tyle pożytecznych zmian zrobiliście, że za tą jeszcze jedną mielibyście WIELKĄ zasługę w Niebie i wdzięczność nas niegodnych sług bożych.

  30. Proponowałbym rozpiskę przynajmniej kilku poziomów obu nowych budynków, bo teraz trudno się zdecydować w którą stronę pójść 😉 Wiadomo jakiego typu bonusy czekają, ale nie w jakiej ilości, a to istotne przy podjęciu decyzji.

    1. No to już rozpiskę będą księża robili 🙂 na tym polega trud decyzji. Zresztą błędna decyzja może zostać cofnięta. Budynki można wyburzać 🙂

  31. @Parafianin.

    W związku z niebotycznymi cenami budynków, może dajcie możliwość wspomagania się odpustami. Jeżeli można relikwie kupić za odpusty, zróbcie przelicznik taki, żeby można kupić budynki. Wymiana odpustów na C$-y przy pomocy Cudownych Zamian jest przy tych sumach niepraktyczna. Albo relikwia Przecudowna Zamiana: kup za 100 odpustów, sprzedaj za 1 000 000 C$ Rzymowi. Albo jakiś quest o dużą kasę…

    1. Pracujemy nad tym. I pojawi się pewnie quest oraz możliwość wspomagania się odpustami. Choć nad tym drugim rozwiązaniem trwają dyskusje.

      1. @Parafianin.

        Nie ma nad czym dyskutować. Skoro dopuszczono zamianę odpustów na C$-y, to reszta jest sprawą czysto techniczną. Można to robić po 10000 C$ dłużej lub łatwiej hurtowo. Cel jakim jest kupno budynku za odpusty jest do osiągnięcia przez gracza drogą okrężną – kup zamianę za 1 odpust – sprzedaj za 10 tys. Zrób tak 100 razy i masz milion na budynek. Sprawa czysto techniczna.

  32. Wspoamaganie odpustami już jest 🙂 1,5 MLN to tylko 1500 kliknięć i jakieś 30 min ciężkiej roboty.

    Teraz przynajmniej jest trudno, ale i poziomy wysokie, więc tak ma być! Do tej pory klik, klik i był kolejny poziom, a teraz 10MLN i trochę podskoczysz, ale do maksa pewnie (mam nadzieję :)) daleko…

    Uzależnienie podstaw: Kościół, Plebania od Cmentarza podoba mi się 🙂 chcesz mieć więcei lepiej pomyśl o portfelu najpierw!!

    A quescik oczywiście nie zaszkodzi…

  33. Przydałaby się również, jakaś relikwie podnoszące poziom energii.
    Plebanię mam na maxa, a jednak do rozbudowy świętego ogrodzenia na 29 poziom, brakuje mi 10 pkt energii.
    Waliza rozwiązałaby problem, ale jak dotąd, nie udało mi się jej kupić, nawet po czarnorynkowych cenach.
    Sadzę, że wielu graczy ze średnich poziomów ma ten sam problem.

    1. @parafianka

      Są dwie relikwie, które obniżają poziom energii razem o -20. Wywal je na wolny rynek, żeby nie działały.

  34. @anqu
    Pasa i fajerwerku nie liczyłam, bo tak samo jak czipsy, można je wywalić w razie potrzeby. Brakowało mi 10 pkt, pomimo tego.
    Młynek problem rozwiązał. Teraz czekam na coś, co pozwoli rozbudować plebanię i kościół do 30-stego poziomu.

  35. Dołączam się do licznych tu próśb o możliwość przetasowania punktów doświadczenia
    Z góry dziękuję 🙂

  36. Gram prawie od początku. Gdy zaczynałem było dosłownie kilkunastu graczy. Potem konto usunąłem, założyłem nowe… to już moje czwarte (kiedyś no. dodatkowe 20 punktów ataku od proboszcza to było sporo, teraz to praktycznie nic). Gdybym wiedział, że będzie możliwość przetasowywania to bym konta nie usuwał i nadal byłbym w TOP10. :>
    Przyjmę postawę psa ogrodnika i napiszę: nie ma takiego przetasowywania. :>

    Mam jedną propozycję: Mocne relikwie powiększające doświadczenie. Załóżmy, że relikwia daje np. 1500 punktów ataku Organistom, ale dodaje też graczowi np. 1500 punktów doświadczenia. Za to, że jest silniejszy przy okazji idzie do góry i jest zagrożony większymi stratami, prze ataki graczy z siłami porównywalnymi do niego Jak ktoś chce być niżej i żyć w miarę spokojnie, to takich relikwii po prostu nie kupuje.
    Ukróciłoby to zdobywanie jak największej ilości relikwii i przenoszenie ich potem na nowe konto z małą ilością punktów doświadczenia, przez co ma się dużo silniejszą armię niż osoby z podobnym doświadczeniem, które takich „tricków” nie robiły.

  37. Ja proponuje „cuda” bo to jak czasem ktoś zobaczy Jezusa na szybie czy na drzewie. Można to rozwiązać za pomocą przycisków pojawiających się w losowych miejscach gry na jakiś czas.

  38. Święty Gips

    Czasem każdy dobrodziej musi się wyskakać. Niestety jak mówi stare porzekadło „Żeby kózka nie skakała…” no i stało się. Coś pękło i trzeba siedzieć na plebanii. Na szczęście jest Święty Gips, który może nie od razu stawia na nogi ale lepszy Gips niż Rydz czy jak jakoś tak. Pozytywnie też jest jak ktoś przyniesie jakieś polepszacze humoru dla biednego złamanego na duchu i nie tylko księdza.

    Zdrowie +15
    Energia – 5
    Przyrost C$ +2

    Fotka: photos-1.dropbox.com/i/xl/iOFm8nj3MSvCpocLM3e1STYgir-9MNWL3-JCU-6dLuw/27662932/1311706800/c1509eb

    (tak sie poswiecilem dla tej gry – to moja noga na fotce)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *