III edycja Ministranckiego Młyna

Ministrancki MłynZapraszamy 16 zawodników do III edycji turnieju Ministranckiego Młyna. Do wygrania są Wszystkomające Medale oraz inne nagrody.

Zebraliśmy doświadczenia z poprzedniej edycji i oferujemy graczom „Ministrancki Młyn” po lekkim liftingu.

Zasady gry:

1. Na blogu (w tym wątku) zgłasza się 16 chętnych (liczy się kolejność zgłoszeń). Gracze ci muszą podać swój nick z gry i zostanie im przyznany numer startowy. Zgłoszenia będą przyjmowane w dniu 19 sierpnia 2011 od godziny 9.00 czasu bloga (nie mylić z czasem polskim). Wcześniejsze zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.

1a. Gracz, który zgłosił się o nieprawidłowej godzinie ma prawo wysłać kolejne zgłoszenie. Trzeciej szansy już nie ma.

1b. Turniej rozpocznie się nie wcześniej niż po zebraniu się 16 graczy.

2. Gracze dobierani są w pary, które walczą ze sobą. Drabinkę turniejową można zobaczyć tutaj.

3. Jednego dnia mogą odbywać się pojedynki jednej fazy (1/8 finału, ćwierćfinał, półfinał, finał). Kto walczy z kim można odczytać z drabinki turniejowej. Może się zdarzyć, że w danym dniu nie odbywają się żadne walki i tak się stanie jeśli do 9.00 tego dnia nie pojawi się żadna informacja na temat walk w tym dniu.

4. Do pierwszej walki każdy z graczy ma do dyspozycji 1000 ministrantów o sile ataku 1, obrony 1. W kolejnych walkach gracz ma do dyspozycji tylu ministrantów ile zostało mu po poprzedniej walce +1000 ministrantów jako uzupełnienia.

5. Walka polega na podzieleniu posiadanej ilości ministrantów na 9 grup (bo do rozegrania jest 9 faz walki) przez obu graczy. Każda grupa musi się składać z minimum 10 ministrantów. Następnie porównywane są zadane przez przeciwników obrażenia. Kto zadał ich więcej ten zabija ministrantów przeciwnikowi a własnych nie traci.  W przypadku takiej samej ilości ministrantów w danej fazie giną oni u obu graczy i obaj tę fazę przegrywają. W jednej fazie walki nie można zabić przeciwnikowi więcej ministrantów niż do niej wyznaczył. Np:

Gracz A (1000 ministrantów) 100-100-100-100-100-100-100-100-200

Gracz B (1000 ministrantów) 200-10-100-89-100-100-100-100-201

I runda:

Gracz A zadaje 100 obrażeń i zabija 0 ministrantów graczowi B.

Gracz B zadaje 200 obrażeń ale zabija tylko 100 ministrantów graczowi A (bo więcej nie ma).

II runda

Gracz A zadaje 100 obrażeń i zabija 10 ministrantów graczowi B (bo więcej nie ma).

Gracz B zadaje 10 obrażenie ale zabija 0 ministrantów graczowi A.

Po tych dwóch rundach Gracz A stracił 100 ministrantów a Gracz B  stracił tylko 10 ministrantów.

I tak dalej kolejne rundy.

5a. Podział ministrantów na fazy wysyłany jest komentarzem w tym watku. Dopiero po otrzymaniu podziału ministrantów przez obu zawodników zostaną one opublikowane i przeliczone na wynik rozgrywki. Komentarz powinien wyglądać następująco:

„Gracz A vs Gracz B:

x-x-x-x-x-x-x-x-x”

gdzie A i B to numer gracza i jego przeciwnika a x to liczby oznaczające ministrantów podzielonych na fazy.

5b. Komentarze z podziałem ministrantów na grupy przyjmowane są w dniu walki do godziny 21.00 (czasu bloga- nie mylić z czasem polskim). W przypadku braku zgłoszenia (lub zgłoszenia z błędem) w określonym czasie przyjmowana będzie strategia 10-10-10-10-10-10-10-10-reszta jednostek.

6. Walkę wygrywa gracz, który na koniec ma więcej wygranych faz. W przypadku równej ilości wygranych faz obaj gracze odpadają.

7. W grze nie są traceni ministranci gracza. Wasze siły zbrojne są niezależne od wyniku gry.

8. Po wygraniu walki gracz zmierzy się w następnej rundzie z innym wygranym graczem. Gracze, którzy przegrali odpadają z tej edycji gry.

9. Walki toczą się aż do pozostania rozegrania finału.

10. Nagrody:

– za zajęcie I miejsca: Wszystkomający Medal (relikwia w grze) + Błogosławiony Przyrost Kasy (relikwia w grze)

– za zajęcie II miejsca: Wszystkomający Medal (relikwia w grze)

– za zajęcie III miejsca (2 graczy):  Czipsy (relikwia w grze)

Nagrody trzeba będzie odebrać z wolnego rynku w ciągu 48h od ogłoszenia wysłania nagród na blogu. Koszt odebrania pojedynczej nagrody to 10C$. Nagrody nieodebrane w terminie przepadają.

11. Spory związane z grą rozstrzyga Marcin.

Uwaga:

Gracze nie mogą brać udziału w tej samej edycji Dewo-Strike´a i Ministranckiego Młynu. Np gracz, który brał (zamierza brać) udział w III edycji Dewo-Strike´a może wziąć udział dopiero w IVedycji (lub późniejszej) edycji Młyna. Za to gracz, który brał udział w wcześniejszej edycji Dewo-Strike’a nie ma ograniczeń startowych. Reguła obowiązuje również przy zgłaszaniu się do rozgrywek.

I niech wygra najlepszy.

Autor

Marcin

Jak nie siedzę na parafii to tworzę gry planszowe dla dzieciaków. Teraz są dostępne na www.debinski.edu.pl

86 komentarzy do “III edycja Ministranckiego Młyna”

  1. „Walkę wygrywa gracz, który wygrał więcej faz” albo „Walkę wygrywa gracz, który ma więcej wygranych faz” słowo „któremu” tam nie pasuje.

  2. cba
    160x110x100x100x100x110x100x100x120

    EDIT:
    Brakuje numerów. Zgłoszenie nieprawidłowe. Przyjmuję taktykę domyślną.

  3. 180-0-180-0-180-0-180-0-180

    EDIT:
    Brakuje numerów. Zgłoszenie nieprawidłowe. Przyjmuję taktykę domyślną.

  4. Coś Ci się Marcin chyba konkursy pomyliły. Dziś przecież dopiero zaczynamy pierwszy etap. Chyba masz małe problemy z ogarnięciem tego wszystkiego co? Tyle tych konkursów i obliczeń, ale cieszę się że są konkursy bo to fajne urozmaicenie od zwykłej gry.
    A tak przy okazji myślę, że fajnie by było gdyby nagrodami w konkursach były relikwie unikatowe (takie będące do zdobycia tylko w konkursach) jak np. epolet generalski. Mogłyby być nawet słabe ale byłyby dosyć rzadkie i trudne do zdobycia a przez to cenniejsze.Teraz biorę udział w konkursach nie dla nagród, które w zasadzie mam, ale by spróbować szczęścia.

    1. Moderacja z komórki ma swoje wady.
      Ale nagrody w konkurasach to macie niepowtarzalne. Tu do wygranie jest Wszystkomający Medal, którego nie można zdobyć inaczej.

  5. do następnej rundy przechodzi 2 z 1646 ministrantami.
    do następnej rundy przechodzi 7 z 1883 ministrantami.

    A reszta zgłaszających niech sprawdzi czy wysłali swoje komentarze w takiej formie jak ci gracze. Bo niektóre zawierają błędy.

  6. do następnej rundy przechodzi 16 z 1900 ministrantami
    do następnej rundy przechodzi 3 z 1800 ministrantami
    do następnej rundy przechodzi 13 z 1900 ministrantami
    do następnej rundy przechodzi 6 z 1881 ministrantami
    do następnej rundy przechodzi 8 z 1890 ministrantami

    Wcześniej awansowali 2 i 7
    Reszta graczy odpadła.
    Sprawdźcie na drabince turniejowej z kim teraz walczycie. Czekam na komentarze z taktyką jutro do 21:00.

  7. Rozumiem 🙂
    Bałem się bo post był wyżej niż inne i mógł gdzieś się zagubić 😉
    Pozdro.
    Ps. Co z tymi questami?
    Kasy świecą pustkami 🙁

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *